AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Har hadt kontakt med en mann nå i 2 år. Vi ble kjent på tinder.første møte var på hyttetur, ble forelsket. Hadde ikke serlig kontakt etter der, men av og til på meldinger. Nå har det tatt seg litt opp igjen, men jeg vet ikke egentlig hva han vil med det. Så er det lurt av meg å spørre han om vi skal møtes igjen, på hytta eller noe? Trenger råd.... Anonymkode: 4eb2e...be1
GammelKaktus Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Hva vil du med dette da? For meg så virker det som om han er mest interessert i noen å ligge med når det passer han. 2 år er lang tid der det ikke skjer noe... Min er erfaring er at hvis en mann er skikkelig interessert så er han veldig på. 1
Monicha123 Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Mannfolk kan være treige har jeg hørt...
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg er interesert i fast følge ja. å det fikk jeg inntrykk av at han å var interesert i. Han mener vel vi bor litt langt fra verandre, men jeg mener det er Ok.2 timer kjøring bare. Jeg er bare litt forvirra, får ikke så mye ut av han. Anonymkode: 4eb2e...be1
loppekasse Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Hvis du er usikker på han, så er dessverre svaret der allerede. Finn en annen å bruke tiden din på
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er interesert i fast følge ja. å det fikk jeg inntrykk av at han å var interesert i. Han mener vel vi bor litt langt fra verandre, men jeg mener det er Ok.2 timer kjøring bare. Jeg er bare litt forvirra, får ikke så mye ut av han. Anonymkode: 4eb2e...be1 Det betyr at han ikke er interessert Anonymkode: 9f16c...7e8
GrønnNellik68 Skrevet 23. oktober 2020 #7 Skrevet 23. oktober 2020 Inviter han med på hyttetur og spør han hva han mener med dette? Mannfolk er slu .. slipper de unna forpliktelser ved å unngå temaet så gjør de det for å fortsette å ha tilgang til sex
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #8 Skrevet 23. oktober 2020 Jepp😊skal prøve det jeg kan. Takk for svar Anonymkode: 4eb2e...be1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå