AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Hvis man dater en selverklært feminist. Må man forvente at hun har hår under armene og på leggene? Jeg har ikke noe i mot feminister og vil kalle meg feminist selv. Men jeg kan ikke noe for at jeg ikke tenner på hår under armene eller på leggene. Anonymkode: bc0f7...12f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Tror ikke du har skjønt hva feminist er. Anonymkode: f1ac6...a29 13
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Ikke si dette til henne 😂 Jeg er også feminist. Barberer legger og under armene og vokser nedentil. Men jeg er ikke hysterisk og mannen må fint finne seg i at jeg innimellom har hårete legger. Han orker ikke å ta ryggen, da kan han ikke forvente at jeg orker å ta leggene. Jeg føler meg fresh når jeg er nyshavet/vokset, men som feminist er jeg ganske irritert over at barbering er en greie. Spesielt når det er forventet av kun kvinner. Anonymkode: 4ad1c...a13 5
Hr. Aktiv Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke si dette til henne 😂 Jeg er også feminist. Barberer legger og under armene og vokser nedentil. Men jeg er ikke hysterisk og mannen må fint finne seg i at jeg innimellom har hårete legger. Han orker ikke å ta ryggen, da kan han ikke forvente at jeg orker å ta leggene. Jeg føler meg fresh når jeg er nyshavet/vokset, men som feminist er jeg ganske irritert over at barbering er en greie. Spesielt når det er forventet av kun kvinner. Anonymkode: 4ad1c...a13 Synes det er så morro dere som driver butikk og handel i et forhold. 😂 Nå har du fått to ganger så nå er det min tur til å få to ganger. 😂
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg er feminist, barberer armhuler og nedentil hver gang jeg dusjer (nesten hver dag), leggene derimot kan gå et par uker uten på vinterstid. Anonymkode: 98c01...119
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 Må vel ikke forvente det. Mange feminister som fortsatt barberer og mange som ikke er det, som ikke barberer. Men om du ikke barberer leggene og armene f.eks selv, så burde du ikke forvente det av andre heller. Det startet tross alt som barberhøvel propaganda fra firma som solgte det, fordi de tjente ikke penger da alle menn var ute og kriget og kvinner har ikke skjegg. Anonymkode: 852aa...df3 2
herzeleid Skrevet 24. oktober 2020 #7 Skrevet 24. oktober 2020 Kommer nok helt an på hva hun legger i det. En del feminister virker å ha det å ikke barbere seg som sin "kamp" og tøffer seg litt med dette, og da må du nok regne med å møte på en del hår ja. Men så har du de som egentlig ikke mener noe annet enn "alle andre" men likevel kaller seg feminister, og der finner du nok hele spekteret.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #8 Skrevet 24. oktober 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man dater en selverklært feminist. Må man forvente at hun har hår under armene og på leggene? Jeg har ikke noe i mot feminister og vil kalle meg feminist selv. Men jeg kan ikke noe for at jeg ikke tenner på hår under armene eller på leggene. Anonymkode: bc0f7...12f Hvis jeg dater en selverklært machomann, må jeg forvente at han slår og er slem? Har ikke noe imot maskuline mannemenn, men jeg kan ikke noe for at jeg ikke vil bli slått. Anonymkode: 9bbfa...17f 6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #9 Skrevet 24. oktober 2020 16 hours ago, Hr. Aktiv said: Synes det er så morro dere som driver butikk og handel i et forhold. 😂 Nå har du fått to ganger så nå er det min tur til å få to ganger. 😂 Skal man ikke være likestilt da? Har forresten ikke ført noen statistikk, men antar at jeg det siste året har barbert leggene 45 ganger, mens han har barbert ryggen 0 ganger. Så jeg driver veldig dårlig butikk for å si det sånn. Jeg synes bare ikke han kan forvente at jeg gjør noe han ikke gidder selv🤷♀️ Anonymkode: 4ad1c...a13 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #10 Skrevet 24. oktober 2020 Du henger vel ca 45 år etter i tankegang. Å droppe barbering og BH var et virkemiddel på 70-tallet, en uttrykk for frigjøring fra snever normer. Som du sikkert har fått med deg har BH-ene kommet på igjen, og det er vel ytterst få kvinner som lar alt gro vilt. Og: feminisme betyr ikke annet enn likeverd. Sånn. Anonymkode: 3dd49...a33 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #11 Skrevet 24. oktober 2020 Du vet at en feminist ikke er kjønnsbasert? Anonymkode: 4f6c7...c90
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #12 Skrevet 24. oktober 2020 Slutt å sammenlign hårvekst og feminisme. Tror du ikke at kvinner som ikke er feminister egentlig har hårvekst? Alle voksne kvinner har det, men de fleste av oss fjerner det. Det har ikke noe med feminisme å gjøre, det er bare naturlig. Anonymkode: 51a4e...d00 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå