Gå til innhold

Interkulturell sex

remix2020

Anbefalte innlegg

remix2020

Leser ofte om menn/kvinner som har hatt sex med kvinner/menn fra ulike deler av verden. 

Noen foretrekker skandinaviske menn/kvinner, andre foretrekker menn/kvinner fra Asia, Afrika, Latin-Amerika, Russland eller Baltikum.

Hva er forskjellen egentlig?

M47

Endret av remix2020
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Seksuelt, antageligvis liten forskjell. Bortsett fra at menn oftere er omskåret i andre deler av verden. 

Anonymkode: b512a...da4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Asiatiske damer er penere enn hvite damer, klar forskjell.

Anonymkode: ba398...3b4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de du har sjans på, men ikke generelt.

Pene nordiske damer kan få hvem de vil, -pene asiatiske kvinner som må finne seg en vestlig mann for at hennes slekt skal slippe å jobbe med å sy billige H&M-tskjorter kan ikke sammenlignes.

De pene nordiske kvinnene er like pene som de pene asiatiske kvinnene, men de kan du bare glemme.

Randi, skilt 3 ganger, forbrukslån, 4 unger med 4 forskjellige menn, 40kg ekstra og som har slutta å dusje er det ingen som liker. Men det er hun du har sjans på her, klart du klager.

Anonymkode: aad59...194

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pene nordiske damer kan få hvem de vil, -pene asiatiske kvinner som må finne seg en vestlig mann for at hennes slekt skal slippe å jobbe med å sy billige H&M-tskjorter kan ikke sammenlignes.

De pene nordiske kvinnene er like pene som de pene asiatiske kvinnene, men de kan du bare glemme.

Randi, skilt 3 ganger, forbrukslån, 4 unger med 4 forskjellige menn, 40kg ekstra og som har slutta å dusje er det ingen som liker. Men det er hun du har sjans på her, klart du klager.

🙄 Den måtte komme ja.. Hv vet du om hva han har sjangs på og ikke... Noen foretrekker bare damer fra andre land enten pga væremåte eller utseende. Skal du være den til å diktere hva vi menn skal like?! 

Anonymkode: bc4c1...a87

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Badbunny

Er vel preferanser og hva man tiltrekkes av. Jeg blir ikke tiltrukket av den typiske nordmann med blondt hår og blå øyne. Vil helst ha en med mørke trekk og den finner man gjerne i andre land. Så har egt alltid ligget med en som er både norsk og fra et annet land, eller helt utlending. Samme med mannen. Han liker ikke typiske norske jenter, og er sammen med meg som er søramerikansk. Kan også handle om språk. Hørt at mange synes blandt annet spansk er sexy

Endret av Badbunny
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

remix2020
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seksuelt, antageligvis liten forskjell. Bortsett fra at menn oftere er omskåret i andre deler av verden. 

Anonymkode: b512a...da4

Menn som er omskåret kan muligens holde på lenger, men mange av dem sliter også med ulike ting pga at de er omskåret. Penishodet er ikke like følsomt bl.a. Vet at de fleste amerikanske menn er omskåret og at flere der har problemer. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
remix2020
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nja, det er vel individuelt. Smaken er som baken, den er delt. 😉 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
7 hours ago, AnonymBruker said:

Oi her var det noen som var bitter 🤭

Anonymkode: c7685...c7f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Interkulturell sex/forhold interesserer meg lite, siden jeg synes skandinavisk kultur er best, men asiatiske damer kan se ganske bra ut. Men jeg er lite interessert om de ikke er oppvokst i Europa eller ekstremt godt integrert.

Anonymkode: 55014...c44

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hr. Aktiv
2 timer siden, Badbunny skrev:

Er vel preferanser og hva man tiltrekkes av. Jeg blir ikke tiltrukket av den typiske nordmann med blondt hår og blå øyne. Vil helst ha en med mørke trekk og den finner man gjerne i andre land. Så har egt alltid ligget med en som er både norsk og fra et annet land, eller helt utlending. Samme med mannen. Han liker ikke typiske norske jenter, og er sammen med meg som er søramerikansk. 

Finner masse mørke trekk i Black metallmiljøet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Badbunny
2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Finner masse mørke trekk i Black metallmiljøet.

Moroklumpen

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Loff77

Preferanser vil jeg si, Norske er jo bra med røde, mørke og blonde. Sletts ikke dumt med Latino heller😬

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Interkulturell sex/forhold interesserer meg lite, siden jeg synes skandinavisk kultur er best, men asiatiske damer kan se ganske bra ut. Men jeg er lite interessert om de ikke er oppvokst i Europa eller ekstremt godt integrert.

Anonymkode: 55014...c44

Blir ikke like eksotisk om de snakker flytende norsk og oppfører seg som ei norsk dame. Synes de er penere enn hvite damer men kulturen er også mer tiltrekkende for min del.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
liljene

Vi tiltrekkes av ulike ting, og noen er mer ærlige mot seg selv enn andre. De tør å gå for det de vil ha uten å bry seg om hva andre mener. 

Det som dessverre er trist, er en del norske kvinner som vil ha en svart mann for en natt, fordi de har lyst til å prøve hvordan det er. De ønsker ikke et forhold, men er på jakt etter det de tror er en større penis. 

Og en del norske menn vil ha ei asiatisk fordi hun er ofte liten og nett, og forhåpentligvis trang...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Neocortex

Forskjellen for meg ligger mer i flørten og hvordan de bygger opp til sex. I akten vil jeg si forskjellen er så stor som den du finner blant norske kvinner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
16 timer siden, remix2020 skrev:

Menn som er omskåret kan muligens holde på lenger, men mange av dem sliter også med ulike ting pga at de er omskåret. Penishodet er ikke like følsomt bl.a. Vet at de fleste amerikanske menn er omskåret og at flere der har problemer. 

Amerikanske menn ???? Selv er jeg 30 og er opprinnelig fra US, Ingen av mine bekjente der er omskjært, haha 

Anonymkode: 5548b...52b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Amerikanske menn ???? Selv er jeg 30 og er opprinnelig fra US, Ingen av mine bekjente der er omskjært, haha 

Anonymkode: 5548b...52b

Det tror jeg du skal være glad for. Har familie i USA og vet om mange menn der som sliter.

Anonymkode: b4495...444

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johnny Bravo
På 27.10.2020 den 9.10, remix2020 skrev:

Leser ofte om menn/kvinner som har hatt sex med kvinner/menn fra ulike deler av verden. 

Noen foretrekker skandinaviske menn/kvinner, andre foretrekker menn/kvinner fra Asia, Afrika, Latin-Amerika, Russland eller Baltikum.

Hva er forskjellen egentlig?

M47

Mmm mange forskjeller.. det finnes ingen ting i verden lik leppene til en afrikansk dame, opplevelsen av å "temme" en hvit feminist, dominere en liten asiater, eller oppleve lidenskapen til en brun dame :)

verden er full av vakre mennesker. 

vet at det er smak og behag, men det forundrer meg at folk klarer å holde seg til en type mennesker/kultur/etnisitet osv. i 2020 livet ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...