Gå til innhold

Tinder er ubrukelig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et par erfaringer fra meg, M33, som har brukt Tinder av/på i over 5 år. 

For 5 år siden, så var Tinder bra. Alt bare funket, og jeg avsluttet mitt bruk med et par hundre matcher, så fort jeg traff kjæresten.

Ble singel rett etter nyåret, og valgte å prøve Tinder igjen. Skal sies at jeg er samme personen jeg var for 5 år siden, dog litt bedre trent - poenget er, det sal ikke være noe å utsette der. Bruker bra bilder, har en tekst, og sviper ikke ja på alt. Her er min erfaring: 

De første dagene, så fikk jeg en del matcher, men så begynte det å avta dramatisk. Etter noen dager, så gikk jeg ned til type 0-1 matcher daglig. Tinder spammer hele tiden om å oppgradere kontoen til betalt tjeneste, og alt føles rett og slett ut som trakt for å få deg til å betale. 

Var en liten tur hjemme (lite tettsted med 1000 innbyggere), og snakket med en god venninne som også er på Tinder. Spurte henne om hun kunne fyre opp Tinder og se etter profilen min - som hun fant, og bare for artighets skyld, så svipet hun til høyre på meg. Jeg fyrte begynte lete etter henne, men hun dukket ikke opp i feeden min. Det hun derimot gjorde, var å dukke opp under "likes", der hun er blurred / sladdet. Du må være Gullmedlem for å se disse.

Jeg kan bare konkludere med at Tinder har blitt en pay-to-play tjeneste, i alle fall for mannfolk. 

(men nå leste jeg også at det er 9 mannfolk hver hvert kvinnfolk på Tinder, så kanskje spillet er rigget fra starten av)

Anonymkode: 04d68...d8d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo en stygg sak egentlig. Vet jo at hvis abonnement går ut, så får jeg ikke tilgang til de som har gitt meg likes før.

9/1 ratio finner du på profilerte sex-nettsteder, som Cupido, nakenprat etc. Tinder ligger mer på 3/2. 

Anonymkode: 024da...d91

Skrevet

Tinder er ikke laget som en gratis-tjeneste men en betalingstjeneste. Og derfor får du "første skuddet" gratis, deretter blir det mindre og mindre som gjør at du fristes til å betale. Og når det har blitt utbredt å ghoste og oppføre seg dårlig, da blir folk mer passive og usikre... Og det påvirker dynamikken i de som bruker appen også. Egentlig burde kanskje alle betale en liten avgift, så hadde kanskje flere brukt den seriøst også...

Bare for å ha sagt det: Samme folka og samme opplegget på sukker, match og de andre tjenestene.

Anonymkode: b65c7...83e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...