AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg har truffet ei skikkelig jente, hun er smart og pen og bryr seg virkelig om personene rundt seg. Var en gang jeg kom sent hjem etter jobbreise og typisk 20 min etter jeg hadde kommet hjem, så kom hun med mat på døren min, bare fordi hun kunne tenke seg hvor sliten jeg var. Har aldri truffet noen som bryr seg såå mye allerede i så tidlig stadie... hun får meg til å føle meg heldig. Jeg er redd jeg kommer til å gå for fort frem, fordi hun liksom er helt wifey og skremme henne eller gjøre henne helt utilpass... hvordan kan jeg unngå dette? Anonymkode: 9473c...97b 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har truffet ei skikkelig jente, hun er smart og pen og bryr seg virkelig om personene rundt seg. Var en gang jeg kom sent hjem etter jobbreise og typisk 20 min etter jeg hadde kommet hjem, så kom hun med mat på døren min, bare fordi hun kunne tenke seg hvor sliten jeg var. Har aldri truffet noen som bryr seg såå mye allerede i så tidlig stadie... hun får meg til å føle meg heldig. Jeg er redd jeg kommer til å gå for fort frem, fordi hun liksom er helt wifey og skremme henne eller gjøre henne helt utilpass... hvordan kan jeg unngå dette? Anonymkode: 9473c...97b Virker jo som hun er veldig interessert i deg og? Snakk om følelsene dine på en rolig måte, så er jeg sikker på at du ikke skremmer henne Anonymkode: 3d24a...b34 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 Alt det du skriver, kan du egentlig si til henne. Kvinner (flest) setter pris på deling av følelser, kanskje mer enn at du skal prøve å gjøre de rette tingene hele tida. Anonymkode: b4acb...543 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Alt det du skriver, kan du egentlig si til henne. Kvinner (flest) setter pris på deling av følelser, kanskje mer enn at du skal prøve å gjøre de rette tingene hele tida. Anonymkode: b4acb...543 Helt enig i dette. Det som gjør at man kan pushe noen vekk på den måten er om man forventer (eller krever!) for mye, for fort. Hvis du vil bli samboere med det samme eller begynner å snakke om giftemål og barn helt på tampen. Jeg vil også si at du ikke bør overøse henne med komplimenter, men heller gi skikkelig ektefølte komplimenter 1-2 ganger om dagen når det faller seg naturlig. (Overøsing av ord og kjærlighet tidlig i en relasjon ser mange kvinner på som et rødt flagg da dette er vanlig blant menn som kanskje skjuler mørkere sider av seg) Det høres ut som både du og hun er skikkelig interessert, kanslje du har truffet kona di🥰 Anonymkode: 1098c...f84 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå