Gå til innhold

SMS


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Noen som har forslag til gode sms-sjekke-linjer? Ikke for pågående og ikke for barnslige.. Til mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skindeep

"Hadde jeg vært mobilen din, hadde jeg pepet og vibrert hver gang du tok i meg .. "

Ha ha ha, den burde vel slå an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei

kan legge ut noen sms, så kan du velge og vrake, av litt ulik kvalitet her da ;)

hvis du var en tåre i mitt hjerte, ville jeg aldri ha grått i fare for å miste deg

hvis du var en bæsjeklump ville jeg aldri ha driti i fare for å miste deg :overrasket:

Du åpner dit hjerte og fanger en vind.Du finner en himmel og slipper den inn.. Livet er et under,ingen dag er lik.. Du er slik som dagen,du er helt unik

Send denne SMS til 1 du elsker, til 1 du hater og til 1 du godt vil ha. Til 1 du savner, 1 venn og 1 tulling. Og tenk så på hvorfor jeg sender den til deg

Hmmmm tenkte bare å si at....ville bare...mmm...at jeg synes...vil at du skal.. ehm.. vite at....JEG ER UTROLIG GLAD I DEG :)

Error!Error! No message could be retrieved at this point, due to its lack of possibility to express the senders deep feelings for YOU! More info? Contact me.

Du er vakkrere enn en rose, ditt smil legger meg i en dyp narkose og når du vil med meg kose, dør jeg av overdose.

Solen har gått ned, det er på tide la tankene få fred. Så lukk dine øyne, og la tankene gli, jeg er glad i deg, det er alt jeg vil si. Sov godt.. klem..

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...