AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Tok vaksinen i dag, men da legen stakk meg så kjente jeg ingen verdens ting. Ikke blod på bomullsdotten heller som jeg tok av. Begynner å lure på om han satt den på meg eller ikke. Har alltid kjent stikk før, men ingenting nå. Er det vanlig? Kan jeg forvente å bli litt dårlig av vaksinen? Ikke tatt vaksine siden svineinfluensa i 2009, men er i risikogruppen. Anonymkode: 4ba14...1f8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Det er ikke uvanlig å ikke kjenne det om vedkommende er dyktig og pumper inn sakte. Noen kan få milde symptomer av vaksinen. Selv bruker jeg være litt øm på stikkstedet samme dag, og har ved et par anledninger følt meg litt varm og slapp samme kveld. Anonymkode: 5f122...49b
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Tok også vaksinen. Kjente ingenting, ikke en bloddråpe heller. Anonymkode: 84567...be3 2
Candiru Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Tok vaksinen i går, merket ingenting. Ble litt øm på stikkstedet etterpå, og følte meg litt tufs på kvelden. Helt fin i dag.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Tok den for en uke siden, merket ikke stikket og har heller ikke hatt noen symptomer.. Ifjor var det litt ømt der jeg fikk stikket, og jeg fikk litt feber. Anonymkode: 4059d...350
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #6 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg er i risikosonen og kjenner nesten ikke noe stikk og det kommer (selvfølgelig?) aldri blod. Jeg blir alltid syk i 2 dager men influensaliknende symptomer og feber. Som en influensa men bare ca 20 % av den. Har noen gange vært såpass at jeg har holdt litt sengen pga feber. Anonymkode: 089fe...9cc
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #7 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg er i risikogruppen og får ikke feber av influensavaksinen, og jeg har en sykdom som er av den typen der man gjerne forventer at jeg skulle blitt litt dårlig dagen etter vaksinering. Har faktisk ikke hørt om noen andre som har fått feber av den typen influensavaksine vi har nå, selv om noen sikkert får litt feber. Anonymkode: 6ce31...e0d
Rem Skrevet 28. oktober 2020 #8 Skrevet 28. oktober 2020 Det svei litt når den ble satt, og ble veldig øm og dårlig dagen etterpå. Jeg reagerte mer i år enn i fjor, muligens siden jeg er gravid? Kroppen reagerer annerledes på ting?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #9 Skrevet 28. oktober 2020 Varierer fra gang til gang. I år kjente jeg stikket, men det var ikke synlig, kom ikke noe blod og var ikke ømt. I fjor kjente jeg ingenting, men blødde litt. Anonymkode: 9f95a...be6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #10 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg kjente ikke stikket, men ble veldig øm i armen dagen etter. Anonymkode: b17b1...25d
Gjest Warrior Skrevet 28. oktober 2020 #11 Skrevet 28. oktober 2020 Kommer nok an på hvem som setter vaksinen. Noen kjenner du, andre ikke. Har ikke tatt den enda i år, men i fjor kjente jeg ingenting. Er ikke i risikogruppen men valgt å ta den de siste årene likevel. Året før kjente jeg nesten ingenting da heller. Aldri kommet noe blod etter vaksina. Jeg blir alltid øm i den armen samme dagen. Aldri blitt dårlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå