Gå til innhold

Første date.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på en date nå nettopp. Han er litt rar men jeg liker han på en måte. Men han viser lite interesse. Det tror jeg er fordi han er sjenert. Sier mye rare ting og sånn. Han stelte seg til daten og det gjør han som regel alltid når jeg ser han. Men litt ekstra når han henger rundt meg. Jeg vet han er interessert men han prøver å holde interessen tilbake tror jeg til han ser at jeg ønsker å gjøre noe mer. Kanskje han føler seg mer trygg når han er litt care. 

Jeg sitter med sommerfugler i magen hver gang jeg ser han. Synes han lukter ganske godt, han har utrolig fine øyne og ansikt og han virker veldig snill utenom det at han ikke tar insiativ. Og etter at jeg sa at jeg var interessert i han så har han blitt mer tilbakeholden. Men han er jo med meg ut så det vil jo si at han ønsker å bli mer kjent. Interessen kommer jo kanskje mer og mer etterhvert tenker jeg kanskje. Tenker at jeg har lyst å være fysisk men jeg vil ikke være for på så jeg lar vær. Og det er dumt. Jeg kan vel være litt fysisk også bli mer kjent etterhvert kan jeg ikke? 

Jeg tror uansett at jeg kommer til å bli lei meg om d ikke blir noe mer eller hvis jeg finner ut at han ikke var den rette for meg. Så det å kose litt vil vel kanskje ikke skade uansett jeg vet ikke helt. 

Anonymkode: 77ccc...c54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en fyr du kjenner fra før av...? Skjønte ikke helt. :)

Skrevet
3 minutter siden, Snøfnugg_ skrev:

Dette er en fyr du kjenner fra før av...? Skjønte ikke helt. :)

Han er en venn av min bror. Så jeg har snakket med han mange ganger. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er en venn av min bror. Så jeg har snakket med han mange ganger. 

Ok ... Er det du som startet den andre tråden også, kanskje? 

Kan jeg spørre hvor gamle dere er? :)

Skrevet

Ja d var meg. Vi er 22 og 25

Skrevet

Hvorfor tror du han tar lite initiativ/viser lite interesse? Jeg mener ikke å være negativ, men er du sikker på at han egentlig er interessert?

Skrevet
5 minutter siden, Snøfnugg_ skrev:

Hvorfor tror du han tar lite initiativ/viser lite interesse? Jeg mener ikke å være negativ, men er du sikker på at han egentlig er interessert?

Jeg skjønner hva du tenker. Jeg tenker bare å la det gå litt tid. Se hvordan ting blir etterhvert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...