AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Hei. Jeg kom tidlig i puberteten og har alltid hatt store bryster, er 21 år nå. Når jeg ser andre damer med store bryster nakne, så føler jeg at de ser helt annerledes ut enn mine. Jeg har brystvorter som liksom peker oppover, er dette normalt? Kvier meg ganske for å vise meg naken, både i garderober og foran menn.. Anonymkode: 603ad...d86
Forundret.. Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Det er vel bedre at de peker oppover enn nedover.. 🤔 Mine peker liksom utover og jeg må si det at jeg er redd for at med noen år til på nakken så peker de nok nedover etterhvert... 1
Minya Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Jeg kom tidlig i puberteten og har alltid hatt store bryster, er 21 år nå. Når jeg ser andre damer med store bryster nakne, så føler jeg at de ser helt annerledes ut enn mine. Jeg har brystvorter som liksom peker oppover, er dette normalt? Kvier meg ganske for å vise meg naken, både i garderober og foran menn.. Anonymkode: 603ad...d86 Bryster er like forskjellige som fingeravtrykk er. Selv to bryster av samme settet, er ikke helt like. Det er like normalt at de peker oppover, som at de peker nedover eller rett fram. Jeg er snart førti og har aldri opplevd å se andre bryster som ligner på mine. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg er 45 og har brystknopper som peker oppover. Anonymkode: 8a313...cfb
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg har en som peker oppover og en som peker til sida. Det går helt fint, jeg lever godt med det. Anonymkode: d0ffd...fcc 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 12 timer siden, Forundret.. skrev: Det er vel bedre at de peker oppover enn nedover.. 🤔 Mine peker liksom utover og jeg må si det at jeg er redd for at med noen år til på nakken så peker de nok nedover etterhvert... For en trist innstilling. Dagens puppeshaming-innlegg er et faktum! Anonymkode: d0198...61f 2
Forundret.. Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For en trist innstilling. Dagens puppeshaming-innlegg er et faktum! Anonymkode: d0198...61f Pfffft, er bare realistisk. Er mine egne pupper jeg prater om, og ender de nedover etterhvert så får de gjøre det. Jeg kommer ikke til å gjøre noe med dem. De har overlevd to unger så de overlever nok meg også Må få lov å synes at det er penere hvis de holder seg på plass. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #8 Skrevet 29. oktober 2020 Mine brystknopper peker nedover. Så sånn er det. Ikke så mange som har som meg heller egentlig. Anonymkode: c1278...169
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #9 Skrevet 29. oktober 2020 Ideelt sett finnes det mote for forteller oss hvordan alt skal være på en kropp, for da er en vakker (og dette forandrer seg etter som moten gjør det og årene går), men ellers peker alt på menneskekropper i alle retninger og alt er normalt for den som har det slik og det er mange som har det "på alle vis". Det er helt vanlig å være annerledes fra naboen og de fleste vi kjenner. Alle er slik. Det er normalt å ha forskjellig uttrykk over hele kroppen og som personer generelt. Anonymkode: d0198...61f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #10 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg blir lei meg av hvor påvirket man blir og at normale damer med sunne kropper føler seg usikre. TS, du er fin nok! Du er ung en gang, og kropper forandrer seg. Ikke la frykt og kroppspress påvirke hverdagslivet. ❤ Anonymkode: f58bf...9a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå