AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg chattet med en mann på en datingside for flere måneder siden. Har ikke møtt ham. Ble venner på Facebook, men ettersom han ga meg manipulerende vibber valgte jeg å avslutte relasjonen. Jeg sa tydelig at jeg ikke var interessert og da han fortsatte å skrive blokkerte jeg ham. Han kontaktet meg på flere kanaler og jeg har blokkert ham på alle. Etterhvert ringte han til meg fra nye numre og kontaktet venner som har liket det offentlige forsidebildet mitt. Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Bare ignorert det? Ettersom det har pågått i flere måneder er jeg litt lei denne situasjonen. Det kan tenkes at grunnen til at han ikke har oppsøkt meg der jeg bor er at han ikke bor i Norge (han kommer fra et EU-land). Anonymkode: 90642...935
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 Har skjedd med meg også for endel år siden. Jeg ignorerte han og han ga seg etter hvert. Anonymkode: 30cac...c75 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har skjedd med meg også for endel år siden. Jeg ignorerte han og han ga seg etter hvert. Anonymkode: 30cac...c75 Kontaktet han også bekjente av deg? Jeg synes det var ubehagelig at bekjente skulle bli involvert i en fyr jeg så vidt har chattet med. Hvordan forklarte du i så fall dette overfor dem? Anonymkode: 90642...935
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg chattet med en mann på en datingside for flere måneder siden. Har ikke møtt ham. Ble venner på Facebook, men ettersom han ga meg manipulerende vibber valgte jeg å avslutte relasjonen. Jeg sa tydelig at jeg ikke var interessert og da han fortsatte å skrive blokkerte jeg ham. Han kontaktet meg på flere kanaler og jeg har blokkert ham på alle. Etterhvert ringte han til meg fra nye numre og kontaktet venner som har liket det offentlige forsidebildet mitt. Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Bare ignorert det? Ettersom det har pågått i flere måneder er jeg litt lei denne situasjonen. Det kan tenkes at grunnen til at han ikke har oppsøkt meg der jeg bor er at han ikke bor i Norge (han kommer fra et EU-land). Anonymkode: 90642...935 Du gjør det offentlige Facebook-bildet ditt «privat» slik at ingen som ikke er venn med deg kan se hvem som har liket det. Anonymkode: 901bc...5d1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du gjør det offentlige Facebook-bildet ditt «privat» slik at ingen som ikke er venn med deg kan se hvem som har liket det. Anonymkode: 901bc...5d1 Det er ikke mulig. Bare de forrige forsidebildene kan innstilles til privat og det gjorde jeg allerede da jeg blokkerte ham. Anonymkode: 90642...935
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #7 Skrevet 25. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke mulig. Bare de forrige forsidebildene kan innstilles til privat og det gjorde jeg allerede da jeg blokkerte ham. Anonymkode: 90642...935 Da må du slette alle forsidebildene dine! Anonymkode: ef173...251
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #8 Skrevet 25. oktober 2020 Hvorfor er det ingen som faktisk prøver å hjelpe meg her? Det er da mange andre som også har opplevd dette. Anonymkode: 90642...935
jabx Skrevet 25. oktober 2020 #9 Skrevet 25. oktober 2020 Gi klar beskjed og så blokkerer du og ignorerer.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #10 Skrevet 25. oktober 2020 Akkurat nå, jabx skrev: Gi klar beskjed og så blokkerer du og ignorerer. Det har jeg gjort. Når han likevel er i stand til å lage ny profil og kontakter bekjente som har liket forsidebildet mitt samt ringe fra nye numre, så viser det jo hva fyren er i stand til. Hva blir det neste? Anonymkode: 90642...935
Sørlandsjenta02 Skrevet 25. oktober 2020 #11 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg hadde også en fyr som stalka meg. Føltes ekkelt i starten, men så snakka jeg med han, og han var bare en stakkars mann som hadde fått meg på hjernen. Tror ikke han var forelska i meg. Mer betatt og hadde lyst på meg. Uansett. Han var en skikkelig hyggelig mann, og når jeg snakka med han hadde vi en kjempefin tone. Litt nerd. Noe alla Howard. Vi lå sammen noen ganger, men så fant dama hans ut av det.
Hr. Aktiv Skrevet 25. oktober 2020 #12 Skrevet 25. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg chattet med en mann på en datingside for flere måneder siden. Har ikke møtt ham. Ble venner på Facebook, men ettersom han ga meg manipulerende vibber valgte jeg å avslutte relasjonen. Jeg sa tydelig at jeg ikke var interessert og da han fortsatte å skrive blokkerte jeg ham. Han kontaktet meg på flere kanaler og jeg har blokkert ham på alle. Etterhvert ringte han til meg fra nye numre og kontaktet venner som har liket det offentlige forsidebildet mitt. Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Bare ignorert det? Ettersom det har pågått i flere måneder er jeg litt lei denne situasjonen. Det kan tenkes at grunnen til at han ikke har oppsøkt meg der jeg bor er at han ikke bor i Norge (han kommer fra et EU-land). Anonymkode: 90642...935 Hadde møtt ham face to face og tatt det derfra. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #13 Skrevet 25. oktober 2020 Ikke rart man blir livredd menn! Mange er jo farlige. Anonymkode: 8d337...026 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #14 Skrevet 25. oktober 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Hadde møtt ham face to face og tatt det derfra. Kunne tenkt meg å leie deg som min livvakt haha. Hvor bor du? Anonymkode: 8d337...026
Hr. Aktiv Skrevet 25. oktober 2020 #15 Skrevet 25. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne tenkt meg å leie deg som min livvakt haha. Hvor bor du? Anonymkode: 8d337...026 Jeg har barn og kan ikke gjøre slikt lenger.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #16 Skrevet 25. oktober 2020 Ignorere og anmelde er vel eneste som fungerer. Anonymkode: 15b88...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #17 Skrevet 25. oktober 2020 4 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Jeg hadde også en fyr som stalka meg. Føltes ekkelt i starten, men så snakka jeg med han, og han var bare en stakkars mann som hadde fått meg på hjernen. Tror ikke han var forelska i meg. Mer betatt og hadde lyst på meg. Uansett. Han var en skikkelig hyggelig mann, og når jeg snakka med han hadde vi en kjempefin tone. Litt nerd. Noe alla Howard. Vi lå sammen noen ganger, men så fant dama hans ut av det. Som jeg skrev i HI så ga han her meg manipulerende vibber. Det er han samme jeg skrev om her: Anonymkode: 90642...935
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #18 Skrevet 25. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ignorere og anmelde er vel eneste som fungerer. Anonymkode: 15b88...1a2 Mener du virkelig det om å anmelde? Han har ikke kommet med trusler, og det hadde jo krevd mye ressurser for politiet da han bor i et annet land, osv. Anonymkode: 90642...935
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #19 Skrevet 25. oktober 2020 Det er dessverre veldig vanskelig å gjøre noe med sånne folk. Man kan anmelde, men det leder sjeldent noe vei. Man kan ikke ilegge noen digitalt besøksforbud. Dessuten bor han i utlandet. Jeg har hatt flere stalkere, og når det har gått opp for meg at "dette er typen til det" har jeg sagt at nå er det nok, og blokkert alt som kom. De blir kreative, og sender meldinger overalt, til og med fått det på Vipps. Jeg har ignorert alt, og de har alle gitt seg. Jeg kunne anmeldt da de bodde i Norge, og jeg hadde skriftlige trusler mot min person. Men jeg tror faktisk at de ville tolket det som en respons fra meg, så jeg valgte å droppe det. Når det kommer til dine bekjente, så får du bare si at det er en rar fyr som stalker deg, og du ikke kan gjøre noe med det. Oppfordre dem alle til å ignorere og blokkere han. Det er ikke din skyld. Anonymkode: e8e19...a7e 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #20 Skrevet 25. oktober 2020 Kjenner en som sa til en innpåsliten dame at han hadde blitt homo. Hvit løgn men funket. (Funker kanskje ikke for alle) Anonymkode: dbe7f...f98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå