Kaisamaia Skrevet 1. november 2020 #21 Del Skrevet 1. november 2020 På 30.10.2020 den 21.02, Apocalypte skrev: Det er ikke bare lys, posering og filter som er flittig brukt. Apper som facetune er brukt på HVERT ENESTE bilde. På alle bilder redigerer de f.eks porer, str på nesa, øyefarge, forstørrer lepper, lager høyere kinnben osv. Mange er knapt gjenkjennelige om du ser dem irl. Alle kan gjøre det, og alle kan se ut som en intsababe på Instagram, eller en tegneseriefigur, velg selv. Men ingen ser ut slik i virkeligheten TS. Så fortsett med hårfarge og selvbruning du, det eneste som ville fått deg til å ligne litt på en "instababe" i virkeligheten er kirurgi. Har du noen eksempler på folk som bruker facetune på hvert eneste bilde? 😊 Bare lurer, for jeg har ikke tenkt over dette. Muligens jeg ikke følger "instababes" heller, da.. Men hvem er et eksempel på en instababe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #22 Del Skrevet 1. november 2020 Anonymkode: ca662...022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #23 Del Skrevet 1. november 2020 Kom vist dobbelt opp med bilder 🙈🙈 Anonymkode: ca662...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #24 Del Skrevet 2. november 2020 På 1.11.2020 den 2.34, AnonymBruker skrev: Anonymkode: ca662...022 Takk. Joda, det er mange pene mennesker i verden, men den "look'en" du ser på Instagram og internett for øvrig... Vel, den ser bare sånn ut på internett også. Ikke en gang modellene selv ser sånn ut i virkeligheten. Flotte er de nok, men de ser ikke sånn ut! Husk på det. Ellers kommer man langt med å være sunn og velstelt. Hudpleie for ekstra glød, pent formede øyenbryn, fuktige lepper, sunt hår, pent lagt sminke i den stilen du liker, og en litt ordentlig klesstil, hva enn det betyr for deg. Du trenger ikke å følge en mal, men litt mer "effort" kommer man langt med. Anonymkode: f9cfe...94b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #25 Del Skrevet 3. november 2020 På 27.10.2020 den 20.58, AnonymBruker skrev: Jeg er ei jente med kommunegrått hår (noen striper fra tidligere, men ikke mye). Har lyst til å fylle inn noen striper. Jeg er ikke stygg, men jeg har et veldig ordinært ansikt. Jeg har så lyst på en behandling som gjør meg "babe". Føler aldri jeg blir ordentlig babe, selv med riktig sminke, selvbruning o.l. Synes det er så vanvittig mange babes på insta. Trenger tips: hva er hemmeligheten til disse instababene? Hvordan ser de så freshe ut hele tiden? Det må jo være noe mer enn hårfarge, selvbruning og sminke liksom. TRENGER TIPS! Anonymkode: 84e6e...f43 Vet ikke hvor gammel du er men du, ta pause fra insta. Slutt å se på bilder av kvinner som både har filter og retusjerte bilder. Eller plastisk kirurgi. Hvorfor har du lyst til å bli en "babe"? En babe for meg er ei jente med masse positiv utstråling, humor og en som greier stå imot det syke utseendefokuset og tør være seg selv. Jeg synes alle på insta ser så like ut, ikke noe å trakte etter å se ut som en trutmunn med falske øyevipper og botox. Anonymkode: e9fa5...cf1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå