AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Vi har vært på en date. Ønsker forskjellige ting for framtiden men dette visste vi fra før. Daten opplevde jeg som hyggelig selv om den ble mere rettet mot at det ikke skal være oss pga ulike ønsker i forhold til familie. så slettet han meg på snap. Hadde det ikke vært naturlig å bare gi beskjed om det? Jeg er nok litt hårsår, men har jo ikke vært slem mot han eller noe. overreagerer jeg? Anonymkode: 70628...051
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Helt vanlig å gjøre. Dessverre. Anonymkode: 43e8b...e6a 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Det er normalen i datingmarkedet Anonymkode: f9adc...9ed 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 På 25.10.2020 den 19.20, AnonymBruker skrev: Vi har vært på en date. Ønsker forskjellige ting for framtiden men dette visste vi fra før. Daten opplevde jeg som hyggelig selv om den ble mere rettet mot at det ikke skal være oss pga ulike ønsker i forhold til familie. så slettet han meg på snap. Hadde det ikke vært naturlig å bare gi beskjed om det? Jeg er nok litt hårsår, men har jo ikke vært slem mot han eller noe. overreagerer jeg? Anonymkode: 70628...051 Høres ut som en mann jeg datet, slettet han for 2 dager siden. Hvorfor gi beskjed om det ? «Nå skal jeg slette deg, hadet»? Hva er vitsen med det? Vedkommende ønsker ikke kontakt med deg, så ja du overreagerer. La det være. Anonymkode: a229f...d8f 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #5 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg hadde likt å bli slettet, for da vet jeg at her er det bare å komme seg videre.Tenker det er vondere å ha kontakt når han ikke er interesert i hele tatt☺️ Anonymkode: 12cdc...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #6 Skrevet 28. oktober 2020 Har blitt fjernet på insta av samtlige jeg har datet, som alle var god stemning og noen jeg ble veldig godt kjent med og venner med etterhvert. Så det er nok ikke uvanlig. Mulig naiv jeg, som faktisk ble litt vondbråten av det. Har ikke behov for å fjerne venner bare fordi jeg ikke har sjans til å ligge med de lenger. Men men. Anonymkode: d1c6a...bbc
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2020 #7 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg tenker at det er helt greit å fjerne noen som man bare har truffet 1-2 ganger fra SoMe. Unødvendig å ha folk der som man faktisk ikke kjenner. Og for min del opprettholder det bare et håp om å ta opp tråden. Har vi slettet hverandre, tror jeg mer på at det er slutt for alltid. Anonymkode: b4391...c38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå