AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Holder det ikke å trykke på standby, og dab+, og automatisk få radiokanaler å velge mellom? iallfall det står ingen kanaler. Hva skal jeg gjøre for å søke inn på radiokanaler med dab+. Anonymkode: 6e318...dfe
Gjest UngMann1986 Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Har du kasta bruksanvisningen allerede, eller bare ikke giddet å lese den? Stikkord som kan hjelpe: Settings, full scan.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 8 minutter siden, UngMann1986 skrev: Har du kasta bruksanvisningen allerede, eller bare ikke giddet å lese den? Stikkord som kan hjelpe: Settings, full scan. nei, jeg har ikke lest den, bare tenkte det automatisk ville komme frem noe når jeg valgte dab+. Hører nå på fm da. Men vil lære mer om dab+ Takk for stikkordene. Anonymkode: 6e318...dfe
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 nå forsvant lyden, nytter ikke engang å trykke volum høyere, så jeg må ha trykket noe nevneverdig galt. Anonymkode: 6e318...dfe
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Kanskje det ikke er dekning for Dab der du bor. Jeg har ikke dekning hjemme hos meg. Må kjøre et godt stykke før jeg får inn dab Anonymkode: 55cd9...a18
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 men det er dab+ jeg har, og jeg bor i by. Anonymkode: 6e318...dfe
Gjest UngMann1986 Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: nå forsvant lyden, nytter ikke engang å trykke volum høyere, så jeg må ha trykket noe nevneverdig galt. Anonymkode: 6e318...dfe Tror ikke jeg har noen tips til det. Best å finne fram bruksanvisningen, tenker jeg. Men ja, det fungerer ikke automatisk bare fordi det er dab+, du må kjøre en scan, men da går alt av seg selv. Hvis du tar med deg radioen til en annen landsdel, må du kjøre en ny scan.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 10 minutter siden, UngMann1986 skrev: Tror ikke jeg har noen tips til det. Best å finne fram bruksanvisningen, tenker jeg. Men ja, det fungerer ikke automatisk bare fordi det er dab+, du må kjøre en scan, men da går alt av seg selv. Hvis du tar med deg radioen til en annen landsdel, må du kjøre en ny scan. ok, ny scan er stikkordet. Finner iallfall ingen knapper som heter scan, så får ta en titt i bruksanvisningen. Men lyden ble vekke uten reaksjon selv om jeg økte styrken på radio, det fordi jeg bare trykket helt vilt uten å vite hva jeg trykket på for å finne scan. Anonymkode: 6e318...dfe
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #9 Skrevet 23. oktober 2020 ingen signal, jeg bor da i Nord-Norge. Anonymkode: 6e318...dfe
newman01 Skrevet 26. oktober 2020 #10 Skrevet 26. oktober 2020 On 10/23/2020 at 7:52 PM, AnonymBruker said: Holder det ikke å trykke på standby, og dab+, og automatisk få radiokanaler å velge mellom? iallfall det står ingen kanaler. Hva skal jeg gjøre for å søke inn på radiokanaler med dab+. Anonymkode: 6e318...dfe Hvordan forventer du at noen skal kunne hjelpe deg når du ikke sier hva du faktisk har kjøpt? ALLE radioer som selges i Norge har en lovpålagt medfølgende bruksanvisning, som i de fleste tilfeller inneholder informasjon om hvordan man stiller den inn... 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #11 Skrevet 26. oktober 2020 Har kjøpt dab+ RADIO Anonymkode: 6e318...dfe
newman01 Skrevet 27. oktober 2020 #12 Skrevet 27. oktober 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Har kjøpt dab+ RADIO Anonymkode: 6e318...dfe Men det sier da INGENTING om hva du faktisk har kjøpt! Om jeg går på Kiwi og kjøper middag, og lager en tråd her hvor jeg lurer på om maten skal stekes eller kokes er det en fordel om jeg faktisk informerer om jeg har kjøpt pizza eller pasta. HVILKEN RADIO HAR DU KJØPT??? Meg bekjent er ikke dab+ RADIO et merke. Hvorfor du ikke finner kanalene på den radioen du har kjøpt er da enten på grunn av manglende søking av kanaler, manglende antenne du ikke har montert, eller noe annet rart.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #13 Skrevet 27. oktober 2020 tror noen er treige. Og det er ikke meg. Anonymkode: 6e318...dfe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå