Gå til innhold

Date en fra US Marines


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en kar fra US Marines i Norge (begge er 22 år), og vi hang hver helg han var i Norge (ca 3 måneder). Vi falt pladask for hverandre, og snakket 24/7. Vi avtalte å ha et avstandsforhold (hans forslag), og at han kom til å komme tilbake til Norge igjen etter jul. Det som skjedde når han gikk tilbake til USA var at han brukte 24-48 timer på å svare - og når han svarte var det kort, og etterfulgt at eg slapt "I love you <3", og så 24-48 timer til neste svar (Snapchat scoren hans går opp, så han snakker med andre men svarer ikke meg på snap. Samt at han er aktiv på Facebook, men ikke svarer meg på timesvis). Han lovte å ringe 3 ganger, men ringte aldri. Jeg gikk lei og blokket han på Facebook og Snapchat. Han skrev melding på iMessage om at han hadde vært travel, og at han aldri kunne klare å hele hjertet sitt om jeg ikke ville fortsette "forholdet", og skrev et avdrag om at han aldri hadde møtt noen som han elsket så mye som meg, og som han vil "settle down with". Jeg gikk med på det, og han lovte å ringe 2 ganger, hvorav den siste gangen ringte han - jeg ringte tilbake 2 ganger 4 minutter etterpå, ingen svar. Sendte melding - fikk svar etter 48 timer, hvor han sa "I love you, and miss you", men ingen forklaring. 

Jeg blir veldig forvirret når han langer ut om hvor mye han elsker meg og hvor mye han savner meg, men samtidig aldri gidder å ringe eller snakke på snap/facebook. Nå sender han bare melding innimellom og skriver det samme igjen og igjen "I love you, I miss you". Den siste måneden har vært fylt at nye håp for å så bli lei seg igjen. Så har egentlig gitt opp. 

 

Noen innvendinger? 

Anonymkode: f9d34...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, kanskje ikke det du vil høre, men han høres ikke så veldig seriøs ut. Avstandsforhold er vanskelig, og man må som minimum opprettholde en viss kontakt, og man må være interessert i å gjøre det. Veldig lange svartider på 1-2 dager, og at man gjentatte ganger lover å ringe men ikke gjør det er ikke en indikasjon på at man er veldig interessert. Det kan godt hende at han er veldig opptatt, men indikasjoner på at han er veldig aktiv på snap tyder jo på det motsatte, så det er jo ikke sikkert han er så opptatt som han gir uttrykk for. Den type svar han gir deg med "I love you" uten noen begrunnelser eller annet fremstår som meg for noe han skriver for å holde deg på kroken. 

Du skriver også at du bare blir lei deg av dette, og tro meg. Et avstandsforhold der du er lei deg hele tiden fordi du ikke vet hvor du har partneren din er ikke verdt det i lengden. 

Anonymkode: e0c3c...618

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er i militæret og da vil alt av kvinnfolk vær tiltrekkende. Mest sannsynligvis har han en dame i alle de landene han reiser til.

Anonymkode: 890a0...a0e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

US marines dro ikke så lenge siden her i fra...masse unge gutter... jeg hadde sett for meg US marines som noe mer barskt men de fleste så ut som gutter fra ett boyband(men ikke noe å utsette på deres høflighet da)... men jeg tror dette blir vanskelig for det ts... avstandsforhold har jeg prøvd og det er kjempevanskelig....det blir mye misforståelser pga at man ikke kan møtes og har bare ord stort sett bare ord og forholde seg til. Hadde han vært interessert hadde han holdt kontakten bra. Men ja disse militær folkene reiser mye så vet ikke hvor mye jeg hadde stolt på en sånn en. Håper for din del at det ordner seg da. 

Endret av Bente1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt store forhåpninger nei. Da kan du trøste deg med at en partner i us marines tror jeg ikke er noe særlig - er de ikke under et veldig styrt regime? kan være borte i to år uten å gå en eneste permisjon for å se familie, osv. 

Anonymkode: 95a41...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig gjør han det samme med mange andre, holder dere akkurat sånn passe på gress, så får han seg hver gang han vil ha noe. Hvem vil vel ikke ha i pose og sekk?

Anonymkode: 2ff0d...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2020 den 12.51, AnonymBruker skrev:

"I love you, I miss you"

Haha, akkurat nok til å rekke å skrive mellom øktene. Han sender sikkert gruppemessage. Går det an å være mer naiv?

Anonymkode: 2ff0d...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen av å være amerikaner og praktisk talt uten utdannelse, ville gjort fyren uaktuell for meg:)

Anonymkode: 82844...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...