AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #21 Skrevet 23. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri fått orgasme ved penetrering. Jeg får orgasme ved klitoris-stimulering, men jeg må gjøre det selv for å få det til. Partnere har prøvd å både slikke og bruke fingre på meg, og det hender en sjelden gang at det blir så godt at jeg nærmer meg orgasme, men jeg må altså onanere selv for å kunne komme. Det har noe å gjøre med kombinasjon av rytmen og hvor mykt/ hardt jeg onanerer å gjøre, som må være riktig utfra hvor jeg er i «prosessen». Jeg er nok ganske sær sånn😅 Anonymkode: daabf...b5c Samme her, bortsett fra at jeg aldri har kommet av egne fingre heller... så jeg bruker kun vibrator for å kunne komme. Og jeg må styre det selv ellers kommer jeg ikke av vibrator heller. Bruker womanizer og det kan være en utfordring å ha sex og den samtidig, men hvis han tar meg i doggy så funker det. Og til de som har menn som ikke liker at dama tar på seg selv...*rister sakte på hodet* Anonymkode: 7a71e...fb1 1
BigOne23 Skrevet 23. oktober 2020 #22 Skrevet 23. oktober 2020 Veldig spennende med damer som tar på seg selv. Men er ikke womanizer og den typen stimulering selve oppskriften på å ikke få naturlige orgasmer? Jeg tenker det blir som menn som ikke er i stand til å få orgasme uten at de napper hardt i løken sin selv.....
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #23 Skrevet 23. oktober 2020 1 time siden, BigOne23 skrev: Veldig spennende med damer som tar på seg selv. Men er ikke womanizer og den typen stimulering selve oppskriften på å ikke få naturlige orgasmer? Jeg tenker det blir som menn som ikke er i stand til å få orgasme uten at de napper hardt i løken sin selv..... Jo, det tror jeg nok. Jeg har nok ødelagt for meg selv ved å bare bruke vibrator/womanizer. Jeg var 30 år før jeg i det hele tatt fikk orgasme, så jeg får bare ikke orgasme ved hjelp av fingre - eller fingre/tunge fra en mann. Så jeg har bare innfunnet meg... Anonymkode: 7a71e...fb1
heletv Skrevet 23. oktober 2020 #24 Skrevet 23. oktober 2020 Kan få orgasme bare ved penetrering, men bare av og til hvis sexen er god og jeg styrer tempoet så det passer meg. Kommer alltid ved å ta på meg selv, så om jeg vil ha orgasme så gjør jeg det, men om sexen er god føler jeg ikke alltid for å få orgasme, fordi når jeg først kommer synes jeg ikke sexen er god lengre og det kan fort bli langdratt, så prøver å koble det opp mot hans orgasme eller at jeg bare ikke komme i det hele tatt og bare nyter penetreringen. Får som regel en ganske kraftig orgasme, så har liksom ikke energi til å fortsette sexen om jeg først kommer. Sjeldent jeg avslutter selv etter at han har kommet. Liker derimot ikke at andre skal stimulere klitoris (eller går ned på meg), da jeg har min egen måte å gjøre det på for å komme, og har bare møtt én som har fått det til og det var en annen kvinne.
petterm Skrevet 24. oktober 2020 #25 Skrevet 24. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Typen liker ikke at jeg tar på meg selv, det gjør at han føler han ikke er flink nok. Anonymkode: 7b632...1b8 Jeg synes typen din er en dust! 1
Bamseklemmer Skrevet 24. oktober 2020 #26 Skrevet 24. oktober 2020 Det at kvinner klager på mannen er jo kanskje fordi, at han ikke gjør de rette tingene med henne... Et eks. er jo en nybegynner vet jo ikke hvordan han skal massere og finne klitten engang, og når han først finner den holder han ikke lenge nok fokus til at hun får orgasme. Det er sikkert kjempe frustrende...men det er jo ikke hans feil alene, det er nok fordi hun ikke hjelper til og sier hva han skal gjøre... At kvinner klager skjer jo sjelden direkte til mannen, men klagingen har jeg ofte sett i forum der det diskuteres. De skulle heller vært flinkere med å kommunisere med mannen det gjelder... Men samtidig ser vi ofte at det ikke hjelper å snakke, noen tar det tydeligvis negativt istede for å ta lærdom av det... Jeg mener det ikke er mannens oppgave å gi kvinnen orgasme, men er mannens oppgaven å sørge for at vi tilrettelegger for orgasmen. Så jeg tenker ofte på hvorfor kvinner og menn ikke er mere lærevillig, diskutere positivt og skaffe seg gleden av et godt teamwork... Klaging, sutring og negativitet sender som regel en stopper for orgasmene... 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #27 Skrevet 24. oktober 2020 4 timer siden, Bamseklemmer skrev: Et eks. er jo en nybegynner vet jo ikke hvordan han skal massere og finne klitten engang, og når han først finner den holder han ikke lenge nok fokus til at hun får orgasme. En nybegynner er faktisk noen ganger bedre, for de er mer lydhøre, vil gjerne lære og vite. En som har hatt sex i flere år, uansett om det er med få eller mange kvinner, ser seg selv gjerne/ofte som en ekspert og vil kjøre på og ikke vise seg som "noob". Til det med å massere og finne klitten... det er det mange såkalte eksperter som har problemer med også... Anonymkode: 7a71e...fb1 1
Milky Skrevet 24. oktober 2020 #28 Skrevet 24. oktober 2020 14 timer siden, BigOne23 skrev: Min oppfordring er å prøve noe stort. Noe som utfordrer og som kjennes. Har erfaring med at kvinner som er vant til små menn på 14-15 cm og ingen vaginal orgasme opplever å få vaginale spruteorgasmer når de får ri mine 23 x 18,5 DigBick! Kan umulig være behagelig å ri en 23 cm lang kuk.... 3
Bamseklemmer Skrevet 24. oktober 2020 #29 Skrevet 24. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: En nybegynner er faktisk noen ganger bedre, for de er mer lydhøre, vil gjerne lære og vite. En som har hatt sex i flere år, uansett om det er med få eller mange kvinner, ser seg selv gjerne/ofte som en ekspert og vil kjøre på og ikke vise seg som "noob". Til det med å massere og finne klitten... det er det mange såkalte eksperter som har problemer med også... Anonymkode: 7a71e...fb1 Der er jeg faktisk enig... Vi er vel alle litt nybegynnere med en ny partner, det er iallefall lærerikt, gøy og ikke minst deilig🙄 1
Avanua Skrevet 24. oktober 2020 #30 Skrevet 24. oktober 2020 Min første orgasme under samleie var med litt hjelp av klitorisvibrator, Kvinne 36
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #31 Skrevet 24. oktober 2020 2 timer siden, Bamseklemmer skrev: Der er jeg faktisk enig... Vi er vel alle litt nybegynnere med en ny partner, det er iallefall lærerikt, gøy og ikke minst deilig🙄 Ja, man er jo det. Når man møtes, dater litt og snakker/skriver sammen så blir man kjent med hverandre. Det er vel heller sjelden på date at den ene vet alt om den andre før de engang har snakket sammen. Så de må jo prate da. Sånn er det jo også med det seksuelle. Har man hatt sex med én person, så er det én person og alle andre er forskjellig. Syns det er så kjekt å kunne prate om hvordan man liker det seksuelt også, på samme måte som man sier hva slags mat, musikk, filmer man liker osv osv i en bli-kjent-periode. Anonymkode: 7a71e...fb1 1
Bamseklemmer Skrevet 25. oktober 2020 #32 Skrevet 25. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, man er jo det. Når man møtes, dater litt og snakker/skriver sammen så blir man kjent med hverandre. Det er vel heller sjelden på date at den ene vet alt om den andre før de engang har snakket sammen. Så de må jo prate da. Sånn er det jo også med det seksuelle. Har man hatt sex med én person, så er det én person og alle andre er forskjellig. Syns det er så kjekt å kunne prate om hvordan man liker det seksuelt også, på samme måte som man sier hva slags mat, musikk, filmer man liker osv osv i en bli-kjent-periode. Anonymkode: 7a71e...fb1 Det var da fantastisk likt vi tenker og gjør ting da😅...jeg tror du er sosialt og seksuelt genuin... Man må faktisk ha forståelse for dette selv om det høres enkelt ut. Det å være en god lytter samtidig som man er lærevillig, åpen og ærlig på ting, gjør jo at samtalene flyter bedre sammen. Det skapes trygghet med det, og det skal føles behagelig å være så imøtekommende og tilpasningsdyktig med hverandre... Da har man jo skapt de grunnleggende tingene som gjør at sexen blir bra... Ærlighet, respekt og en god del gøy... det ligger mye i disse tre ordene🧡 Ja når vi begynner å prate om mat blir jeg skikkelig giret, å lage mat av gode råvarer har jo også en orgasmisk opplevelse🤭 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #33 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg bruker også ofte lang tid på å komme, å forventer derfor ikke at han skal ta ansvar for min orgasme. Jeg gjør det selv, men forventer at han hjelper til på ett vis/er engasjert. Ellers kunne jeg jo gjort det alene.. Anonymkode: a6fb2...9e6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå