Charlie Amberson Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Når/hvis vaksinen kommer, hvordan forandrer det livet ditt etterpå for deg? Blir det tilbake til party like it's 1999 eller har du og verden forandret seg på noe vis?
langbein86 Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Siden barn ikke skal vaksineres, kommer vi nok til å være forsiktige i lang tid etterpå. Kanksje ikke reise så mye som før, og alltid ha med antibac.
Jaymie Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 Nå er det ikke sånn at hele Norge kan ta vaksinen med en gang den kommer. Dette må tas over flere perioder så tiltakene vil nok vare en god stund etter vaksinen er kommet. Det kommer også helt an på hvor mange som nekter, akkurat nå er 50% usikre eller sier nei så da tar det enda lengre tid før vi er tilbake til normalen. Men, når tiden går tilbake til normalen blir det ikke så stor forandring for meg. Frykten for å ikke holde 1 meter vil bli bedre, og større sjanse for å utvide familien bare.
Milky Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 Eneste forskjellen på mitt liv blir evt slippe karantene etter reiser. Ellers har jeg ikke forandret så mye på livet mitt under corona
Flovef Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg er eneste single i venneflokken, og har fått dekket mye sosialbehov ved sammenkomster, bursdager, vin ute ++ som helt har stoppet opp. Det vil derfor løsne tristhet og ensomhet som jeg føler på nå, vil føle at jeg får livet tilbake (selv om jeg trives i eget selskap også, men ikke på denne måten over tid). 2
Anbefalte innlegg