Gå til innhold

Kvinner og orgasmeutfordringene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på noe angående kvinner. Er kvinne selv. Jeg leser mye om hvor vanskelig det er for kvinner å få orgasme (under samleie) og om mange som klager på at menn ikke vet hva/hvordan det skal gjøres/er dårlig i senga, at de færreste kommer av bare penetrering. Jeg kan komme bare ved penetrering, men det har skjedd veldig få ganger. Derimot kommer jeg alltid ved klitorisstimulering, i hvert fall til slutt. Når min samboer og jeg har sex, tar jeg som oftest over klitorisstimuleringen selv samtidig som han penetrerer meg. Om han ikke holder lenge nok, og kommer først, masturberer jeg selv etterpå, eller han hjelper meg. De eneste gangene jeg ikke får orgasme er når sexen er så god i seg selv at jeg driter i orgasmen, eller om jeg bare er fornøyd nok og ikke gidder å styre mer med fingrene. 

Det jeg lurer på er om dere kvinner, som sliter med å få orgasme, tar på dere selv under samleie? Altså stimulerer egen klitoris (eventuelt også/eller bryster, rumpehull...). Eller forventer dere at bare mannen skal gjøre det? Tar dere selv kontroll og likevel sliter med å oppnå orgasme? Menn må også gjerne svare hva deres partner/e gjør/har gjort.

Anonymkode: 373d0...0dc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gjør det selv, ja

Anonymkode: 879f2...e32

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Hun har aldri stimulert seg selv under penitrering.    Nå kvinner ikkje får orgasme så skylder de på menn, og det er  selvsagt menn som må ta mer ansvar for kvinners orgasme.   

Under misjonæren er det  fysisk umuleg å "gnikke penis mot klitorisen" samtidig som den er inni skjæden.   Dette omtalte G-punktet er vel de ferreste som som har noe forhold til. 

Endret av Anonym Bruker
Skrevet
2 minutter siden, Anonym Bruker said:

Hun har aldri stimulert seg selv under penitrering.    Nå kvinner ikkje får orgasme så skylder de på menn, og det er  selvsagt menn som må ta mer ansvar for kvinners orgasme.     

Tøys!

Anonymkode: f1fee...ee5

• Liker 6
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tøys!

Anonymkode: f1fee...ee5

Nei, dette er fakta !😇

Skrevet

Jeg får ikke orgasme av penetrering, men får det av slikking eller stimulering på klitoris. Noen ganger tar jeg på meg selv, men de fleste ganger avslutter vi med en stilling der mannen kan ta på klitoris mens han penetrerer. For eks liggende sidelengs, ri eller doggy. Da kan vi begge komme samtidig på slutten

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg tar ikke på meg selv under samleie, men jeg tror ikke at mitt tilfelle kan appellere til spesielt mange kvinner. Jeg er oppvokst i et hjem hvor onani var fy-fy og generelt så fortrengte jeg veldig mange seksuelle følelser, det tok lang tid før jeg ble ordentlig komfortabel med sex og jeg prøvde å onanere men det ga meg ingenting, men så gikk jeg skikkelig ut av komfortsonen og skaffet meg en vibrator (den får jeg orgasme av). Kun fingre er ikke godt nok for min del så derfor tar jeg ikke på meg selv under samleie og jeg kommer heller ikke uten vibrator, men jeg setter likevel utrolig stor pris på når samboer stimulerer klitoris under samleie selv om han vet at jeg ikke kommer av det. 

Anonymkode: 312a4...bbb

• Liker 2
Skrevet

Jeg tar ikke på meg selv under samleie fordi jeg ikke klarer å komme på den måten. Jeg klarer ikke å kombinere rytmen under samleie med den rytmen jeg trenger for å stimulere klitoris. Det er umulig å få til samtidig. Men synes ikke det gjør så mye, kan få orgasme før eller etter samleie ved fingring, slikking eller vibrator. Kunne også komme av penetrering før, men da var jeg yngre. Vet ikke helt hva som skjedde, men kan ikke det lenger. Har ikke noe skader etter fødsel e.l. men endringer kan jo skje av mange grunner. Jeg kan komme ved penetrering av dildo hvis jeg gjør det selv, men da må jeg holde på lenge. Det viktigste er å kunne få orgasme synes jeg, ikke så viktig når og hvordan det skjer. 

Anonymkode: 55c73...79c

• Liker 5
Skrevet

Har holdt på å få vaginalorgasme en gang,så vet at g-punktet er der og at det skal være mulig. Men det var bare en gang jeg kjente det, og jeg kom ikke. Ved stimulering av klitoris kommer jeg alltid. Og jeg tar på meg selv, ja. Nå er jeg singel, så da må man ihvertfall ta på seg selv 😅

Anonymkode: 48021...4f8

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg gir meg selv orgasme ved å stimulere klitoris under samleie. Om han kommer for fort og jeg må gjøre det alene etterpå når han ligger utslått ved siden av meg, så blir jeg veldig skuffet. Han har aldri vist interesse til å hjelpe til med det. Om han gjør litt og jeg gjør resten er helt greit, men at sexen skal bli til han peiser på inn og ut for sin orgasme og jeg fingrer meg selv for min orgasme, så føler jeg det blir feil. Sex er mer enn orgasme. 

Anonymkode: 80296...fe5

Skrevet

Supert at du er aktiv!

Jeg ender somregel i sideleie med henne på rygg, med en munn på puppen å en hånd på klitoris, gjerne med pute under stumpen å et leketøy

Så får jeg avslutte som jeg vil etterpå

Anonymkode: eeede...86d

Skrevet

Jeg (eller partneren min) bruker wand på meg. Da kommer jeg uendelig. 

Anonymkode: ec3c5...8dc

Skrevet

Når jeg lå med menn så måtte jeg stort sett fikse det selv. Men så begynte jeg å ligge med kvinner. Jeg trodde jeg hadde vanskelig for å komme, men jeg var visst bare lesbisk. 

Anonymkode: 80184...052

• Liker 9
Skrevet

Fingrer ikke og liker ikke når han fingrer meg...kan komme uten det...kommer veldig fort egentlig... hvis jeg rir holder det med 30 sek for å få orgasme🤪 

Anonymkode: 68696...311

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri fått orgasme ved penetrering. Jeg får orgasme ved klitoris-stimulering, men jeg må gjøre det selv for å få det til. Partnere har prøvd å både slikke og bruke fingre på meg, og det hender en sjelden gang at det blir så godt at jeg nærmer meg orgasme, men jeg må altså onanere selv for å kunne komme. Det har noe å gjøre med kombinasjon av rytmen og hvor mykt/ hardt jeg onanerer å gjøre, som må være riktig utfra hvor jeg er i «prosessen». Jeg er nok ganske sær sånn😅

Anonymkode: daabf...b5c

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg lå med menn så måtte jeg stort sett fikse det selv. Men så begynte jeg å ligge med kvinner. Jeg trodde jeg hadde vanskelig for å komme, men jeg var visst bare lesbisk. 

Anonymkode: 80184...052

Kvinner er bedre på oralsex (ihvertfall når det gjelder kvinnekroppen) enn menn.

Anonymkode: 48021...4f8

Skrevet

Min oppfordring er å prøve noe stort. Noe som utfordrer og som kjennes.

Har erfaring med at kvinner som er vant til små menn på 14-15 cm og ingen vaginal orgasme opplever å få vaginale spruteorgasmer når de får ri mine 23 x 18,5

DigBick!

Skrevet
Akkurat nå, BigOne23 skrev:

Min oppfordring er å prøve noe stort. Noe som utfordrer og som kjennes.

Har erfaring med at kvinner som er vant til små menn på 14-15 cm og ingen vaginal orgasme opplever å få vaginale spruteorgasmer når de får ri mine 23 x 18,5

DigBick!

For min del er store peniser bare vondt, ingen nytelse, bare smerter.

Anonymkode: daabf...b5c

• Liker 11
Skrevet

Typen liker ikke at jeg tar på meg selv, det gjør at han føler han ikke er flink nok. 

Anonymkode: 7b632...1b8

Skrevet

Det er ikke snakk om noen utfordring. Det er snakk om direkte stimulering av klitoris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...