Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal på date i morgen og er bedt ut på byen. Blir veldig usikker på om han er av den useriøse typen av den grunn. Er det noen som har hatt første date på byen og at det har blitt noe seriøst?

Anonymkode: 4982b...e95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere snakka mye på forhånd? Føler det er mange som spør om du vil ta en lø uten å ha snakka noe i det hele tatt, da føler jeg at de bare er ute etter èn ting. Om dere har snakka en del så kan det jo hende at han tenker at alkohol kan løsne stemninga litt. Men det er ikke den mest seriøse settinga man kan møtes akkurat, så det er alltids en mulighet at han har en baktanke. 

Anonymkode: e8ded...dc5

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere snakka mye på forhånd? Føler det er mange som spør om du vil ta en lø uten å ha snakka noe i det hele tatt, da føler jeg at de bare er ute etter èn ting. Om dere har snakka en del så kan det jo hende at han tenker at alkohol kan løsne stemninga litt. Men det er ikke den mest seriøse settinga man kan møtes akkurat, så det er alltids en mulighet at han har en baktanke. 

Anonymkode: e8ded...dc5

Har snakka en ukes tid. Virker jo seriøs og ordentlig når vi skrives. Tenker jo litt slik jeg også, at alkohol løsner litt på stemninga, og det er grunnen til at jeg går med på det. Skikkelig kleint med slike møter for første gang. Håper jo at det er slik han tenker også.

Anonymkode: 4982b...e95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...