AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Ble separert i fjor etter 15 år som gift. Ett forferdelig forhold som holdt på å ldelegge meg. Er i slutten av 30 årene og har aldri hatt så draget på mannfolk. Har hatt sex med 6 stk siden mars 🤦♀️ Har hatt skikkelig lyst hver gang,men kan jo ikke holde på sånn.. en av de vil jeg ha,men kan ikke få så har endt opp som fwb. Like jævlig hver gang jeg drar derfra,men klarer ikke å kutte han ut. Samtidlig møter jeg andre menn,noen vil gå videre med meg men de vil jeg ikke ha på den måten. Er så mentalt sliten! Akkurat som om jeg er blitt sykelig avhengig av oppmerksomhet. Vil egentlig bare ha en kjæreste og ikke alt dette tullet 🥺 har slettet datingapper og har nå ‘kun’ oppmerksomhet fra ca 8 menn på Messenger og snap. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å kommer over dette opplegget her! Hjelp meg gjerne om dere har noen tips Anonymkode: 5f736...538 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Mitt tips er enkelt - gå for de du realistisk kan få. Ikke bare de du kan ha sex med, for det kan du få av nesten alle Anonymkode: 6f642...170 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mitt tips er enkelt - gå for de du realistisk kan få. Ikke bare de du kan ha sex med, for det kan du få av nesten alle Anonymkode: 6f642...170 Men de vil jeg ikke ha 🤦♀️ Skjønner ikke hva som feiler meg Anonymkode: 5f736...538
Gjest vanSteike Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men de vil jeg ikke ha 🤦♀️ Skjønner ikke hva som feiler meg De du kan få, de vil du ikke ha... Det som feiler deg er det som feiler så altfor mange kvinner anno 2020: Et bilde av egen markedsverdi som er forstyrret av: 1) at de kan få menn som er mer attraktive enn dem selv til sengs 2) at de så går hen og gjør dette, og 3) at de ender opp med å tro at de kan få mer enn sex fra kjekkasene Kort sagt, du er blitt bortskjemt av kvinners nærmest ubegrensede seksuelle tilgang, og har mistet tiltrekningen til menn som er innenfor rekkevidde for mer enn sex. For å få bukt med dette problemet bør du oppsøke hjelp fra psykolog eller sexolog. Og nei: Jeg tuller ikke. Du har faktisk et problem å jobbe med.
Jr.Garcon Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble separert i fjor etter 15 år som gift. Ett forferdelig forhold som holdt på å ldelegge meg. Er i slutten av 30 årene og har aldri hatt så draget på mannfolk. Har hatt sex med 6 stk siden mars 🤦♀️ Har hatt skikkelig lyst hver gang,men kan jo ikke holde på sånn.. en av de vil jeg ha,men kan ikke få så har endt opp som fwb. Like jævlig hver gang jeg drar derfra,men klarer ikke å kutte han ut. Samtidlig møter jeg andre menn,noen vil gå videre med meg men de vil jeg ikke ha på den måten. Er så mentalt sliten! Akkurat som om jeg er blitt sykelig avhengig av oppmerksomhet. Vil egentlig bare ha en kjæreste og ikke alt dette tullet 🥺 har slettet datingapper og har nå ‘kun’ oppmerksomhet fra ca 8 menn på Messenger og snap. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å kommer over dette opplegget her! Hjelp meg gjerne om dere har noen tips Anonymkode: 5f736...538 Jeg hadde kontaktet en psykolog. Kanskje han/hun kan hjelpe deg å komme i vater "finne deg sjæl" på en mindre helseskadelig måte. 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Mitt tips er enkelt - gå for de du realistisk kan få. Ikke bare de du kan ha sex med, for det kan du få av nesten alle Anonymkode: 6f642...170 For et elendig råd å gi! man skal ikke bli sammen med noen man ikke har lyst på nei og det er uansett slemt å utnytte andre og la de leve i troen på at du er deres store kjærlighet. Anonymkode: cac9c...402 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 5 timer siden, vanSteike skrev: De du kan få, de vil du ikke ha... Det som feiler deg er det som feiler så altfor mange kvinner anno 2020: Et bilde av egen markedsverdi som er forstyrret av: 1) at de kan få menn som er mer attraktive enn dem selv til sengs 2) at de så går hen og gjør dette, og 3) at de ender opp med å tro at de kan få mer enn sex fra kjekkasene Kort sagt, du er blitt bortskjemt av kvinners nærmest ubegrensede seksuelle tilgang, og har mistet tiltrekningen til menn som er innenfor rekkevidde for mer enn sex. For å få bukt med dette problemet bør du oppsøke hjelp fra psykolog eller sexolog. Og nei: Jeg tuller ikke. Du har faktisk et problem å jobbe med. Problemet ligger et annet sted enn at man har lav markedsverdi og at man bare går etter noen man ikke har sjans på! selv har jeg pent ansikt, pen kropp, pent hår, pen klesstil, oppegående, smart, snill, gode verdier og holdninger og er 28 år, men får bare sex av menn jeg vil ha og får ikke en eneste date eller seriøs mann etter meg. Sånn har det vært siden jeg ble singel som 25 åring. Har heller ikke barn fra før heller og klar for etablering. Allikevel står jeg langt baki køen uten å forstå hvorfor, ingen har svar å gi og går til psykolog btw. Og jeg har holdt på med vanlige menn som ikke er så kjekke, det er de som avskriver meg som kjæreste. Kjekke menn, hvor finner man de? Så dette markedsverdi pisset kan du ta med et annet sted og ingen er enige med deg. Forklar hvorfor mindre pene, mindre talentfulle damer med kjedelig og vanskelig personlighet får seg pene og unge menn da? Jeg bor på en bygd/liten by og her får alle slags damer bra typer hvis de vil, bortsett fra meg da, jeg er bare bruk og kast og uinteressant og verdiløs for folk her jeg bor, sånn har det vært hele livet. Har ingen her, mange menn jeg kjenner fra før av pluss noen nye har prøvd seg på meg, men det var visst bare for sex. Folk her går rundt å preker dritt om andre og henger med de de preker dritt om. Også har vi disse damene som ikke tåler st typen deres snakker med butikkdama engang og at han aldri snakker med det motsatte kjønn så lenge de er sammen, jeg lurer på hvorfor mannfolka vil leve med sånne damer. Tanta mi er sånn og onkelen min snakker nesten ikke med meg pga henne og han drar aldri på sosiale ting lenger og er bare en hund for henne. Anonymkode: cac9c...402
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #8 Skrevet 27. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble separert i fjor etter 15 år som gift. Ett forferdelig forhold som holdt på å ldelegge meg. Er i slutten av 30 årene og har aldri hatt så draget på mannfolk. Har hatt sex med 6 stk siden mars 🤦♀️ Har hatt skikkelig lyst hver gang,men kan jo ikke holde på sånn.. en av de vil jeg ha,men kan ikke få så har endt opp som fwb. Like jævlig hver gang jeg drar derfra,men klarer ikke å kutte han ut. Samtidlig møter jeg andre menn,noen vil gå videre med meg men de vil jeg ikke ha på den måten. Er så mentalt sliten! Akkurat som om jeg er blitt sykelig avhengig av oppmerksomhet. Vil egentlig bare ha en kjæreste og ikke alt dette tullet 🥺 har slettet datingapper og har nå ‘kun’ oppmerksomhet fra ca 8 menn på Messenger og snap. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å kommer over dette opplegget her! Hjelp meg gjerne om dere har noen tips Anonymkode: 5f736...538 Du har vært i et dårlig forhold og du får bare sex av menn. Tja, hva skal jeg si. Noen av oss er bare veldig uheldige og får bare dritten her i samfunnet. Prøv å gå til psykolog og spør der, selv får jeg ikke noe hjelp eller svar på ting der. Hsr du prøvd å spørre noen av mennene du har møtt om hvorfor de ikke vil ha deg?? Anonymkode: cac9c...402
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #9 Skrevet 27. oktober 2020 Velkommen til singellivet anno 2020. Alle har vi noen vi vil ha som ikke vil ha oss og noen som vil ha oss som vi ikke vil ha og et par FF i ny og ne og andre dates som ikke blir til noe mer. Det er slitsomt å være singel, ta deg en pause. Det trengs innimellom. Anonymkode: e2aa6...cc8 6
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #10 Skrevet 27. oktober 2020 20 hours ago, AnonymBruker said: Ble separert i fjor etter 15 år som gift. Ett forferdelig forhold som holdt på å ldelegge meg. Er i slutten av 30 årene og har aldri hatt så draget på mannfolk. Har hatt sex med 6 stk siden mars 🤦♀️ Har hatt skikkelig lyst hver gang,men kan jo ikke holde på sånn.. en av de vil jeg ha,men kan ikke få så har endt opp som fwb. Like jævlig hver gang jeg drar derfra,men klarer ikke å kutte han ut. Samtidlig møter jeg andre menn,noen vil gå videre med meg men de vil jeg ikke ha på den måten. Er så mentalt sliten! Akkurat som om jeg er blitt sykelig avhengig av oppmerksomhet. Vil egentlig bare ha en kjæreste og ikke alt dette tullet 🥺 har slettet datingapper og har nå ‘kun’ oppmerksomhet fra ca 8 menn på Messenger og snap. Aner ikke hva jeg skal gjøre for å kommer over dette opplegget her! Hjelp meg gjerne om dere har noen tips Anonymkode: 5f736...538 single og lett å få også😅 Anonymkode: b8899...07f
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #11 Skrevet 27. oktober 2020 Om hun har flere enn meg på g samtidig betyr det at hun er useriøs og jeg ville gått videre til neste. Anonymkode: 0c641...055
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #12 Skrevet 27. oktober 2020 TS, det høres ut som du gikk fra separasjon og rett over til hektisk dating. Kanskje du skal prøve å være singel en stund? Altså helt singel. Prøve å bli kjent med deg selv på nytt, etter langvarig ekteskap. Anonymkode: 43895...039 2
Lacy Skrevet 27. oktober 2020 #13 Skrevet 27. oktober 2020 Hadde jeg vært deg hadde jeg heller kjøpt meg en dildo og lagt menn på hylla for å være helt ærlig 😊 det høres langt mer ut som om du trenger fred og ro til å finne deg selv, enn en hel haug med mannebein på trappen 😊 Jeg var selv singel over en lengre periode for noen år siden og jeg bestemte meg for at det ikke var snakk om at noen skulle få pushe meg, eller at jeg skulle la meg forføre inn i relasjoner jeg egentlig ikke ønsket meg 😊 Det var veldig viktig for at jeg skulle bli kjent med meg selv og trygg på den jeg er 😊 Det er mitt beste råd til deg. Dropp alle sammen og bli kjent med DEG. Det er du som skal og må være din nr 1 prioritering for at du skal ha et godt liv ❤️ Lykke til ❤️ 3
RoH Skrevet 27. oktober 2020 #14 Skrevet 27. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet ligger et annet sted enn at man har lav markedsverdi og at man bare går etter noen man ikke har sjans på! selv har jeg pent ansikt, pen kropp, pent hår, pen klesstil, oppegående, smart, snill, gode verdier og holdninger og er 28 år, men får bare sex av menn jeg vil ha og får ikke en eneste date eller seriøs mann etter meg. Sånn har det vært siden jeg ble singel som 25 åring. Har heller ikke barn fra før heller og klar for etablering. Allikevel står jeg langt baki køen uten å forstå hvorfor, ingen har svar å gi og går til psykolog btw. Og jeg har holdt på med vanlige menn som ikke er så kjekke, det er de som avskriver meg som kjæreste. Kjekke menn, hvor finner man de? Så dette markedsverdi pisset kan du ta med et annet sted og ingen er enige med deg. Forklar hvorfor mindre pene, mindre talentfulle damer med kjedelig og vanskelig personlighet får seg pene og unge menn da? Jeg bor på en bygd/liten by og her får alle slags damer bra typer hvis de vil, bortsett fra meg da, jeg er bare bruk og kast og uinteressant og verdiløs for folk her jeg bor, sånn har det vært hele livet. Har ingen her, mange menn jeg kjenner fra før av pluss noen nye har prøvd seg på meg, men det var visst bare for sex. Folk her går rundt å preker dritt om andre og henger med de de preker dritt om. Også har vi disse damene som ikke tåler st typen deres snakker med butikkdama engang og at han aldri snakker med det motsatte kjønn så lenge de er sammen, jeg lurer på hvorfor mannfolka vil leve med sånne damer. Tanta mi er sånn og onkelen min snakker nesten ikke med meg pga henne og han drar aldri på sosiale ting lenger og er bare en hund for henne. Anonymkode: cac9c...402 Høres i alle fall som om selvbilde ditt er tilstrekkelig.
gido311 Skrevet 28. oktober 2020 #15 Skrevet 28. oktober 2020 (endret) livet er ikke lett Endret 28. oktober 2020 av gido311 cha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå