Gå til innhold

Hvordan få bort magefett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

jeg er en kvinne i midten av 30-årene og har en ellers trent kropp, men sliter litt med å få bort magefettet. Jeg har aldri vært gravid.

har noen tips til hvordan få bort dette?

Anonymkode: 4117e...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke punkt forbrenne. 

Enkelt og greit så må du ligge i kcal underskudd over såpass lang tid at magefettet du vil ha bort forsvinner. 

Det aller beste er å gjøre det samtidig som du trener styrke, og gjerne også litt kardio.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bort et GANSKE så stritt magefett med å legge om til lavkarbo... Det som har fungert best for mitt vedkommende 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er slank ellers, så er det nok kostholdet du må ta tak i. Kutt ut alkohol, den oppmuntrer til fettlagring rundt midjen. Spis "renere", dvs mer hele ingridienser og mindre ferdiglaga produkter fra butikk. Inkludert mange av melkeproduktene. Mindre næringsfattig mat som pasta 

Anonymkode: 4d481...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for mange tips 😃 da blir der kardio, styrke med fokus på mage, er avholds ellers, og mye proteiner og noe fett. Jeg har prøvd lavkarbo flere ganger,  men noe karbo passer meg best. Men det blir rene og grove produkter :) 

Anonymkode: 4117e...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett litt på frokosttips fra YouTube Sofias_fit , bestående av altfor mye krydder..  Stakkars toalettet hennes, må jo være chernobyl der noen ganger pr dag 🙂🐿️ stakkars naboer 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Theo_1 skrev:

Sett litt på frokosttips fra YouTube Sofias_fit , bestående av altfor mye krydder..  Stakkars toalettet hennes, må jo være chernobyl der noen ganger pr dag 🙂🐿️ stakkars naboer 🙂

Hadde hun gitt den frokosten til en hund kunne hun bare tent en lighter bak ræva på den så hadde den gått rett gjennom murveggen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

d48b81ed55fcaf30ac4dbeba415b7567.thumb.jpg.ef4e31cd8cc7f7eb0e20fd1995d2ba36.jpg

Anonymkode: c28b4...e93

Bullshit fra ende til annen. 

Anonymkode: ae7ea...fc3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...