AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Samboeren min vil at jeg skal lage en hesteordbok til han sånn at det blir lettere for han å forstå og lære seg alle ordene vi hestefolk bruker. Han vil gjerne delta med hestene, men synes det er vanskelig når han ikke vet hva ting heter og hva de er. Har dere noen tips til hva jeg burde ha med i ordboka? Tenker da på ord og uttrykk. Anonymkode: 93a8d...051
GhostHug Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Morsom tråd 😀 Det jeg kommer på i farta er sjenkel, martingal, hjelpere, bytte hånd, volte, kontra, cavaletti... tenker du mest på i stallen/på selve hesten eller også i ridningen?☺️ Skal tenke litt og komme sterkere tilbake! 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 4 minutter siden, Twinkle~ skrev: Morsom tråd 😀 Det jeg kommer på i farta er sjenkel, martingal, hjelpere, bytte hånd, volte, kontra, cavaletti... tenker du mest på i stallen/på selve hesten eller også i ridningen?☺️ Skal tenke litt og komme sterkere tilbake! Takk! Tenker på alt han kan komme borti når han er med i stallen. Orker ikke gå spesielt inngående på kraftfôr (kraft er kraft, liksom) - må ærlig innrømme jeg blir helt svett av utvalget selv. Han har stålkontroll på hva sits, luftsluking og kastanjer er, så det er håp. 😄 Anonymkode: 93a8d...051
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Tenker på alt han kan komme borti når han er med i stallen. Orker ikke gå spesielt inngående på kraftfôr (kraft er kraft, liksom) - må ærlig innrømme jeg blir helt svett av utvalget selv. Han har stålkontroll på hva sits, luftsluking og kastanjer er, så det er håp. 😄 Anonymkode: 93a8d...051 Har han kontroll på utstyr? Anonymkode: 04899...e2e
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #5 Skrevet 28. oktober 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har han kontroll på utstyr? Anonymkode: 04899...e2e Kun sal, stigbøyler og gressbrodder. Nesten kontroll på grime og hodelag (blander dem av og til). Anonymkode: 93a8d...051
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #6 Skrevet 28. oktober 2020 Gi ham en hestebok eller be ham spørre når han er med i stallen? Da jeg hadde hester hadde jeg ikke tid til å lage ordbok for dummes på fritiden.., Anonymkode: 270b9...6e0
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #7 Skrevet 28. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Gi ham en hestebok eller be ham spørre når han er med i stallen? Da jeg hadde hester hadde jeg ikke tid til å lage ordbok for dummes på fritiden.., Anonymkode: 270b9...6e0 Han ba spesifikt om en ordbok, så da skal han få en ordbok. 😄 Anonymkode: 93a8d...051
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #8 Skrevet 28. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Gi ham en hestebok eller be ham spørre når han er med i stallen? Da jeg hadde hester hadde jeg ikke tid til å lage ordbok for dummes på fritiden.., Anonymkode: 270b9...6e0 Deg om det 🤷🏼♀️ Anonymkode: 04899...e2e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå