Gå til innhold

Hvem er disse som liker og kommenterer?


norw

Anbefalte innlegg

Dette er jo verken morsomt, informativt, imponerende eller noe som helst. Ikke kløft/bikini engang. Det er ikke bare hennes venner/familie som utgjør titusener av mennesker. 

Kan noen si noe om tankegangen? Kanskje du er en slik selv? 

Noe helt annet med fattig student, treningsfolk, fotografer med helt spesielle bilder osv. 

Screenshot_2020-10-25-16-09-38-583_com.instagram.android_1.jpg

Endret av norw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coconuts

Det får faktisk ann å like forskjellige mennesker, og bli genuint glade på andres vegne når de har det bra, deler hverdagsbilder etc. Er vel disse som kommenterer. Flott for de det gjelder, og ikke noe rart med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Coconuts skrev:

Det får faktisk ann å like forskjellige mennesker, og bli genuint glade på andres vegne når de har det bra, deler hverdagsbilder etc. Er vel disse som kommenterer. Flott for de det gjelder, og ikke noe rart med det

Ok, for meg fremstår det som veldig merkelig. Det er ikke mye innhold i dette, og har hun egentlig lagt ut noe "ordentlig" innhold før? 

Er det folk som synes at hun er pen (menn, kvinner?), folk som liker musikken hennes? 

For meg virker det mer naturlig med noen hundre likes, fra folk som kjenner henne litt eller har hatt kontakt med henne, og for eksempel maks hundre som liker uten å ha en kobling til henne, men som av en eller annen grunn trykker liker likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coconuts
1 minutt siden, norw skrev:

Ok, for meg fremstår det som veldig merkelig. Det er ikke mye innhold i dette, og har hun egentlig lagt ut noe "ordentlig" innhold før? 

Er det folk som synes at hun er pen (menn, kvinner?), folk som liker musikken hennes? 

For meg virker det mer naturlig med noen hundre likes, fra folk som kjenner henne litt eller har hatt kontakt med henne, og for eksempel maks hundre som liker uten å ha en kobling til henne, men som av en eller annen grunn trykker liker likevel. 

Ikke merkelig for meg. Man trenger da ingen dyp grunn til å følge/like noen, det er bare SoMe. Kanskje det er småbarnsmødre som får glede av å se andre med barn, noen som liker musikken hennes og syntes hun er kul (sikkert noen hundetusener), noen som syntes hun er pen, noen som vil støtte henne på SoMe, andre som liker feeden hennes etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem disse er? Det er vel deler av de 320 000 følgerne hun har.. de følger henne for en grunn da vel? Bsre fordi du ikke synes hun er interessant betyr ikke det at andre mener det samme. Det er forresten ganske få som gir likes ifht hvor mange følgere hun har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Badbunny skrev:

Hvem disse er? Det er vel deler av de 320 000 følgerne hun har.. de følger henne for en grunn da vel? Bsre fordi du ikke synes hun er interessant betyr ikke det at andre mener det samme. Det er forresten ganske få som gir likes ifht hvor mange følgere hun har

Når man ser på innholdet, så stusser jeg veldig på dette antallet. Det må være noe reelt innhold tenker jeg, noe som er verdt å like. 

Skulle likt å vite noe om kjønnsfordelingen. Greit om det er mange menn som liker fordi hun er pen, men da er det relativt skuffende bilder hun legger ut mtp hud. Jeg mistenker at det er flest kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...