AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Dette står i min journal fra psykiateren. Ingen forklaring på hva det betyr, og hun har aldri brukt disse begrepene i vår samtale. Er det noen med litt peiling på psykologi som kan forklare meg hva det betyr? På forhånd takk:) Anonymkode: eaa93...440
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Tipper d er feil ved bruk av talegjenkjenning/diktering ved journalskriving! i hvilken sammenheng stod det? I hvilken setning? Anonymkode: db522...179 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper d er feil ved bruk av talegjenkjenning/diktering ved journalskriving! i hvilken sammenheng stod det? I hvilken setning? Anonymkode: db522...179 Ok, ja kanskje. Har ikke lyst til å utlevere for mye her, men det var ifm en traumebehandling. Men det sto alene som en selvstendig setning. Og resten hadde hun skrevet veldig forståelig. Så lurte på om noen visste hva det betyr. Anonymkode: eaa93...440
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 Ingen som vet? Kommer ikke noe forståelig av å Google hvertfall.. Anonymkode: eaa93...440
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #5 Skrevet 26. oktober 2020 Hvis det ikke er en skrivefeil, tolker jeg det som du har utskiftbare masker, altså fremviser distinkt forskjellige personligheter, fra gang til gang (ikke bare varierende måter å være på). Anonymkode: 2a081...f69 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #6 Skrevet 26. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det ikke er en skrivefeil, tolker jeg det som du har utskiftbare masker, altså fremviser distinkt forskjellige personligheter, fra gang til gang (ikke bare varierende måter å være på). Anonymkode: 2a081...f69 Ok, men har ikke dissosiativ identitetsforstyrrelse. Anonymkode: eaa93...440
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #7 Skrevet 26. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok, men har ikke dissosiativ identitetsforstyrrelse. Anonymkode: eaa93...440 Ah, det var det det het. Nei, jeg tror ikke det, jeg heller. Jeg tror aller helst det bare var en glipp. Kanskje hun planlegger nytt kjøkken eller bad, og så gikk det litt i ball? Nei altså, jeg vet ikke. Spør henne. Og oppdater oss gjerne Anonymkode: 2a081...f69
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #8 Skrevet 26. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ah, det var det det het. Nei, jeg tror ikke det, jeg heller. Jeg tror aller helst det bare var en glipp. Kanskje hun planlegger nytt kjøkken eller bad, og så gikk det litt i ball? Nei altså, jeg vet ikke. Spør henne. Og oppdater oss gjerne Anonymkode: 2a081...f69 Ja får håpe hun tenkte på kjøkkenet😅 Syns det var et litt skummelt uttrykk bare. Roterende fronter. Også bare punktum. Anonymkode: eaa93...440
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå