Gå til innhold

Er du flink til å sette bilder i album?


monja

Anbefalte innlegg

Eller blir de bare liggende i en haug? Så nettopp bort på en god stabel bilder jeg har. Burde fått de i album fortest mulig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har over syv tusen bilder på dataen....men ingen i album. Med andre ord ikke flink i hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I SUCK!

har bilder liggende fra de tider da vi ikke hadde digitalkamera, og tok meg selv i nakken for 4 år siden og laget ett album til min ettåring. Men det før og etter hennes første år.... ligger fremdeles her og der i bunker..... :sur: Og det barnet som nå er ett drøyt år... har ikke fått noe album enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leola

Nei, jeg er særdeles dårlig til det. Har 2 album hver til ungene og noen til oss selv - resten av bildene ligger i metallbokser fra Ikea. Nå har jeg skaffet meg et skikkelig digitalkamera til ferien - gleder meg til å ta det i bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Uff, nei...

Har masser av bilder på pc'n - fikk bestilt opp nesten 400 tidligere i sommer, men har bare fått en brøkdel av dem inn i album - det var fra fjorårets ferie og oppussinga av huset for 2 år siden...

Nå er det bryllupsbildene som står for tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var flink en periode, men så var jeg plutselig ikke lenger så flink, så nå har bildene hopet seg opp på maskinen.

Noen som vet om noen billige og bra steder på nettet hvor jeg kan sende bildene til, og få dem på papir?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var flink fram til for fem år siden, alt før det er ordentelig limt inn i album. Så kommer det to år med bilder der jeg har sortert ut de bildene jeg skal ha i album og lagt dem i riktig rekkefølge, og de tre siste årene har jeg kun på pc.

Men jeg har veldig god orden på bildene på pcen min, alle ligger i godt merkede mapper med datoer og hendelser, og jeg har slettet ale unødvendige og dårligebilder så det er en enkel jobb å finne fram til de gode når de skal vises fram eller tas ut på papir.

Har også backup av alle bildene på cder i mammas pengeskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fleste bildene ligger i album. Nå er det årevis siden vi tok "vanlige" bilder, men alle digitalbildene på PC'en er ordnet i foldere etter tema og hvert bilde har navn/kort beskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fleste bildene ligger i album. Nå er det årevis siden vi tok "vanlige" bilder, men alle digitalbildene på PC'en er ordnet i foldere etter tema og hvert bilde har navn/kort beskrivelse.

Du virker så utrolig ordentlig, Arkana! Ikke noe slinger i valsen på noen områder!

:klappe: Her ligger bildene i hauger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg drive med scrapping- så på det området blir eg aldri ajour.

Scrappa litt og har litt i vanlig album.

Har alle bilder som eg har tatt før 10 juli som papirkopiar då- det gjenstår berre å bli ferdig med å sette det i album.

Syns det tar tid med sjølve bestillinga og redigering av bilder. Sidan eg har dig. kamera redigerer eg en drøss med bilder før eg bestille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brenner de ut på cd jeg. mye enklere enn å ha de i album. tar mindre plass og enklere å se på. og vil jeg ha noen på veggen, lager jeg papirkopi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada alle er i album..... :sjenert:

Men det er bare de jeg tar med vanlig kamera, alt vi tar med digitalt, blir liggende på pc...... Er det mulig....

Så tar dobbelt opp da liksom, hehe, jeg med vanlig og sambon med digitalt..... er det mulig... :ler:

Skal få satt meg ned å sett på alt på pc, for det er jo "bare" å plukke ut det jeg vil ha å sende det inn. Så kommer bildene i posten, og jeg kan sette i album. Er jo så enkelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innmari flink i perioder.........

Samme her. Nå har jeg en bunke liggende igjen - men jeg pleier å sette av en kveld og da havner de alle i album... så da er jeg jo veldig flink... en stund... ;) Til det havner en ny bunke på skrivepulten....:ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt er relativt, begynte så smått med scrapbooking for over et år siden, så de beste bildene blir satt i album. Resten oppbevares på cd'er og pc'er. Gamle bilder som ikke er digitale - har jeg planer om å sette i album... etter hvert ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver aktivt med scrapping, så det er ikke mange bildene lenger som bare settes inn i vanlig album. Bildene som scrappes tar det lang tid med, så jeg kommer nok aldri ajour. Men så blir det jo fint også da. Og så gøy det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter ALLE bildene mine i album, jeg! :)

Brenner alle bildene på cd, men bestiller også alt i papirkopier. Når jeg har en passe stor bunke, settes det i album. Ett album for hvert år, de siste to årene har jeg måttet lage to album for hvert år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter inn papirbildene i album med EN gang jeg får dem i posten.

Derimot er d ikke så ofte jeg bestiller bilder på nettet, blir med 3-4 ganger i året, der jeg går igjennom alle mine nyere digitale bilder og bestiller på Eurofoto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...