Gå til innhold

Indre kjønnslepper som vises

Fremhevede innlegg

Skrevet

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette,så prøver her.

Andre som har dette? Mine vises ikke mye men litt. Synes ikke det er noe fint og blir ganske selvbevisst på dette. Er dette frastøtende for menn?

Anonymkode: 1f9cd...04c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELT normalt. Min venstre er på utsida. Noen ganger drar jeg den over meg, som en kappe.

Anonymkode: 96153...b56

• Liker 8
Skrevet

Veldig, veldig vanlig! Vanlig at de er som dine, vanlig at de ikke vises og vanlig at de vises mer.

Nei. ingen menn finner det frastøtende (noen kan prøve seg på å benytte din usikkerhet til å hevde noe annet, men det er noen som er bitre for et eller annet, og ønsker å få andre til å føle seg dårlig fordi de selv gjør det).

Anonymkode: 184a3...21c

• Liker 5
Skrevet

Ingen ordentlig mann vil finne det frastøtende. Det er helt normal anatomi. :) 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

HELT normalt. Min venstre er på utsida. Noen ganger drar jeg den over meg, som en kappe.

Anonymkode: 96153...b56

😂

Skrevet

Her kunne du faktisk enkelt brukt Google. Da ville du sett at det er svært vanlig og fint, akkurat som de fleste varianter. Dette kan du bare slutte å tenke på, det blir litt som å tenke mye på at man har to ører istedenfor ett.

Anonymkode: 42993...816

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kunne du faktisk enkelt brukt Google. Da ville du sett at det er svært vanlig og fint, akkurat som de fleste varianter. Dette kan du bare slutte å tenke på, det blir litt som å tenke mye på at man har to ører istedenfor ett.

Anonymkode: 42993...816

Hehe. Man bør ikke nevne det eller spør en evt ff hva han liker og ikke "down there"? Noen liker jo hår,andre kun litt, noen ikke noe hår. Sikkert dumt spm.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Man bør ikke nevne det eller spør en evt ff hva han liker og ikke "down there"? Noen liker jo hår,andre kun litt, noen ikke noe hår. Sikkert dumt spm.

Nei det er unødvendig. Menn flest synes fitter er deilige, og tenner han på deg er det jo egentlig åpenbart at han ikke synes du er ekkel. 

Jeg er forøvrig bifil, og har faktisk ikke sett en stygg fitte. Bare deilige i ulike farger og formet. For min del er det litt ekstra spennende med litt store indre lepper, for jeg har veldig små. Jeg reagerer ikke negativt på små heller, men ja det er litt ekstra spennende med det som er litt eksotisk for meg. Ulikt den jeg har sett mest. Min egen. 😄

Anonymkode: d8a6f...8fb

Skrevet

.

Skrevet

Så i løpet av de årene kvinner har eksistert på jorden, så har man ikke fått med seg at slikt er normalt? 

Anonymkode: 390f3...30f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...