missfidget Skrevet 31. juli 2005 #1 Skrevet 31. juli 2005 (endret) ..... Endret 10. mars 2013 av bedheadmelissa
Gjest Gjest_diva_* Skrevet 31. juli 2005 #2 Skrevet 31. juli 2005 Trener du mye? Da er ikke Nutrilet bra,,,jeg trener 3 - 4 ganger i uka, og da jeg prøvde meg på Nutrilett bar ville ikke magen godta det i det hele tatt. Ble rett og slett dårlig av det. Flere som har reagert på samme måte. Skal du slanke deg med trening og sunt kosthold, vil jeg anbefale å spise fiberrik mat. Fitness fra Nestle er et godt alternativ. Spis dette hver tredje time, og tren mye fatburn og kiloenen vil rase av deg...
missfidget Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2005 Ja, jeg trener mye. Jeg er litt overfølsomt over melk, og føler faktisk mer ubehag med cornflakes/Fitness Fruits til frokost enn med den Nutrilett bar. Magen har vært veldig bra så langt, så tror du at det går greit allikevel?
Mathias Skrevet 31. juli 2005 #4 Skrevet 31. juli 2005 Nutrilett er ingen erstatning, men et suplement, spes til mellommåltider. Frokst er det viktigste måltidet. Det setter i gang forbrening, og avgjør blodsukkerballansen i beg av dagen.... Jeg ville ikke spist en slik en som frokost.
missfidget Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2005 Det virker som Nutrilett bar er faktisk sunt-det står på at den har alt man trenger av vitaminer og mineraler i ett måltid. Hva hadde du foreslå som en alternativ? Problem for meg er at jeg er sjelden sulten om morgen, frukt og frukt jus gir meg dårlig mage, samme med melk. Jeg spiser jo hver 2-3 timer utover dagen, og fokuserer på å få sunne mat inne meg utover dagen (f. eks. laktose redusert lettmelk, knekkebrød med lett ost, grønnsaker, salat, pålegg, osv) Det jeg mener er at jeg ikke prøver å erstatte måltidene, bare at det går raskt å ta en næringsrike bar til frokost. Hva synes du?
Mathias Skrevet 31. juli 2005 #6 Skrevet 31. juli 2005 HVorfor ikke kutte alle måltider da? Nei? Hvorfor ikke? det står jo på baren at den har alt See? Til frokost kan man spise grønnsaker f eks. Hva med å lage en enkel bolle med salat hvelden før? Du kan da f eks spise brød til og drikke vann. Spiser du nok fiber?
Gjest Gjest_diva_* Skrevet 31. juli 2005 #7 Skrevet 31. juli 2005 Det viktigste her er at du får nok næring, har overskudd og ikke er underernært. Hvis du ikke klarer å spise frokost, er Nutrilett bedre enn ingenting. Det virker som om du spiser sunt resten av dagen(knekkebrød etc...)Kan du sette opp en matplan? (Lettere å se om du spiser riktig da ) 1
missfidget Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2005 Ja, jeg er helt enig at det er viktig å ikke bli undernært. I dag f. eks spiste jeg: Frokost: en grov skiver med lett ost, og 1 Nutrilett bar, et glass laktose redusert melk Lunsj:2 skiver med lett ost og agurk pålegg og lett eplesaft Snack: knekkebrød med lett ost Middag: hjemmelagt pizza uten kjøtt med grønnsaker, salat med lett dressing Hadde ikke så mye mat i huset i dag, så jeg kan tenke meg at jeg kan trenger litt mer kalorier
missfidget Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2005 HVorfor ikke kutte alle måltider da? Nei? Hvorfor ikke? det står jo på baren at den har alt See? Til frokost kan man spise grønnsaker f eks. Hva med å lage en enkel bolle med salat hvelden før? Du kan da f eks spise brød til og drikke vann. Spiser du nok fiber? ← Nei, når ble du litt stygt med meg... Jeg vet at mange folk spiser Nutrilett til alle måltider, men det var faktisk en lurt ide å spiser salat til frokost. Brød med pålegg er en god ide også.
Cassiopeia Skrevet 31. juli 2005 #10 Skrevet 31. juli 2005 (endret) Selv om det står på nutrilettbaren at den inneholder alle vitaminer og mineraler, inneholder den også tilsatt sukker, og har ganske høy GI. Nutrilettbarene bør til nød brukes som et alternativ til godteri, ikke som ordentlige måltidserstattere. Edit: Det har kommet en nutrilettbar ved navn "smart carb" nå. Vet ikke om det var den du mente, men den inneholder muligens mindre sukker etc. Men jeg ville fortsatt ikke spist en slik til frokost. Endret 31. juli 2005 av Cassiopeia
Nella Skrevet 1. august 2005 #11 Skrevet 1. august 2005 Fant ut at en vanlig bar inneholder 13,8 gram sukker og smart carb 17,4 g sukker. Bortimot 210 kcal i de begge. Fant det på somebody, ser litt rart ut.... Ingen god frokost. Lag deg heller en smoothie eller noe som bare glir ned om du sliter med å få i deg noe + en multivitamintablett.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 OIOI- prøver å komme med noen tips te dere her jeg: 1) En nutrilettbar te frokost er tull, intet annet. Joda- denne er sunnere en vanlig sjokolade seff, men det er faktisk dette den fungerer best som erstatning for- som måltidserstatter inneholder den waaay for mye sukker. Hvorfor ikke bare spise noe naturlig, og ikke minst mye mer mettende for like mange kalorier`? baren inneholder jo ca 200, og her kan du faktisk heller ete 3 grove knekkebrød med tunfisk f. eks! 2) Salat er lite egnet frokost. Frokost er dagens vikitgste måltid, og bør inneholde godt med fiber og treige karbohydrater, som sparker igang forbrenningen, og gir deg energi utover dagen. Kroppen forbrenner best tidlig på dagen, så i teorien bør faktisk frokost/lunch være de store måltidene, ikke middag og kvelds! 3) Til dere som sier nutrilett ikke er en erstatning- det er faktisk i hovedsak det nutrilett markedsfører seg som- måltidserstattere! PÅ hjemmesiden dems anbefaler de faktisk en "hurtigkur" med kun shaker i noen dager-ca 600 kcal om dagen. Detta bør få noen bjeller til å ringe i hodet deres folks=) 1
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #13 Skrevet 23. mars 2009 Nutrilett bar bruker jeg under 2 tilfeller. 1. Erstatning til en sjokolade på di dagene jeg skal kose meg under en deffe periode. (slanking) 2. Som mellom-måltid på "farten" under bulkeperioder. (gaining) Altså det jeg prøver å si er styr unna om du har tenkt å slanke deg. Kan taes et parr ganger max i uken for et bedre alternativ til sjokolade el snop, men thats it. Den har alt for mye raske karbo til slanking. Velltrent gutt 25
Gjest jente 24 Skrevet 2. mars 2011 #14 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har bestemt meg for å prøve nutrilett diettten.Jeg syns dere burde lese på nutrilett.no og den svenske siden dems før dere uttaler dere. Hvorfor skulle de reklamere for noe som ikke funker eller er skadelig? Greit at det kansje ikke funker som det skal men seriøst folkens har dere prøvd det i 10 dager 11 dagwr...gjør det før dere utaler dere. dere som uttaler dere negativt er som & åringer som sier de ikke liker noe uten å ha smakt det.
Gjest jente 24 Skrevet 2. mars 2011 #15 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har bestemt meg for å prøve nutrilett diettten.Jeg syns dere burde lese på nutrilett.no og den svenske siden dems før dere uttaler dere. Hvorfor skulle de reklamere for noe som ikke funker eller er skadelig? Greit at det kansje ikke funker som det skal men seriøst folkens har dere prøvd det i 10 dager 11 dagwr...gjør det før dere utaler dere. dere som uttaler dere negativt er som & åringer som sier de ikke liker noe uten å ha smakt det.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2011 #16 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har bestemt meg for å prøve nutrilett diettten.Jeg syns dere burde lese på nutrilett.no og den svenske siden dems før dere uttaler dere. Hvorfor skulle de reklamere for noe som ikke funker eller er skadelig? Greit at det kansje ikke funker som det skal men seriøst folkens har dere prøvd det i 10 dager 11 dagwr...gjør det før dere utaler dere. dere som uttaler dere negativt er som & åringer som sier de ikke liker noe uten å ha smakt det. For å tjene penger. 3
Britt Banditt Skrevet 2. mars 2011 #17 Skrevet 2. mars 2011 Hvorfor skulle de reklamere for noe som ikke funker eller er skadelig? Unnskyld meg, men Det er da nettopp det VELDIG mange gjør, spesielt innen slankeindustrien! Du må da ikke være så naiv at du tror på alt reklamen sier? De skal jo nettopp som personen over her sa, tjene penger. 1
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2011 #18 Skrevet 2. mars 2011 Jeg tror ikke på reklame da dummmen. det jeg vil fra til er at vi nordmenn burde prøve ting istede for å være så skeptisk hele tia. og at vi burde prøve ting i mer en en dag fø vi sier at ting ikke fungerer. Jeg skjønner at bedrifte++ bare er ute etter penger , jeg er ikke dum hvis det er det dere vil ha det til, men prøv det og heller send et klage brev eller noe i etter tid i stede for å klag uten grunn akkurat som vi som ikke stemmer undef varl har egentlig ikke grunn til å klage over systemet her i norge. Og hvis dere synes jeg bare snakker driiiit så driiiiit i å kommenter. Vi nordmenn er såå bortskjemte +++ at det er kvalmt er vi på restaurant og maten smake rart skal vi klage bare fordi en bil står 5 sek forlenge på grønnt lys er de en dårlig sjåfør ++++
Sugerøret Skrevet 3. mars 2011 #19 Skrevet 3. mars 2011 http://www.klikk.no/helse/dinkost/tester/article629893.ece Jeg liker den fra nutrilett premium dark som vant testen Mener det er bedre med en slik en ,istedenfor å gå uten noe i magen
Gjest Dietgirl Skrevet 1. februar 2012 #20 Skrevet 1. februar 2012 Jeg har spist nutrilett i noen uker nå, og må si at de virker glimrende. Jeg spiser frukt og/eller en til to fiberknekkebrød til frokost, nutrilett til lunsj, nutrilett til senere lunsj og som oftest til middag. Noen ganger spiser jeg heller vanlig middag, f.eks. kyllingfillet med salat, laks med salat. Passer også på å drikke vann før hvert måltid. Men husk, dietten fungerer bare hvis du får nok mosjon, så jeg trener styrke (15-20 min), og 15 min på abdoer twist, annenhver dag. Også 40-50 min yoga de dagene jeg ikke trener styrke. Men jeg bli litt usikker på dietten min når jeg leser så mye dumt om nutrilett. Burde jeg slutte selvom jeg er i vekttap?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå