AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Når det kommer til likestilling. Vil dere at alt skal være helt klin likt mellom kjønnene? Skal menn behandle dere som vi behandler andre menn? Anonymkode: 58a78...7c9
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Hvordan behandler dere andre menn? Anonymkode: d4cc4...4fd 8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan behandler dere andre menn? Anonymkode: d4cc4...4fd Er brutalt ærlig med dem, pakker ikke inn noenting, krever at de ordner opp selv, spanderer ikke på dem, slenger grove fleipete kommentarer til dem, og gir dem aldri komplimenter. Kvinner som blir behandlet som menn, tror ofte de blir utsatt for kvinnehat. Anonymkode: d7650...3f5 11
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er brutalt ærlig med dem, pakker ikke inn noenting, krever at de ordner opp selv, spanderer ikke på dem, slenger grove fleipete kommentarer til dem, og gir dem aldri komplimenter. Kvinner som blir behandlet som menn, tror ofte de blir utsatt for kvinnehat. Anonymkode: d7650...3f5 Ja, takk. Er vel en grunn til at jeg har flere mannlige venner, enn kvinnlige venner. Anonymkode: 2d31e...233 10
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Det er en teit likestillingsgreie at kvinner skal prøve å være menn for å passe inn. Da har man jo misforstått hele greia! Det skal være plass til at kvinner er seg selv rett og slett, og at de blir behandla med samme respekt som alle andre. Anonymkode: 85f57...b49 16
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er brutalt ærlig med dem, pakker ikke inn noenting, krever at de ordner opp selv, spanderer ikke på dem, slenger grove fleipete kommentarer til dem, og gir dem aldri komplimenter. Kvinner som blir behandlet som menn, tror ofte de blir utsatt for kvinnehat. Anonymkode: d7650...3f5 Og du er overraska over å bli friendsona 😂 Anonymkode: 85f57...b49
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er brutalt ærlig med dem, pakker ikke inn noenting, krever at de ordner opp selv, spanderer ikke på dem, slenger grove fleipete kommentarer til dem, og gir dem aldri komplimenter. Kvinner som blir behandlet som menn, tror ofte de blir utsatt for kvinnehat. Anonymkode: d7650...3f5 Ja takk! Anonymkode: 7dad2...37c 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #8 Skrevet 27. oktober 2020 Kvinner vil vel helst bli behandlet som folk. Anonymkode: aa4f4...fca 26
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #9 Skrevet 27. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, takk. Er vel en grunn til at jeg har flere mannlige venner, enn kvinnlige venner. Anonymkode: 2d31e...233 Samme her ☺️ Anonymkode: 3cfa7...279 3
Nerine_ Skrevet 27. oktober 2020 #10 Skrevet 27. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du er overraska over å bli friendsona 😂 Anonymkode: 85f57...b49 Det AB nevner er da mye bedre enn hvordan enkelt kvinner oppfører seg, og type humor og væremåte de har. Menn er enkle å forstå, og det foretrekker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #11 Skrevet 27. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er brutalt ærlig med dem, pakker ikke inn noenting, krever at de ordner opp selv, spanderer ikke på dem, slenger grove fleipete kommentarer til dem, og gir dem aldri komplimenter. Kvinner som blir behandlet som menn, tror ofte de blir utsatt for kvinnehat. Anonymkode: d7650...3f5 Men du oppfører deg vel ikke sånn mot mannlige kolleger du ikke kjenner så godt eller andre menn du ikke er god kompis med? Det er vel normalt å oppføre seg som folk, både til menn og kvinner. Anonymkode: 05983...27b 14
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #12 Skrevet 27. oktober 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er brutalt ærlig med dem, pakker ikke inn noenting, krever at de ordner opp selv, spanderer ikke på dem, slenger grove fleipete kommentarer til dem, og gir dem aldri komplimenter. Kvinner som blir behandlet som menn, tror ofte de blir utsatt for kvinnehat. Anonymkode: d7650...3f5 Ser ikke for meg at du holder veldig lenge på en arbeidsplass eller i en kompisgjeng med de holdningene... Skikkelig oppførsel har ingenting med det å være mann eller kvinne å gjøre. Anonymkode: 7ddd6...d85 7
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #13 Skrevet 27. oktober 2020 På noen områder, men ikke alle. På samme måten som menn vil behandles likestillet med kvinner på noen områder Anonymkode: 2a2ff...dd4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #14 Skrevet 27. oktober 2020 Ja til kjønnsforskjeller! Anonymkode: 1b5e4...878 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #15 Skrevet 27. oktober 2020 Nei jeg vil ikke bli behandlet på den måten du, basert på HI behandler absolutt alle av det mannlige kjønn uavhengig av alder og individ. Anonymkode: 5e4f5...366 2
Wilma89 Skrevet 27. oktober 2020 #16 Skrevet 27. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er brutalt ærlig med dem, pakker ikke inn noenting, krever at de ordner opp selv, spanderer ikke på dem, slenger grove fleipete kommentarer til dem, og gir dem aldri komplimenter. Kvinner som blir behandlet som menn, tror ofte de blir utsatt for kvinnehat. Anonymkode: d7650...3f5 Yes please! Det hørtes fantastisk ut!😆 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #17 Skrevet 27. oktober 2020 Det handler strengt talt mest om at man ikke skal behandle kvinner annerledes enn menn, da mtp for eksempel arbeidslivet og at vi ikke skal bli sett ned på kun fordi vi er av et annet kjønn. At vi får kle oss som vi vil, ha like rettigheter mm. For meg handler det om gjensidig respekt uavhenig.. Jeg syns det er kjempefint at jenter kan vise sin feminine side og samtidig få respekt fra menn. Dessverre blir heller ikke det alltid godt mottatt det heller...Se bare hva som skjer når Gud forby ei dame på framsiden av en bok kler seg fint/feminint...Hva skulle hun gjort da? Stått med dress og slips?? Syns alt går for langt i disse dager! Vi ER ikke menn, men vi ønsker å bli behandlet snilt og med respekt/likeverd.. Ikke snakket ned til kun pga det vi har mellom beina... Om en fyr jeg hadde møtt hadde vært arrogant, uhøflig og kasta rundt seg nedlatende kommentarer kun pga kjønnet mitt, så er ikke det en person jeg ønsker å ha rundt meg. Frekke mennesker generelt er ikke noe for meg, uavhengig av kjønn... Anonymkode: 023b2...ffa 6
godfisk Skrevet 27. oktober 2020 #18 Skrevet 27. oktober 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er brutalt ærlig med dem, pakker ikke inn noenting, krever at de ordner opp selv, spanderer ikke på dem, slenger grove fleipete kommentarer til dem, og gir dem aldri komplimenter. Kvinner som blir behandlet som menn, tror ofte de blir utsatt for kvinnehat. Anonymkode: d7650...3f5 Dette er vel stort sett sånn det bør være i arbeidslivet. Bortsett fra at man skal kunne be om hjelp om det er noe en kollega har særlig kompetanse på, eller om man har for stor arbeidsmengde en periode. Jeg jobber stort sett med menn, og setter pris på at de ikke behandler meg som en kvinne, men heller som en kollega. Det er klart, i et forhold er det fint at mannen min hjelper med tunge poser eller holder døren for meg, men både han og jeg vet at det ikke er ting han må gjøre, han gjør det fordi det er hyggelig både for ham og meg. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #19 Skrevet 27. oktober 2020 Da lurer jeg på om dere vet hvordan menn er mot hverandre... Anonymkode: 58a78...7c9 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #20 Skrevet 27. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er brutalt ærlig med dem, pakker ikke inn noenting, krever at de ordner opp selv, spanderer ikke på dem, slenger grove fleipete kommentarer til dem, og gir dem aldri komplimenter. Kvinner som blir behandlet som menn, tror ofte de blir utsatt for kvinnehat. Anonymkode: d7650...3f5 Innebærer det også å bli tatt på alvor? At personen jeg forklarer noe på jobb kan si seg fornøyd UTEN å løpe til min mannlige kollega og få akkurat samme svaret? Å slippe folk som insisterer på å vise hvordan noe skal gjøres, selv om man har gjort det i årevis? Sign me up. Anonymkode: 5d4ea...49a 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå