Gå til innhold

Ventetid mammografi (tydelige symptom)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lang ventetid det er på mammografi? Jeg er i slutten av 20-åra, og har fått tydelige symptomer på brystkreft. Sår, væske, tydelige endringer i størrelse, og lignende. Jeg så et sted at de har en "pakke" med undersøkelser som man er garantert å få innen 14 dager. Samtidig ser jeg på HelseNorge at det er 4-12 uker ventetid på mammografi. 

Anonymkode: 4df57...99f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk time etter en drøy uke i fjor. Det var i Oslo og jeg hadde ingen andre symptomer enn en klump. 

Anonymkode: 18602...5c2

Skrevet

Hastesaker går foran ordinær ventetid.

Anonymkode: 79a06...ee4

• Liker 1
Skrevet

Jeg var innkalt på ordinær ultralyd. Der fant de en kul. Tok 3 uker før jeg fikk ny time for undersøkelse. 

Anonymkode: b431e...1ad

Skrevet

Du ber fastlegen sende henvisning til BDS, så ringer du dit og sier du kan komme på kort varsel. Normalt blir du kalt inn innen 7 virkedager med klare symptomer

Anonymkode: 0bc21...5f1

Skrevet

Jeg fikk time etter et par dager bare :)

Skrevet

Jeg har vært i et annet pakkeforløp og fikk time innen en uke etter henvisning.

Anonymkode: 526b7...f01

Skrevet

Du får time innen to uker, det følger ikke standardene på helsenorge sine sider. 

Anonymkode: 00e35...5ff

Skrevet

Bestill en hastetime hos fastlegen. Om det er slik du beskriver det, vil legen henvise deg med pakkeforløp brystkreft og du vil få en rask time for mammografi, ultralyd og klinisk undersøkelse på sykehuset. Lykke til! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...