Silva Pluvialis Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel
Gjest Daryl Dixon Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Ja, men kjenner det ikke som intense smerter, men mer et sterkt ubehag og følelsen av å ville strekke deler av kroppen som ikke vil strekkes, litt noia for å si det sånn. Og som gjør det enda vanskeligere å slappe av.
Silva Pluvialis Skrevet 23. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2020 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Ja, pga angst. Yoga har hjulpet veldig for meg, fordi man lærer å puste med magen. Anonymkode: e450c...f0c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 9 timer siden, Daryl Dixon skrev: Ja, men kjenner det ikke som intense smerter, men mer et sterkt ubehag og følelsen av å ville strekke deler av kroppen som ikke vil strekkes, litt noia for å si det sånn. Og som gjør det enda vanskeligere å slappe av. Har det også slik. Ekstra problematisk fordi jeg er mye tett i nesen og puster dermed mer anstrengt tror jeg, noe som da gir mer ubehag i mellomgulvet og bryst og sånn.. tror jeg.. Anonymkode: e86c5...6fc
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 Moren min slet lenge med det du beskriver - det kan være en trøst å vite at hun ble kvitt dette fullstendig ved å få kontroll over angsten, som dette tydeligvis er forårsaket av. Anonymkode: 7022c...03d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå