Gå til innhold

Refleks på hunden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags refleks er lettest og går fortest å ta av og på hunden?

Reflekshalsbånd eller refleksvest?

Anonymkode: 7fdd2...2f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går raskest om du finner et halsbånd eller sele med refleks fra før. Samme med kobbel. Jeg har også et lys som blinker. Husker ikke hvor jeg kjøpte. Greit om hunden av en eller annen grunn stikker av i mørket for da kan man se etter lyset. 

Anonymkode: 39f96...cd2

• Liker 2
Skrevet

vi har et refleksdekken. Trer det over hodet og det har et magebelte.  Det beste er at det har stor refleksflate og det holder hunden delvis tørr når det regner.  det er laget slik at det går greit å bruke kobbel både i halsbånd eller sele. 

Anonymkode: c0537...852

• Liker 1
Skrevet

Sett på refleksdekken, det er enkelt å ta på og synes aller best. Og helt ærlig, det er kun sekunder som skiller mellom å ta på halsbånd med refleks, og refleksvest... 

Anonymkode: e7c76...a39

• Liker 3
Skrevet

Dekken har størst flate og er desidert tryggest

Anonymkode: 4459b...ab8

• Liker 2
Skrevet

Dekken med refleks. Jeg bruker også en sånn blinkert oppå selen, og noen ganger også et led-halsbånd

Anonymkode: 1c399...006

• Liker 2
Skrevet

Dekken er det som er mest effektivt. Et halsbånd er lite, og synes ikke alltid så godt om hunden står i feil vinkel i forhold til lysene. Og om du har langhåret hund, kan det lett forsvinne i pels. 

Anonymkode: c297f...1fc

• Liker 1
Skrevet

Kupper tråden litt. Er på utkikk etter et regndekken med refleks uten foring. Virker som det er umulig å få tak i? Har en golden og bor på vestlandet så foring i dekkenet er nokså unødvendig. Alle regndekkene jeg finner med refleks har alltid foring😩

Anonymkode: de0aa...30c

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kupper tråden litt. Er på utkikk etter et regndekken med refleks uten foring. Virker som det er umulig å få tak i? Har en golden og bor på vestlandet så foring i dekkenet er nokså unødvendig. Alle regndekkene jeg finner med refleks har alltid foring😩

Non Stop Beta Pro Regndekken

Anonymkode: e7c76...a39

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er veldig fornøyde med non stop beta pro til vår golden. Sjekk Finn også, hender du finner noen rimeligere. 

Skrevet

Kjøper aldri leiebånd eller halsbånd uten innvevd refleks i... better safe than sorry i et land hvor vi har mørketid store deler av året. Bruker refleksdekken også,kan varmt anbefale Non Stop sin variant. Meget god synlighet. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har halsbånd med refleks, reflekssele, lys i både halsbånd og sele. 

Anonymkode: 55886...3d3

Skrevet

Akkurat nå bruker vi kun refleksen som allerede er på selen og kobbelet. I verste fall bytter vi halsbånd til et med refleks på. Når det snør går vi for refleksvest, men det er mest fordi hun har krøller som snøen pakker seg inn i. 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...