AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg bruker nå Oralcon p-piller, og synes de egentlig har dekket mye av det jeg ser etter. Aldri opplevd uhell, huden min er ganske ren, og har ikke hatt bivirkninger. Men jeg har hørt at Diane p-piller er ganske bra for huden, og at huden blir så ren. Det er noe jeg er veldig opptatt av, fordi jeg bruker ikke noe sminke i hverdagen nesten, og dermed hadde det vært fint å ha disse p-pillene. Er det noen som har noe erfaring med disse? 🙄 Anonymkode: 4631d...1ee
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg forstår ikke helt, er du plaget med akne og vil bruke Diane? Anonymkode: 069d3...784 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke helt, er du plaget med akne og vil bruke Diane? Anonymkode: 069d3...784 Nei, hva er det du ikke forstår? Jeg har bare oljete hud, og får kviser i blant. En Venninne av hadde samme problem, og det gikk over med disse p-pillene. Ikke noe akne Anonymkode: 4631d...1ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå