Gå til innhold

hvor i tyrkia?


Fremhevede innlegg

Gjest tyrkiajenta
Skrevet

hvilket sted anbefaler du? og hvorfor?

vil til et rolig sted med fine strender, billig shopping og god varme....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_elvira_*
Skrevet

Vi har kun vært i alanya,er veldig fornøyd med .Kanskje ikke den roligste plassen,men vi har vært der både med og uten unger og er veldig fornøyd.Så fornøyd at sambo er begynt å selge leil for alanyakeys.com .Vi reiser ned igjen om en mnd tid.Men siden du ville ha en rolig plass,har jeg hørt mye posetivt om Side;men om det er så forferdelig billig der vet jeg ikke.Billigere en her uansett :ler:

Skrevet

side går for å være dyrere enn alanya...

og marmriss på sin side er billigere enn alanya mener jeg å huske

Skrevet

Marmaris er mye Koseligere enn Alanya. Jeg ville valgt Marmaris fremfor Alanya.

Skrevet

Jeg ville valgt Side. Flott strand, rolig sted.

Skrevet

Jeg har kun vært i Alanya. Likte meg kjempe godt der :)

Skrevet

Jeg var i Side, fint og rolig sted. Kan ikke huske at det var spesielt dyrt der..det er 3-4 år siden. Helt greie priser for oss nordmenn...

Skrevet

Jeg har vært alle tre stedene, og anbefaler Side på det sterkeste :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har vært i Marmaris og i Side. Men det er evigheter siden jeg var i Side, det var vel på 90-tallet engang, mens det smalt en del bomber der.

Den gang da jeg var i Side var det en koselig liten småby, har visst forandret seg en del i følge et brødrepar jeg prutet hos i Marmaris.

I fjor var vi i Marmaris og vi stortrivdes, passelig stor by, med mye å gjøre. Og så er jo Icemeler en passelig gåtur unna på strandprominaden. Det var mange uteplasser i Marmaris, men vi prøvde ikke ut en eneste en. :) Drar du til Marmaris bør du iallefall få med deg et besøk på en resturant som heter Mona Titti, den ligger oppover i fjellene utenfor Icemeler, rolig, romantisk, ingen dunk dunk musikk, og litt kjøligere enn nede ved bukta. Eieren kommer og henter deg på hotellet om du ber om det. Der har de noe som heter "The special Table" hvor folk frir, det skjedde da vi var der (men ikke til meg da :forvirret: ). Fra Marmaris kan du og ta turen over til Rhodos.

I år skal vi til Alanya, har hørt at det er en større by, med mer uteliv, så vi får se om vi kommer oss på bar denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...