Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2020.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 1.11.2020 den 12.20, AnonymBruker skrev:

Det er to kvinnelige bønder. Du må nesten spesifisere hvem du mener, om du ønsker å bli tatt seriøst.

Anonymkode: c13ae...377

Slutt med å være så frekk du!

Anonymkode: 133de...e4b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som ser helt feil eller er en av frierne til Ronny nibarnsmamma (tidligere blogger)? Karina heter hun vel.

Anonymkode: 9adfc...172

Hvilken av frierne er dette?

Anonymkode: 10064...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si Ronny ikke akkurat har mange flotte friere å velge mellom. En dame med ti unger med seks ulike menn? Ja, nei. Hva skal man si til det? De damene han har plukket var også noe eldre enn han selv. Ene var vel 59 år, mens hun som røk ut nå var 48 år. Det synes jeg også var litt ulikt tidligere sesonger.

Liker kjempegodt Andreas og alle de søte frierne hans!

Anonymkode: bcd11...7df

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si Ronny ikke akkurat har mange flotte friere å velge mellom. En dame med ti unger med seks ulike menn? Ja, nei. Hva skal man si til det? De damene han har plukket var også noe eldre enn han selv. Ene var vel 59 år, mens hun som røk ut nå var 48 år. Det synes jeg også var litt ulikt tidligere sesonger.

Liker kjempegodt Andreas og alle de søte frierne hans!

Enig, og det sier jo litt om hvor mange brev han egentlig fikk. Samme med Trine. Heldigvis trenger han kun en, og jeg har litt troa på hun med svart hår og briller på 29 (husker ikke hva hun het).

Lurer sånn på om Trine kommer til å trekke seg eller hva som skjer i neste uke. Han siste virker jo litt ålreit, men forstår godt de følelsene hun sitter med.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, KoopaTroopa skrev:

Enig, og det sier jo litt om hvor mange brev han egentlig fikk. Samme med Trine. Heldigvis trenger han kun en, og jeg har litt troa på hun med svart hår og briller på 29 (husker ikke hva hun het).

Lurer sånn på om Trine kommer til å trekke seg eller hva som skjer i neste uke. Han siste virker jo litt ålreit, men forstår godt de følelsene hun sitter med.

Ja, det må ha vært en stusselig bunke med brev. Jeg tenker også at hun fra Bergen på 29 år kan passe fint til Ronny. De virket å ha litt samme humor. Blir jo moro å følge med videre!

Trine virket veldig skuffet over sine friere, spesielt han med stokken. Det er kanskje et par der jeg tenker hun kan like etterhvert. Merket meg også at enkelte ikke hadde så gode sosiale ferdigheter. Det kan jo gjøre det enda vanskeligere å skulle bli kjent.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trine virket veldig skuffet over sine friere, spesielt han med stokken. Det er kanskje et par der jeg tenker hun kan like etterhvert. Merket meg også at enkelte ikke hadde så gode sosiale ferdigheter. Det kan jo gjøre det enda vanskeligere å skulle bli kjent.

Jeg synes det synes på henne. Det er litt «usportslig». Hun har jo valgt å bli med på dette og bør stille med åpent sinn. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Jeg synes det synes på henne. Det er litt «usportslig». Hun har jo valgt å bli med på dette og bør stille med åpent sinn. 

Ja, det er jeg egentlig enig i. Jeg tror også at hun kan finne en bra partner blant frierne sine hvis hun gir de en sjanse. Kanskje hun er litt påvirket av å aldri ha vært på date eller hatt kjæreste? Ikke godt å si. Håper hun ikke trekker seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mange av dere her! Synes både Ronny og Trine hadde et litt dårlig utvalg 🙈 

Jeg synes veldig synd på Trine! 2 eller 3 av frierne hennes trakk seg visst rett før innspilling, hun ble påmeldt av en venninne som døde av kreft rett før innspilling, og hun får friere som virker særdeles vanskelige å snakke med... Hun virker så søt og god, håper hun finner en bra mann! 🤗 

Anonymkode: 7c39c...56f

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes veldig synd på Trine! 2 eller 3 av frierne hennes trakk seg visst rett før innspilling, hun ble påmeldt av en venninne som døde av kreft rett før innspilling, og hun får friere som virker særdeles vanskelige å snakke med... Hun virker så søt og god, håper hun finner en bra mann! 🤗 

Helt uenig :) Trine hadde mange søte og hyggelige friere, det handler om å senke kravene. Alt trenger ikke være perfekt på første date.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vondt av han ene frieren til Trine, som ble sendt hjem. Det var ikke overraskende for oss seere, men han hadde opparbeidet seg forventninger.

To av frierne hennes virker som bra karer det kan bli noe med. Nordlendingen er et wildcard - sjarmerende fyr med godt humør.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke Ronny finner tonen med noen av deltagerne, kommer det neppe til å være mangel på interesse fra andre. Fremstår som en fantastisk mann.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trine valgte med seg de 3 "riktige" karene videre, men om hun står løpet ut og fullfører hele opplegget er jeg fremdeles usikker på.  Hun er kjempesprudlende i alle andre settinger, så denne situasjonen er så utrolig feil for henne. Håper ikke hun føler seg bundet av et slags løfte til den avdøde venninnen.

Ronny virker som en super fyr og alt går så mye mer naturlig hos ham og hans friere enn hos de andre.  Han lager liv, samtidig som han kan snakke ordentlig med frierne sine, som også tør opp mer i situasjonen enn for eksempel Christoffer og damene, der det går mest i hvor "bra" og "koselig" dette var.

Anonymkode: 0b7bf...439

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun er kjempesprudlende i alle andre settinger, så denne situasjonen er så utrolig feil for henne.

Hun var ikke akkurat sprudlende og sympatisk i VG-intervju for et par uker siden. Klaget over frierne, ''Det var ikke slike karer jeg hadde sett for meg''. Hvem tror hun at hun er? De 3 som skal til gården virker oppegående og ålreite.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke at han Christoffer var spesielt flink med de jentene på speeddatene som han ikke likte, han klarte ikke akkurat å skjule misnøyen. 

Anonymkode: 1ecca...8fc

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ikke at han Christoffer var spesielt flink med de jentene på speeddatene som han ikke likte, han klarte ikke akkurat å skjule misnøyen. 

Anonymkode: 1ecca...8fc

Skjønner at man er nervøs både for speeddate og tv, men virkelig.... De speeddatene der virket jo jevnt over utrolig gørre. Bare snakk om hvor koselig ting er (når situasjonen egentlig bare framstår som klam) og hvor fin den sjøen bak de var....

Anonymkode: 68509...6b6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at man er nervøs både for speeddate og tv, men virkelig.... De speeddatene der virket jo jevnt over utrolig gørre. Bare snakk om hvor koselig ting er (når situasjonen egentlig bare framstår som klam) og hvor fin den sjøen bak de var....

Anonymkode: 68509...6b6

Ja det er jo merkelig å ikke klare å si noe som helst annet enn jaaaaa, det var trivelig.

Anonymkode: 358a2...cc6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men igjen: den fjasete klippingen?! Hva er det som skjer? Støyete, mye frem og tilbake, heseblesende, rotete, klipper øyeblikk kleinere enn nødvendig osv. ... og den fjollete musikken/lydeffektene. Virker som om de har latt seg inspiere litt for mye av Første Date og andre litt mer fjasete program. Håper inderlig at de endrer stil når de flytter inn på gården. Om ikke, har de nok dessverre mistet minst en seer. 

Anonymkode: 13861...6d8

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om klippingen er sånn for at det skal virke som det skjer mer enn det gjør? Siden de må holde avstand av smittevernhensyn. 
Men forvirrende, ja absolutt. 

Anonymkode: 44f5f...c46

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...