Gå til innhold

Fjerne logo på Polo-genser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har en slik (eller lignende) genser og kan fortelle meg om det ser ut til at logoen kan sprettes opp og fjernes eller ei, uten å skade selve genseren?

Polo Ralph Lauren - JULIANNA  - Strikkegenser - resort green

(Jeg liker genseren, men bruker ikke klær med synlig logo, i tilfelle noen skulle lure.)

Anonymkode: dd5bc...704

Skrevet

Enig med deg ang. logo, men disse logoene er sydd godt fast og er nesten innvevet i genseren, så jeg har aldri fått det til. Bruker heller en brosje som dekker logoen. 

Anonymkode: f07d6...c9a

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg ang. logo, men disse logoene er sydd godt fast og er nesten innvevet i genseren, så jeg har aldri fått det til. Bruker heller en brosje som dekker logoen. 

Skjønner. Takk for svar og løsningsforslag!

Skrevet

Kan du ikke heller kjøpe en lik genser uten logo? Har sett mange av dem. Det må vel ikke være rl?

Anonymkode: 1765d...7ab

• Liker 2
Skrevet

image.jpeg.126498192cfd1ab81fbe6679bfc44fa5.jpeg
Kjøp deg en sømoppspretter. Da skal det gå an, om du er fingernem. Jeg har fjernet påsydde greier selv, og de sitter godt fast, men du får det til om du tar tida til hjelp.

Anonymkode: d145b...bbb

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke heller kjøpe en lik genser uten logo? Har sett mange av dem. Det må vel ikke være rl?

Anonymkode: 1765d...7ab

Send gjerne lenke, for jeg har ikke funnet noen med lignende strikk og materialsammensetning!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp deg en sømoppspretter. Da skal det gå an, om du er fingernem. Jeg har fjernet påsydde greier selv, og de sitter godt fast, men du får det til om du tar tida til hjelp.

Jeg er flittig bruker av oppspretter allerede, så jeg lurte rett og slett på om det er mulig å bruke det på denne typen søm.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er flittig bruker av oppspretter allerede, så jeg lurte rett og slett på om det er mulig å bruke det på denne typen søm.

Jeg vil tro det er mulig, ja. 

Skrevet

Har erfaring med søm, og har sett på egen skjorte med Polo-merke, og hadde ikke tatt sjansen på å sprette opp her: stingene er så små, bla på beina til hesten, at du må ha veldig lite verktøy og bruke laang tid for å unngå hull.

Anonymkode: 1827c...dea

• Liker 3
Skrevet

Hva er årsaken til at du ikke bruker klær med logo? Kan forstå når det er store prangende logoer, men en så liten en burde man vel kunne overse.

Anonymkode: 29571...da0

• Liker 4
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

(Jeg liker genseren, men bruker ikke klær med synlig logo, i tilfelle noen skulle lure.)

Hjelpes... Snakk om å være selvsentrert.

Skrevet
38 minutter siden, Ezio skrev:

Hjelpes... Snakk om å være selvsentrert.

Å?

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er årsaken til at du ikke bruker klær med logo? Kan forstå når det er store prangende logoer, men en så liten en burde man vel kunne overse.

Anonymkode: 29571...da0

Jeg synes bare det ser skjemmende ut. Hadde den vært nede ved linningen, kunne jeg kanskje vurdert genseren, men ikke når den er så iøynefallende plassert.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier også å bruke oppspretter, men på akkurat denne logoen går det ikke. Det er kjempemange, bittesmå sting som på en måte sitter inni stoffet. Det er nok sydd slik med vilje, for at folk ikke skal fjerne dem. Har ikke hatt noe problem med å fjerne logoer fra andre firma. Men akkurat disse har jeg gitt opp, men er fornøyd med brosje-løsningen min.

• Liker 1
Skrevet

Herregud 😂 

Anonymkode: b475c...1e9

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier også å bruke oppspretter, men på akkurat denne logoen går det ikke. Det er kjempemange, bittesmå sting som på en måte sitter inni stoffet. Det er nok sydd slik med vilje, for at folk ikke skal fjerne dem. Har ikke hatt noe problem med å fjerne logoer fra andre firma. Men akkurat disse har jeg gitt opp, men er fornøyd med brosje-løsningen min.

Synd. Men godt å høre at jeg ikke er den eneste med dette problemet, i alle fall. :phaedra: Og supert at du har funnet en løsning som funker for deg!

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å?

Du tror at folk bryr seg om du går rundt med en polospiller på genseren din...

Skrevet
42 minutter siden, Ezio skrev:

Du tror at folk bryr seg om du går rundt med en polospiller på genseren din...

Jeg skjønner ikke helt hva du mener egentlig, ut over at du antagelig hadde lyst til å komme med en litt bråkjekk kommentar. Siden all erfaring fra KG forteller meg at tråder med spørsmål i forskjellige kategorier gjerne møtes med spørsmål som "hva skal være vitsen med det?", så fortalte jeg like så godt bakgrunnen for spørsmålet mitt i hovedinnlegget. Det var liksom ikke verre enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...