Gå til innhold

Til menn: Er jeg overvektig? Legger ut lettkledd bilde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne, 27 år, 160 høy og veier 70 kg. 

Ville dere tenkt jeg var overvektig? Ville dere tenkt at jeg er litt for rund? Litt for mye på magen kanskje?

Eller tror du jeg er slank? Passe formfull, store pupper?

pære, eple eller timeglass form?

Spent på svarene, skal etterhvert legge ut et bilde, så får vi se hva folk syntes da :) Tror nemlig noen kommer til å endre mening. 

Bildet er ganske lettkledd, håper ikke det virker støtende på noen. Det er hvertfall ikke intensjonen min.

Målet med dette er å se fordommer bli knust :) 

Anonymkode: b9016...188

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke mann, men. Du har en BMI på 27, så du er jo overvektig. Tipper du har store lår og hofter, siden det er der kvinner oftest legger på seg. 

Anonymkode: b1f30...0d3

• Liker 11
Skrevet

Etter BMI er du overvektig, men om du har timeplassfigur og kiloene ligger på rumpe, lår og pupper så vil du se flott ut selv med ekstra kilo. Jeg har selv timeglass, og kan fint veie en del men ikke ha noe ekstra fett på magen. 

Så jeg tipper du er timeglass eller pære og bærer kiloene pent. Men overvektig er du.

Anonymkode: 26eab...b34

• Liker 5
Skrevet

Du har sikkert en del muskler og bærer vekten "rett" slik at du kan knuse fordommene. Jada jada, hørt den før. Men BMIen din tilsier overvektig. 

Anonymkode: 9e4bf...af9

• Liker 6
Skrevet

Tenker at enten er du litt overvektig, eller så trener du mye styrke og har derfor en fin form med et mykt lag med fett på alle de rette plassene

Anonymkode: 75605...492

• Liker 2
Skrevet

Nå er jeg veldig spent. Tviler litt på at en bmi på 27 ser "slank" ut 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenker at enten er du litt overvektig, eller så trener du mye styrke og har derfor en fin form med et mykt lag med fett på alle de rette plassene

Anonymkode: 75605...492

Vekten er ikke pga muskler hehe! Trener ikke :P Men godt tenkt!! Ts

Anonymkode: b9016...188

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne (ikke lesbisk). Tipper du ser digg ut. Sikkert litt formfull med litt store bryster. Gjetter timeglassfigur, ikke så mye på magen, muligens litt over baken. Tror ikke du ser overvektig ut. BMI er bare så dust å henge seg opp i (noe jeg mistenker at du ønsker å bevise her)!

Spent på å se om jeg har rett 😄

Anonymkode: 184af...f40

• Liker 5
Skrevet

Du ER overvektig, nokså fet faktisk. Hva mannlige enkeltpersoner foretrekker utseendemessig vil jo variere så klart. Et heldig bilde beskriver heller ikke virkeligheten. 

Anonymkode: 6a187...1b8

• Liker 10
Skrevet

Uansett hvordan du ser ut så kommer KG mafian til å rope ut at du er feit, dvask, usunn etc. Så den saken har du tapt om du så er smashing.

Anonymkode: 15707...164

• Liker 17
Skrevet

Tipper at du trener siden du sier det på den måten.

Anonymkode: 6efd0...464

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 162 og veier 60 kg. 
Har en veldig klassisk timeglassfasong, med pupper i E-cup, smal midje og breie hofter. 
Er ikke slank men heller ikke tykk, ikke helt Rubens heller. Men jeg er altså 10 kg lettere og 2 cm høyere..
Så etter BMI er du overvektig, etter mitt eget mål er du overvektig og om du ikke trener heller så er jeg redd for at du kanskje kan ha en ganske usunn kropp. Muskler veier mer enn fett..

Anonymkode: 1c1b1...e7a

• Liker 4
Skrevet

Vanskelig å si. Du kan være muskuløs, tjukk eller rund. Du kan ikke være spinkel. Hilsen 165 cm, 62 kg, 38/M i str.

Anonymkode: aadb9...d6b

• Liker 6
Skrevet

Umulig å si. Folk bærer vekten ulikt. Jeg er høyere enn deg, men hvis jeg hadde veid 70kilo hadde jeg sett ut som en smultring. Kjenner folk som er på min høyde, veier 70kg og ser fantastisk ut. Det handler om hvor vekten legger seg. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg skjønner ikke dette. Hører det hele tiden, spesielt her inne, at "jeg er overvektig men ser ikke sånn ut" typ. Hvorfor skal det bare handle om utseendet? Som at hvordan du mener du ser ut skal være en indikator på om du er tjukk eller ikke.

Med mindre du har masse muskler så er du på en usunn vekt, uansett hva hvilke tilfeldige menn på et forum vil vurdere deg som. 

Anonymkode: c3042...47c

• Liker 7
Skrevet

Jeg er 173 og veier 70 kilo, og jeg synes jeg akkurat klarer å bære de kiloene pent selv med formene de rette stedene. Har smal midje, flat mage, brede hofter, med stor rumpe og litt kraftige lår. Jeg ville ikke veid noe særlig mer enn det jeg gjør nå. Jeg har små bryster da, så du kan jo ha en del kg på brystene sammenlignet med meg 😊

Anonymkode: 03016...e61

• Liker 2
Skrevet

Dette er en klein «fiske etter komplimenter» tråd.
Du trives virkelig i offerrollen, gjør du ikke? Du venter, og håper på, at noen skal kalle deg feit, så du kan motbevise det og samtidig velte deg i sympatierklæringer fordi noen ga deg akkurat den tilbakemeldingen du forventet.

Anonymkode: abe6c...59a

• Liker 19
Skrevet

Jeg er høyere og lettere. Jeg synes jeg er god og lubben. Du har bmi som tilsier overvekt, og med den høyden er bmi en utmerket måte å vurdere overvekt så lenge du ikke er muskelbygger. Jeg sier ikke at du ikke kler kiloene dine, men likevel er du overvektig.

Anonymkode: 0d707...bbc

• Liker 3
Skrevet

Du er nok overvektig. Spesielt siden du også sier at du ikke trener. 

Anonymkode: 53244...6f0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...