Gå til innhold

Alaska husky- tips og innspill?:)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurte på om det er noen som har alaskahusky som bor inne og er «enslig» (altså ikke i noen hundeflokk)? Hvordan fungerer det?:-) skal møte min framtidige hund snart og gleder meg mye

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du gått for alaska husky? Bare nysgjerrig :)

Anonymkode: 7ab62...b65

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde en som jeg tok over som pensjonist etter at han hadde gått i løp. Han var utrolig glad i mennesker så for han spilte det ingen rolle om han var med folk eller dyr 😛 de fleste jeg har møtt kan fint være inne, men noen har knapt nok sett en yttergang, så han jeg hadde måtte lære å være innehund, for det første han gjorde var å hoppe på kjøkkenbenken 😂. Veit ikke hvor gammel din er å om den har vært i flokk? For det er ganske relevant. Det er stor forskjell på om du får en valp, eller en som har gått løp og bodd mange år i hundegård med 20 andre 😛 

Anonymkode: 42d91...64d

• Liker 1
Skrevet

Bor i Finnmark og har hundegård. Den er mest ute og trives dårlig i varmen. Tok omlag 2 år for å få den bra til. Mye tur, trening, øve på å trekke og den har kjørt i spann med andre hunder. Utrolig flott hund, men den krever mye😊 

Anonymkode: 79eab...611

Skrevet

Husk at huskyer kan ha sinnsykt jaktinstinkt så vær veldig forsiktig så den ikke slipper løs.

Anonymkode: 4dbcc...70d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...