AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Hei! Legen min har anbefalt meg å få satt inn hormonspiral siden det er noen år til vi vil ha 3. og siste barn. Jeg sa jeg bar skeptisk til p-piller fordi jeg har tidligere dårlige erfaringer med det (småblødninger hele tiden på et merke, maaasse kviser på et annet, og humørendringer/nesten depresjon på et annet, ja the list goes on). Nå føler jeg meg psykisk så bra, ingen problemer med hud eller blødninger, og er kjempeskeptisk på å få satt inn dette i kroppen😫 Noen som har gode erfaringer å dele?? Eller dårlige👀vondt? Bivirkninger? Varte det lenge? Mirena (?) er den jeg har fått resept på, og hentet ut. Angrer litt og kvier meg for å sette inn, men igjen vil jeg jo ikke gå på pillen heller, og et barn til nå er uaktuelt, så noe må jeg bruke de neste 3-4 årene (kondom lite aktuelt). Anonymkode: 6652e...301
Misanthropis Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Må nesten bare prøve, og det kan gå seg til etter noen mnd om du får Bivirkninger. jeg blødde litt HiST og her i tre-fire mnd, så stoppet det og kom aldri tilbake de tre årene jeg hadde den. ingen bivirkninger ellers.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Akkurat nå, Misanthropis skrev: Må nesten bare prøve, og det kan gå seg til etter noen mnd om du får Bivirkninger. jeg blødde litt HiST og her i tre-fire mnd, så stoppet det og kom aldri tilbake de tre årene jeg hadde den. ingen bivirkninger ellers. Det høres ut som et ønskelig utfall! Ja takk til ingen blødninger noen år🙏 Takk for at du delte ☺️ -ts Anonymkode: 6652e...301 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 Ta en paracet og en ibux før innsett, og hvis legen er flink er det over på et sekund og så og si smertefritt. Jeg hadde litt menssmerter etterpå, og siden har jeg ikke merket noe til den. Anonymkode: 72ea6...3f3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 Merket ingen ting til den, mensen ble borte (fint for meg som alltid har hatt kraftige blødninger i en uke), og jeg syntes verken det var vondt å få den satt inn eller fjernet. Kan heller ikke si jeg merket noe negativt på psyke, sammenliknet med p-piller. Anonymkode: e121a...caa 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 Beste jeg har prøvd! Ingen kviser, merker ingenting. Det eneste er småblødninger/brun utflod i noen måneder etter innsetting. Pyton mens det står på, men helt verdt det etterpå! Hadde ikke mens på 2-3 år! Anonymkode: 2ff16...de6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå