Gå til innhold

Beste moveset Mewtwo?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som er best? Finner ikke helt ut av det 😊

Anonymkode: 3b2e2...8ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The best moves for Mewtwo are Confusion and Psystrike when attacking Pokémon in Gyms. This move combination has the highest total DPS and is also the best moveset for PVP battles. Psystrike krever Elite Tmmaskin. Men du må jo ikke ha den, jeg har mewtwo med icebeam og lever godt med det. 

Har du shadow mewtwo, det beste du gjør er å beholde den shadow men power opp til maks. Og enten gi den en ekstra attakk, eller vente på en spesiel event der det blir mulig å bytte Frustration med TMmaskin. 

Anonymkode: cba64...5e6

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

The best moves for Mewtwo are Confusion and Psystrike when attacking Pokémon in Gyms. This move combination has the highest total DPS and is also the best moveset for PVP battles. Psystrike krever Elite Tmmaskin. Men du må jo ikke ha den, jeg har mewtwo med icebeam og lever godt med det. 

Har du shadow mewtwo, det beste du gjør er å beholde den shadow men power opp til maks. Og enten gi den en ekstra attakk, eller vente på en spesiel event der det blir mulig å bytte Frustration med TMmaskin. 

Takk 😊 jeg har en som er tradet med Lucky trade 😊

Skrevet

hvilket spill, glemte jeg å spørre 😅 jeg svarer om pokemon go..

Skrevet

Kommer litt an på hva du skal bruke den til. Jeg har hatt mest bruk for focus blast selv om det ikke er det sterkeste angrepet. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvilket spill, glemte jeg å spørre 😅 jeg svarer om pokemon go..

Pokemon Go 😊 Jeg er ikke så dreven, men vil ha sterkeste attack allround, syns ikke den er så sterk nå 😊

Screenshot_20201027_203403.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...