AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #261 Skrevet 4. januar 2021 Kvalitet skrev (29 minutter siden): Olivia har en grusom klesstil. Ser ut som en bryggesjauer. Går virkelig damer på Klepp/i Hå med denne typen klær? Søt jente om hun hadde kledd seg normalt pent og fått vekk den grusomme asymmetriske frisyren. Olivia har hatt kreft tror jeg og mistet håret, hun bruker parykk nå. Synes hun var Ok kledd under valget og de første datene. Hun har tydeligvis andre plagg enn fotballtrøyer. Anonymkode: ff1b8...74d 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #262 Skrevet 4. januar 2021 "Favorittseier" til Camilla hos Ronny, men jeg tror ikke hun bør sende inn flyttemelding med en gang. Ronny vil ta sjumilssteg inn i et forhold og har det åpenbart veldig travelt. Spesielt med barn på hver sin kant vil det bli krevende. Trine har absolutt kommet godt ut av dette, selv om jeg fremdeles ikke tror hun og Olav er en match made in heaven. Hun strålte jo virkelig i den siste episoden, forhåpentligvis har hun nå fått selvtillit på datefronten. Og om det så skulle bli henne og Olav er jo ingenting bedre enn det. Petter tok avslaget pent, og jeg synes han forbedret inntrykket i siste episode. Litt spesielt av Christoffer og sende de to andre på tur med "svigerfar" mens han selv dro på alenedate med Ingri-Eline. Skjønner godt at den ene frieren dro hjem. Hvis ikke Christoffer velger Ingri-Eline står ikke verden til påske. Hun andre som er igjen har fått så lite skjermtid at jeg fremdeles ikke er helt sikker på hva hun heter. Sesongen under ett er ihjelklippet og TV2 må finne et annet opplegg til neste sesong. Anonymkode: 0b7bf...439 29
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #263 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Olivia har hatt kreft tror jeg og mistet håret, hun bruker parykk nå. Synes hun var Ok kledd under valget og de første datene. Hun har tydeligvis andre plagg enn fotballtrøyer. Anonymkode: ff1b8...74d Og hvit eye liner må hun slutte med Anonymkode: 2f76a...445 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #264 Skrevet 4. januar 2021 Ronny må da være ekstremt bitter på ekskona så travelt som han har det inn i nytt forhold Anonymkode: ff1b8...74d 1
Arktis Skrevet 4. januar 2021 #265 Skrevet 4. januar 2021 Trine strålte som en sol! 🤩 Var fint å se. Skjønte tidlig at det ble Olav. Selv om han er litt gammel sjel, og gir meg litt bestefar-vibber av personligheten, så glimter han til med litt lure smil og romantiske fremstøt. Definitivt den eneste "mannen" blant frierne. De andre ble jo veeldig unge i forhold. Ronny fikk sin Camilla, og gir nasjonen nye pute-øyeblikk med hikstingen sin. Følsom fyr. Olivia tok det bra. Christoffer velger garantert Ingri-Eline. Hun fikk alenedate, mens de andre to fikk historietime med svigers-not-to-be. Christoffer er søt og alt slik, men virker også veldig ung og uerfaren. Noe sier meg at det er mamma-Christoffer som har styringen på den gården. Kanskje bra med Ingri-Eline, hun pusher han. Andreas velger også garantert hun siste han var på date med. Husker ikke hva noen av frierne hans heter, de har jo knapt fått skjermtid. Håper på endringer i klippingen til neste sesong, hvis ikke tror jeg at jeg avstår fra å se på. Var bedre før. 20
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #266 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hvit eye liner må hun slutte med Anonymkode: 2f76a...445 Og caps. Anonymkode: 0cf37...0d2 10
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #267 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og caps. Anonymkode: 0cf37...0d2 Minner meg om Skurt Anonymkode: c63a9...681 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #268 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Olivia har hatt kreft tror jeg og mistet håret, hun bruker parykk nå. Synes hun var Ok kledd under valget og de første datene. Hun har tydeligvis andre plagg enn fotballtrøyer. Anonymkode: ff1b8...74d Ikke kreft, men en sykdom som gjorde at hun mistet håret. Anonymkode: b50e4...e89
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #269 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): "Favorittseier" til Camilla hos Ronny, men jeg tror ikke hun bør sende inn flyttemelding med en gang. Ronny vil ta sjumilssteg inn i et forhold og har det åpenbart veldig travelt. Spesielt med barn på hver sin kant vil det bli krevende. Trine har absolutt kommet godt ut av dette, selv om jeg fremdeles ikke tror hun og Olav er en match made in heaven. Hun strålte jo virkelig i den siste episoden, forhåpentligvis har hun nå fått selvtillit på datefronten. Og om det så skulle bli henne og Olav er jo ingenting bedre enn det. Petter tok avslaget pent, og jeg synes han forbedret inntrykket i siste episode. Litt spesielt av Christoffer og sende de to andre på tur med "svigerfar" mens han selv dro på alenedate med Ingri-Eline. Skjønner godt at den ene frieren dro hjem. Hvis ikke Christoffer velger Ingri-Eline står ikke verden til påske. Hun andre som er igjen har fått så lite skjermtid at jeg fremdeles ikke er helt sikker på hva hun heter. Sesongen under ett er ihjelklippet og TV2 må finne et annet opplegg til neste sesong. Anonymkode: 0b7bf...439 Stakkars Christoffer. Når frieren dro hjem, så så han helt forfjamset ut. Greit at det kanskje kom litt brått på, men det ser virkelig ikke ut som han har peiling på hvordan han skal te seg med damer generelt. Sorry, dere får bare føle dere krenket, men det forventes litt mer av en 28-29 år gammel mann. Anonymkode: b50e4...e89 26
Krutthøna Skrevet 5. januar 2021 #270 Skrevet 5. januar 2021 Jeg tror Ronny har bommet kraftig på valget sitt. For det første tror jeg ikke Camilla er 100% oppriktig, og for det andre tror jeg Ronny lever i en fantasiverden, der han tror de er sambos etter dag 2. Kommer aldri til å fungere. Dessuten virker Camilla litt "bitchy", hvis det er lov å si i denne nærtakende verden vi lever i. Tenker at begge er single når vi kommer til siste program. 20
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #271 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Stakkars Christoffer. Når frieren dro hjem, så så han helt forfjamset ut. Greit at det kanskje kom litt brått på, men det ser virkelig ikke ut som han har peiling på hvordan han skal te seg med damer generelt. Sorry, dere får bare føle dere krenket, men det forventes litt mer av en 28-29 år gammel mann. Anonymkode: b50e4...e89 Christoffer klarer jo nesten ikke å være hyggelig mot andre enn Ingrid Eline som han så ut til å falle for første gangen. Anonymkode: 1ecca...8fc 13
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #272 Skrevet 5. januar 2021 Syns dette har vært en utrolig miserabel sesong. Ingen flørting eller kyssing eller noe som helst spenning. Har alltid sett programmet, men denne sesongen blir nok den siste. Syns det er rart at bøndene (m unntak av Ronny kanskje, men han er nå en historie i seg selv) er så veldig lite på. Ser at Trine ikke hadde det store utvalget av friere så hun er litt unnskyldt. Men særlig Christoffer oppfører seg som om han aldri har tatt på et kvinnemenneske før. Alt med han er rart og keitete. Det er lov å være litt sjenert, men han er så utrolig stiv. Håper virkelig at han viser andre sider av seg når han er alene med jentene, uten tv teamet på slep. Sier jo også litt når 2 av frierne selv valgte å trekke seg...Og det samme gjelder for så vidt Andreas også. Skulle ikke tro at han hadde problemer med å finne dame selv. Men han er også mer kompis enn flørtete. Så ikke rart at Karla trakk seg. Anonymkode: 7d428...e16 10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #273 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Syns dette har vært en utrolig miserabel sesong. Ingen flørting eller kyssing eller noe som helst spenning. Har alltid sett programmet, men denne sesongen blir nok den siste. Syns det er rart at bøndene (m unntak av Ronny kanskje, men han er nå en historie i seg selv) er så veldig lite på. Ser at Trine ikke hadde det store utvalget av friere så hun er litt unnskyldt. Men særlig Christoffer oppfører seg som om han aldri har tatt på et kvinnemenneske før. Alt med han er rart og keitete. Det er lov å være litt sjenert, men han er så utrolig stiv. Håper virkelig at han viser andre sider av seg når han er alene med jentene, uten tv teamet på slep. Sier jo også litt når 2 av frierne selv valgte å trekke seg...Og det samme gjelder for så vidt Andreas også. Skulle ikke tro at han hadde problemer med å finne dame selv. Men han er også mer kompis enn flørtete. Så ikke rart at Karla trakk seg. Anonymkode: 7d428...e16 Ja, har det ikke vært litt mer kyssing og flørting før? Er det sånn nå fordi det er korona? Det er jo litt dumt, for den fysiske tiltrekningen må jo sjekkes ut. Litt lange klemmer er i alle fall en måte å kjenne på om man er fysisk tiltrukket. Ronny har garra valgt feil, skulle valgt Olivia. Men han (som mange menn) tok den yngste når han kunne velge. Han er morsom, men det er litt rart å fokusere på hverdagen når man dater. Litt fort frem kanskje. Trine er en søt jente, som kanskje har funnet sin soulmate i Olav? De flørtet litt og holdt hender i alle fall. Christoffer er helt på jordet. Er han for ung for dette konseptet? Han skjønner jo ikke hvordan han skal flørte, og virker så tafatt. Det blir nok Ingri-Eline han velger til slutt fordi hun er søtest. Andreas er en fin fyr synes jeg, og i siste episode var han fomlete og flau når han snakket om hun siste han datet. Han liker henne tror jeg, og det blir nok henne. De to tenker jeg passer godt sammen faktisk. Men neste år må de lage programmet med mer som skjer, tenker at det ble sånn i år pga korona. Anonymkode: e267a...da3 10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #274 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Christoffer er helt på jordet. Er han for ung for dette konseptet? Han skjønner jo ikke hvordan han skal flørte, og virker så tafatt. Det blir nok Ingri-Eline han velger til slutt fordi hun er søtest. Anonymkode: e267a...da3 Christoffer er faktisk nest eldst av bøndene i år - han er 28! Men jeg må innrømme at jeg tenkte han var ca 19-20 år både ut fra utseende, erfaringer og oppførsel da jeg først så han 😅 Ronny er 38 Andreas er 24 Trine er/var visst også 24! Trodde hun var eldre. Hvorfor var det da så mye snakk om aldersforskjellen mellom henne og Petter (21)? Tre års aldersforskjell er jo ikke mye, men det var kanskje pga at det var «feil vei» hvor mannen var yngst i forholdet? Olav er jo faktisk 32, så han er jo åtte år eldre enn Trine... Anonymkode: 55e57...0bc 20
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #275 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Christoffer er faktisk nest eldst av bøndene i år - han er 28! Men jeg må innrømme at jeg tenkte han var ca 19-20 år både ut fra utseende, erfaringer og oppførsel da jeg først så han 😅 Ronny er 38 Andreas er 24 Trine er/var visst også 24! Trodde hun var eldre. Hvorfor var det da så mye snakk om aldersforskjellen mellom henne og Petter (21)? Tre års aldersforskjell er jo ikke mye, men det var kanskje pga at det var «feil vei» hvor mannen var yngst i forholdet? Olav er jo faktisk 32, så han er jo åtte år eldre enn Trine... Anonymkode: 55e57...0bc Det er helt utrolig! Jeg trodde han var ca 20, men reagerte på at foreldrene så litt gamle ut😆 Det sier jo litt da, at han er så tafatt og klønete når han neste er 30 år... Anonymkode: e267a...da3 10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #276 Skrevet 5. januar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Christoffer er helt på jordet. Er han for ung for dette konseptet? Han skjønner jo ikke hvordan han skal flørte, og virker så tafatt. Det blir nok Ingri-Eline han velger til slutt fordi hun er søtest. Altså, to av jentene er der fortsatt, om han er «helt på jordet» hadde de vel trukket seg hele gjengen. Ingri-Eline flørter tilbake, tror det kan bli noe mellom dem. Flott at det er mangfold i bøndene! Man trenger ikke være like utadvendt som Ronny for å finne kjærligheten vet du. Anonymkode: c13ae...377 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #277 Skrevet 5. januar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Han skjønner jo ikke hvordan han skal flørte, og virker så tafatt Og apropos dette. Christoffer flørtet da med hjerter og diverse på chipsfabrikken. Det var tydeligvis ikke bra nok for deg, men det holdt for Ingri-Eline. Anonymkode: c13ae...377 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #278 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og apropos dette. Christoffer flørtet da med hjerter og diverse på chipsfabrikken. Det var tydeligvis ikke bra nok for deg, men det holdt for Ingri-Eline. Anonymkode: c13ae...377 Det var da voldsomt. Jo det er bra nok for meg, ro ned fletta. Anonymkode: e267a...da3 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #279 Skrevet 5. januar 2021 Ser mange sier de ikke liker årets sesong pga klippingen. Jeg synes også den er litt rar, men jeg liker at det er så mange episoder! Før har det vært date-gård-valg-valg-tur-ferdig. Det jeg reagerer mest på er at vi har sett veldig mye av Ronny og Trine, og minimalt av de to andre. Men det er de to jeg liker best, så det plager ikke meg sånn sett, men kanskje hadde det vært bedre om TV2 la inn litt styringen på ting som skulle skje for at det faktisk skulle skje noe? Har de i det hele tatt gjort noe annet enn å møte familie/venner + den chipsturen i dag? Jeg synes også det er litt teit at konseptet er sånn at frierne må spørre om alenetid hele tiden. Skulle ønske det ble lagt opp til flere dater på tomannshånd fra starten av. Man blir jo ikke mye kjent av å bare henge rundt i en flokk.. Anonymkode: 1a8ff...c61 10
little fairy Skrevet 5. januar 2021 #280 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 30.12.2020 den 17.54): Ronny fremstår som blodharry, det samme gjør Olivia. Som jærbu, må jeg si at jeg skjems når jeg hører Olivia snakke. Håper han velger Camilla, men tror uansett at forholdet er dømt til å mislykkes. Høres enkelt ut å ta med seg barna å flytte til Klepp, men det er vel en far som også har sitt å si oppi alt. Velge han Olivia får han en som er like gjøk som han selv. Trine tror jeg ikke ender opp med noen. Hun gjør sikkert et valg, men tar det ikke noe videre. Hun har jo ikke lagt skjul på at hun aller helst skulle vært dette foruten. Er en søt jente, så jeg tror nok hun kan finne seg noe bedre, om det er lov å si. Christoffer er 28 år, men ser ut og oppfører seg som en fuglunge. Han virker uerfaren med damer, og jeg tviler på at han har hatt kjæreste før. Men, en gang er den første. Tror han bør velge en som er utadvendt og tar litt tak i situasjonene, eller blir det dølt. Hjelper heller ikke at mor og far bor vegg i vegg, og utøver stor innflytelse på sønnen sin. Andreas, har jeg ingen anelse om. Kanskje Karla? Søt dame, like bredskuldra som en stor mann. Anonymkode: b50e4...e89 Jeg var det mye unødvendige kommentarer (uthevet)! Jeg synes Ronny virker som en veldig grei fyr, ikke blodharry! Han kan kanskje virke litt "mye" mtp mye følelser som han innimellom kanskje kunne forsøkt å håndtere bedre (feks da han gråt og klemte på de to andre da Karina gikk ut). Jeg synes egentlig han og Olivia virket som en bedre match. Virket veldig på bølgelengde, men kunne kanskje havnet i friendzone. Nå vet vi ikke om barna til Camilla har en far som er involvert, men hvis, så tror jeg det kan by på problemer ifht flytting. Hun er ca 30? Så barna trenger jo begge og de som må pendle. Er usikker på Trine. Men kanskje tonen blir bedre når de skal reise på tur, bli kjent med familie osv. Christoffer virker ganske tafatt. Viser liten interesse og 2 jenter har jo valgt å dra. Håper han prøver litt hardere. Kan ikke forstå at noen av jentene vil ha han. Andreas. Jeg håpte litt på Karla, men nå dro jo hun. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå