Gjest Fabrikk Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 (endret) \ Endret 25. oktober 2020 av Fabrikk
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Du burde lese litt på nav.no. La inn tallene dine i kalkulatoren, og fikk opp dette: Utfra tallene du har oppgitt antar vi at du har en årsinntekt på omtrent 337 600 kroner. Hvis det du faktisk tjente de 12 siste månedene er mindre enn 253 200 kr eller høyere enn 422 000 kr, kan du først få et svar på hva du får utbetalt når søknaden din er ferdigbehandlet. Så finner jeg denne teksten: Hvis du har hatt avtalt ferie eller permisjon uten lønn i perioden du har hatt inntekt, fastsettes inntekten din til det du vanligvis ville hatt hvis du hadde vært i jobb. Ring nav og be om å legge fram dokumentasjon på ferie og normal inntekt. Arbeidsgiver skulle opplyst om ferie forresten.. Anonymkode: 4bad0...fcb
Gjest Fabrikk Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Hei, tusen takk for svar! Jeg har årsinntekt på 410 000,-, og jeg tenkte egentlig at det var litt feil info fra lønnskontor som ikke hadde tenkt på dette, da det har vært en del kluss med orden av inntektsmelding osv. Jeg har lest meg ihjel på NAV, stresser litt fordi jeg vil ha alt klart FØR babyen kommer, og jeg kjenner at dette kan ikke stemme. ''Hvis du har hatt avtalt ferie eller permisjon uten lønn i perioden du har hatt inntekt, fastsettes inntekten din til det du vanligvis ville hatt hvis du hadde vært i jobb.'' - Denne er det som har fått meg til å stusse sånn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå