AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Prøvd morsmelk, heve hodeenden, nesespray, saltvannsdråper, dusj, og suge ut snørra. Men ingenting funker. Tips? Baby er 8 måneder og sliter med å sove og spise.., Anonymkode: cc165...dec
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Akkurat gått gjennom det samme. Her hjalp det være ute under soving på dagtid og sove sittende med ungen oppå meg om natten. Anonymkode: db93a...981
Skogkløver Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Nesesuger er generelt ikke anbefalt av ønh-spesialister. Du drar ut snørret med vakuum som igjen kan gi hovne slimhinner og gjøre barnet enda mer tett. Det beste er saltvannskylling, det tynner ut snørret slik at det lettere kommer ut. Det er ikke begrensninger på hvor ofte du skal skylle med saltvann så lenge ikke barnet svelger saltvann under skylling (i såfall ville jeg brukt spray).
kikkana Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Såvidt jeg vet finnes det ingen magisk løsning her og en må ofte bare ri av stormen. Men min erfaring så pleier de over 6 mnd å tåle dette noe bedre en de som er aller minst og sovner alltids etterhvert. Grunnen til at han eller hun ikke spiser kan også være fordi barnet er syk.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Takk for svar. Spiser ikke fordi hun ikke får puste samtidig som ammer.. Anonymkode: cc165...dec
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 Eg tok 1 mm sprøyter (utan nål såklart) og fylte med saltann. Sprøyte halvparten i kvart nesebor med litt kraft... Det hjalp. Ellers er pysjomer baby ganske bra skyll. Detta var eit tips eg fekk på apoteket. Anonymkode: a6390...87a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 Har kjøpt og bruker phyisomer men hjelper ikke... Anonymkode: cc165...dec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå