AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Hei. Er i det tankefulle hjørnet nå. Noen som vet når i syklusen man som kvinne frigjør mest feromoner som tiltrekker menn? Kan en mann merke ubevisst at en kvinne har mensen, eller er det kun eggløsning de kan merke? Har lest at kvinner blant annet får en lysere (mer attraktiv) stemme under eggløsning (merkes ikke av folk eller en selv bevisst, men i underbevisstheten). Er det noe liknende som skjer når man har mensen? Tenker at mensen er jo et tegn på fruktbarhet, som menn biologisk tiltrekkes av. 😄 Anonymkode: 3778c...3fd
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg kan banne på at jeg får en helt annen utstråling og kroppsspråk rundt eggløsning... Blir veldig kåt den uka og selv om jeg der og da tror jeg oppfører meg som resten av måneden, så gjør jeg nok ikke det allikevel. Anonymkode: 39cc6...ca0
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg kan banne på at jeg får en helt annen utstråling og kroppsspråk rundt eggløsning... Blir veldig kåt den uka og selv om jeg der og da tror jeg oppfører meg som resten av måneden, så gjør jeg nok ikke det allikevel. Anonymkode: 39cc6...ca0 Samme her. Merker og at menn er mer oppmerksomme på meg den uka. Skulle alltid hatt eggløsning, blir så sprudlende glad og føler meg så fin 😓 Anonymkode: c07ff...4d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå