Fluffie Skrevet 10. oktober 2008 #21 Skrevet 10. oktober 2008 At det kan bli litt lyd av det naar folk spiser mener jeg man bare maa godta, selv om man skal kunne forvente at de fleste lukker munnen mens de spiser. Jeg blir av og til beskyldt for aa smatte selv om jeg har munnen lukket og forseglet, og ikke spiser jeg store biter paa en gang heller. Jeg vet ikke hvorfor det av og til kommer smattelyder (det skjer ikke hele tiden) men det er uansett ikke noe jeg kan gjoere noe med.
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 11. oktober 2008 #22 Skrevet 11. oktober 2008 At det kan bli litt lyd av det naar folk spiser mener jeg man bare maa godta, selv om man skal kunne forvente at de fleste lukker munnen mens de spiser. Jeg blir av og til beskyldt for aa smatte selv om jeg har munnen lukket og forseglet, og ikke spiser jeg store biter paa en gang heller. Jeg vet ikke hvorfor det av og til kommer smattelyder (det skjer ikke hele tiden) men det er uansett ikke noe jeg kan gjoere noe med. Jeg blir også i blandt beskyldt for å smatte selv om munnen er i igjen og jeg er bevisst på dette. Da går jeg og spiser maten min i et annet rom med døra igjen. Kjedelig eller en lettelse for de som sitter igjen og skal nyte et felles måltid med meg. Men jeg aner virkelig ikke hva jeg kan gjøre med smattingen, jeg er faktisk uenig i at jeg smatter også. Kanskje noen er født slik, og det kan ikke rettes på?
Nique Skrevet 11. oktober 2008 #23 Skrevet 11. oktober 2008 Lite apropos etter forrige innlegg jeg hadde. At noen av oss ikke like smatting, det får så være, men de fleste (inkludert meg) er fintfølende nok til å ikke kommentere det til de det gjelder, ei heller til venner rundt. Utsagnet var ment som nettopp det, et utsagn her på forumet. Om noen følte seg angrepet, så beklager jeg det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå