Gå til innhold

Disse pc-skjermene i de nyere bilene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det som pc skjermer / ipod-skjermer? Eller mer som lesebrett/kindle?

Jeg har migrene og er meget lysomfintlig og kan da ikke til tider se på skjermer som pc/tv/mobil. Kom da til å tenke på hva er de skjermene i de nyere bilene, for på et tidspunkt skal jo jeg også ha ny bil! :) 

Anonymkode: 971b5...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener den skjermen fremme i dashbordet i de nyere bilene

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye er ikke tilrettelagt de som er den 1% gruppa. Dette fordi de er såpass få at det vil koste mye mere penger å fikse dette til å passe alle sammen enn å miste dem som evt. kunder. Det er ikke bare her det problemet er fremtredende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det som pc skjermer / ipod-skjermer? Eller mer som lesebrett/kindle?

Jeg har migrene og er meget lysomfintlig og kan da ikke til tider se på skjermer som pc/tv/mobil. Kom da til å tenke på hva er de skjermene i de nyere bilene, for på et tidspunkt skal jo jeg også ha ny bil! :) 

Det er, eh, vanlige skjermer. Du kan ofte skru på mørke tema så det ikke blir så mye lyse farger.

Men hvis du har migrene og er så lysømfintlig så bør du da ikke kjøre bil uansett?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jabx said:

Det er, eh, vanlige skjermer. Du kan ofte skru på mørke tema så det ikke blir så mye lyse farger.

Men hvis du har migrene og er så lysømfintlig så bør du da ikke kjøre bil uansett?

Ok høres bra ut at man kan justere lys/farge

Kjører ikke bil med migrene nei, men skjermbruk kan trigge migrene på de mest lysømfintlige dagene så... bilen har alltid vært en fri-plass som nå forsvinner med skjermens inntog i bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å teste et par biler og kjenne på det. Ellers er det en del konservative biler med analoge hoveddisplay fortsatt, f.eks. Hyundai i20 inntil årsmodell 2021, nye MG ZS osv.

Anonymkode: 6937a...e30

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det spørs helt på bilen. Har testet noen ulike biler, og har ulik erfaring.

Anonymkode: e3ceb...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...