Memira Skrevet 26. oktober 2020 #1 Skrevet 26. oktober 2020 Tror jeg har truffet riktig underforum? Hvis ikke, led meg gjerne til riktig plass! vurderer å swappe tlf nå. Har i dag iPhone 11 pro max, men begynner å lure litt på å gå over til Samsung. Det viktigste for meg er et godt kamera. Og den evige «hva er best, Samsung eller iPhone» - diskusjonen er jeg ikke ute etter. Har noen lest seg opp i tester, har egne erfaringer eller lignende og vet hvilken av de nevnte telefonene som leverer best kamera? og til dere som har Samsung; hvilken funksjon finnes for å lagre bilder i skyen? Jeg trives i dag supergodt med iCloud og kjenner litt på at det veier ganske tungt imot at jeg ikke automatisk kan starte opp en Samsung med bilder, kontakter osv, som jeg kan med en iPhone.. og et siste, skrifttypen på Samsung, er den fortsatt lik som den var i typ 2015? 😂 jeg haater virkelig den skrifttypen som er eller hvertfall var på samsungtelefonene, og kan den i så tilfelle byttes til en annen skrifttype, mer klassisk og lik som iPhone?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 google photos bruker jeg, selv om jeg har samsung. Samsung har sikkert egne ting men hvorfor, når det finnes andre som funker tvers gjennom.. Anonymkode: b64ef...5d1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Og, det er jo Iphone som har skrifttype (hadde?) der det ikke går an å skille mellom liten L og stor i, og derfor problem hver gang man har en av disse bokstavene i et passkode for pålogging (hvis man bruker den type 2 way identification på jobb f.eks). Men, jeg har Samsung og tenker å bytte til Iphone.. bare fordi i grunn.. Hadde android/samsung mobiler siden iphone 4s. Anonymkode: b64ef...5d1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg har Samsung Galaxy S20+. Leste i tester at ultra ikke var verdt de ekstra pengene, så da gikk jeg heller for S20+. https://global.techradar.com/no-no/news/de-beste-mobiltelefonene "Den beste telefonen per nå er Samsung Galaxy S20 Plus" Jeg lagrer bildene i google photos. Det er jo fantastisk. Jeg kan søke på "hus" f.eks. og så kommer mine bilder av hus opp og så kan jeg vise bilder av husoppussingen min. Eller søke på stedet som bildet ble tatt, eller person som var med på bildet (så lenge jeg har skrevet hvem det fjeset tilhører - og så gjenkjenner den fjes etterpå og spør meg sånn en gang i blant om bilder den er usikker på), eller tekst som finnes i bildet. Jeg bruker denne funksjonen myyyye. I stedet for å scrolle og scrolle og scrolle for å finne bildet. Jeg tar mange bilder.... Angående skrifttypen så aner jeg ikke hva du snakker om... Har aldri lagt merke til at noen mobiler har andre skrifttyper. Anonymkode: 9a1e2...7d3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Den fjompete skriften er noe man selv setter som tema på android. Jeg får krupp når jeg ser screenshots der det er brukt 🤪 Anonymkode: dbbd6...66a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå