Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvd morsmelk, heve hodeenden, nesespray, saltvannsdråper, dusj, og suge ut snørra. Men ingenting funker. 

Tips? Baby er 8 måneder og sliter med å sove og spise.., 

Anonymkode: cc165...dec

Skrevet

Akkurat gått gjennom det samme. Her hjalp det være ute under soving på dagtid og sove sittende med ungen oppå meg om natten. 

Anonymkode: db93a...981

Skrevet

Nesesuger er generelt ikke anbefalt av ønh-spesialister. Du drar ut snørret med vakuum som igjen kan gi hovne slimhinner og gjøre barnet enda mer tett. 

Det beste er saltvannskylling, det tynner ut snørret slik at det lettere kommer ut. Det er ikke begrensninger på hvor ofte du skal skylle med saltvann så lenge ikke barnet svelger saltvann under skylling (i såfall ville jeg brukt spray).

Skrevet

Såvidt jeg vet finnes det ingen magisk løsning her og en må ofte bare ri av stormen. Men min erfaring så pleier de over 6 mnd å tåle dette noe bedre en de som er aller minst og sovner alltids etterhvert. Grunnen til at han eller hun ikke spiser kan også være fordi barnet er syk.

Skrevet

Takk for svar. Spiser ikke fordi hun ikke får puste samtidig som ammer.. 

Skrevet

Eg tok 1 mm sprøyter (utan nål såklart) og fylte med saltann. Sprøyte halvparten i kvart nesebor med litt kraft... Det hjalp. Ellers er pysjomer baby ganske bra skyll. Detta var eit tips eg fekk på apoteket.

Anonymkode: a6390...87a

Skrevet

Har kjøpt og bruker phyisomer men hjelper ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...