AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Her inne klager menn over at det er så vanskelig på Tinder, de får ikke matcher og de får ikke gått på date.... Nå i det siste har jeg sveipet på helt vanlige menn rundt min alder 45-55. Omtrent halvparten sletter matchen i løpet av et døgn. Da mener jeg at det ikke nytter å klage. Kunne vel benyttet sjansen til å chatte litt og kanskje få en date eller to? Synes det er ganske sløvt av disse mennene. Og hvis de bare venter på at jeg skal skrive først, fremdeles sløv holdning. Anonymkode: cc533...f9e 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Men du sitter å venter på dem så da er du også sløv? Anonymkode: 8ee24...6a5 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men du sitter å venter på dem så da er du også sløv? Anonymkode: 8ee24...6a5 Neida, har skrevet med flere. Ikke noe svar. De sletter heller matchen. Anonymkode: cc533...f9e
GrønnNellik68 Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Samme erfaring med tinder her..fleste umatcher ganske fort... så de vil egentlig ikke på date vet du.. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #5 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, Bente1234 skrev: Samme erfaring med tinder her..fleste umatcher ganske fort... så de vil egentlig ikke på date vet du.. Nei, man kan jo begynne å lure. Når det sies hele tiden at menn har det så vanskelig på Tinder.. Er det fordi de ikke får de unge og peneste med bikinibilder? Hadde vært lurt av menn å gå litt på date med hyggelige damer, så fikk de positive opplevelser og kanskje litt selvbilde-boost.... Anonymkode: cc533...f9e 6
remix2020 Skrevet 22. oktober 2020 #6 Skrevet 22. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her inne klager menn over at det er så vanskelig på Tinder, de får ikke matcher og de får ikke gått på date.... Nå i det siste har jeg sveipet på helt vanlige menn rundt min alder 45-55. Omtrent halvparten sletter matchen i løpet av et døgn. Da mener jeg at det ikke nytter å klage. Kunne vel benyttet sjansen til å chatte litt og kanskje få en date eller to? Synes det er ganske sløvt av disse mennene. Og hvis de bare venter på at jeg skal skrive først, fremdeles sløv holdning. Anonymkode: cc533...f9e Tja, jeg vil vel si at de fleste som er inne på Tinder og annen nettdating er late, uavhengig av kjønn.😉
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #7 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, remix2020 skrev: Tja, jeg vil vel si at de fleste som er inne på Tinder og annen nettdating er late, uavhengig av kjønn.😉 Helt sikkert. Men her inne i hvert fall går det igjen og igjen hvor vanskelig menn har det og hvordan kvinner vasser i matcher... Menn som sier de har 1 match i måneden. Da er det i så fall rart om de ikke er mer proaktive! Anonymkode: cc533...f9e 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #8 Skrevet 22. oktober 2020 Den retorikken du kommer med der blir jo gjentatt til det kjedsommelige... "Menn klager over ikke å ha sjans på tinder, men de mennene jeg vil ha vil ikke ha meg, eller jeg er kun bra nok for sex med dem". Mennene som damer liker klager selvfølgelig ikke over ikke å ha sjans, de har jo sjans. Menn som ikke har sjans på tinder har virkelig null sjans. Noen har 0 likes. Gjerne lave menn og tynne menn. Og unge menn. Du liker menn i alderen 45-55, dette er en alder hvor menn nok har det lettere enn unge menn. Og hvis du i tillegg ikke vil ha lave menn eller tynne menn feks må du akseptere at du har konkurranse, og kan slite med å nå opp. Anonymkode: 6d3e8...9e7 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #9 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den retorikken du kommer med der blir jo gjentatt til det kjedsommelige... "Menn klager over ikke å ha sjans på tinder, men de mennene jeg vil ha vil ikke ha meg, eller jeg er kun bra nok for sex med dem". Mennene som damer liker klager selvfølgelig ikke over ikke å ha sjans, de har jo sjans. Menn som ikke har sjans på tinder har virkelig null sjans. Noen har 0 likes. Gjerne lave menn og tynne menn. Og unge menn. Du liker menn i alderen 45-55, dette er en alder hvor menn nok har det lettere enn unge menn. Og hvis du i tillegg ikke vil ha lave menn eller tynne menn feks må du akseptere at du har konkurranse, og kan slite med å nå opp. Anonymkode: 6d3e8...9e7 Sikkert riktig dette, og jeg aksepterer at jeg ikke når opp. Men det er helt normale jevngamle menn da, så vil de kanskje ha yngre og sprekere damer. Og så blir de allikevel gående single i årevis... jaja. Anonymkode: cc533...f9e 1
remix2020 Skrevet 22. oktober 2020 #10 Skrevet 22. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt sikkert. Men her inne i hvert fall går det igjen og igjen hvor vanskelig menn har det og hvordan kvinner vasser i matcher... Menn som sier de har 1 match i måneden. Da er det i så fall rart om de ikke er mer proaktive! Anonymkode: cc533...f9e Har ikke testet Tinder veldig lenge. Virket som at de som var mest aktive der inne, kun var ute etter uforpliktende sex. Det er ikke nødvendigvis noe galt med det, men ikke helt det jeg søker. Andre datingsider virker å være mer eller mindre «døde». Sjelden man får kontakt med noen, og da er det jo ikke så enkelt å bli kjent med noen heller. Kjenner noen kvinner som har hatt mange henvendelser fra menn. Mange av dem er ufine og vulgære. Kun opptatt av sex. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #11 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, remix2020 skrev: Har ikke testet Tinder veldig lenge. Virket som at de som var mest aktive der inne, kun var ute etter uforpliktende sex. Det er ikke nødvendigvis noe galt med det, men ikke helt det jeg søker. Andre datingsider virker å være mer eller mindre «døde». Sjelden man får kontakt med noen, og da er det jo ikke så enkelt å bli kjent med noen heller. Kjenner noen kvinner som har hatt mange henvendelser fra menn. Mange av dem er ufine og vulgære. Kun opptatt av sex. Min erfaring er at det er begge deler på Tinder. Men vanskelig å skille når det bare er navn og alder på mange. Må stålsette seg for sextullet mange driver med. Har forsøkt Match.com, og der var det masse besøk på profilen, og flere sendte melding. Så det kan hende at du kan forsøke andre plattformer? Anonymkode: cc533...f9e 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #12 Skrevet 22. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Sikkert riktig dette, og jeg aksepterer at jeg ikke når opp. Men det er helt normale jevngamle menn da, så vil de kanskje ha yngre og sprekere damer. Og så blir de allikevel gående single i årevis... jaja. Anonymkode: cc533...f9e Det er egentlig så enkelt som at det er like mange menn og kvinner som vil ha forhold. Hvis ingen vil ha lave / tynne menn så kan ikke alle kvinner få forhold heller. Det du kaller "normale menn" har nok et utseende som faller i smak hos damer, og har flere å velge mellom. Anonymkode: 6d3e8...9e7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #13 Skrevet 22. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er egentlig så enkelt som at det er like mange menn og kvinner som vil ha forhold. Hvis ingen vil ha lave / tynne menn så kan ikke alle kvinner få forhold heller. Det du kaller "normale menn" har nok et utseende som faller i smak hos damer, og har flere å velge mellom. Anonymkode: 6d3e8...9e7 Ja, men de er ikke nødvendigvis så høye eller barske. Og ikke typiske kjekkaser. Anonymkode: cc533...f9e 1
Gjest TheCatLady Skrevet 22. oktober 2020 #14 Skrevet 22. oktober 2020 Det er ikke nødvendigvis samme menn som klager og samme menn som sletter match. Tipper de som klager er de man sveiper vekk av ulike grunner og om man bare får en match i måneden så er det nok dessverre slik at man fremstår som ganske lite attraktiv på en eller annen måte. Tror også at menn ser etter ulike ting. Ikke bare unge og vakre kvinner i bikinibilder, men noen har sikkert lite realistiske ønsker og krav i forhold til eget utseende og alder. Jeg sveiper heller ikke på den typiske kjekkasen. De virker dessverre litt for ofte opptatt av seg selv og utseendet sitt. Noe som ikke er positivt og de gjør som attraktive damer sikkert også gjør; de skriver ingenting om seg selv. Men uansett tror jeg mange uansett kjønn er litt "late" på Tinder. Det er noe med den sveipingen og hele tiden ta kontakt eller få meldinger og starte på nytt med den samme gamle regla. Tror ikke alltid at Tinder er så "sunt" å drive med over lengre perioder.
GrønnNellik68 Skrevet 23. oktober 2020 #15 Skrevet 23. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er egentlig så enkelt som at det er like mange menn og kvinner som vil ha forhold. Hvis ingen vil ha lave / tynne menn så kan ikke alle kvinner få forhold heller. Det du kaller "normale menn" har nok et utseende som faller i smak hos damer, og har flere å velge mellom. Anonymkode: 6d3e8...9e7 Kan få forhold??? Det kommer ikke an på det sånn egentlig .. for meg må kjemi og tiltrekning være på plass først og den kan slå ut på den mannen en minst forventer så høyde og vekt og utseende er ikke alt ...
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #16 Skrevet 23. oktober 2020 7 timer siden, TheCatLady skrev: Det er ikke nødvendigvis samme menn som klager og samme menn som sletter match. Tipper de som klager er de man sveiper vekk av ulike grunner og om man bare får en match i måneden så er det nok dessverre slik at man fremstår som ganske lite attraktiv på en eller annen måte. Tror også at menn ser etter ulike ting. Ikke bare unge og vakre kvinner i bikinibilder, men noen har sikkert lite realistiske ønsker og krav i forhold til eget utseende og alder. Jeg sveiper heller ikke på den typiske kjekkasen. De virker dessverre litt for ofte opptatt av seg selv og utseendet sitt. Noe som ikke er positivt og dine gjør som attraktive damer sikkert også gjør; de skriver ingenting om seg selv. Men uansett tror jeg mange uansett kjønn er litt "late" på Tinder. Det er noe med den sveipingen og hele tiden ta kontakt eller få meldinger og starte på nytt med den samme gamle regla. Tror ikke alltid at Tinder er så "sunt" å drive med over lengre perioder. God refleksjon i innlegget ditt. Helt enig med deg! Tinder er så definitivt ikke sunt å holde på meg i lengre periode. Selv tar jeg meg lange pauser. Og når jeg logger inn etter ett år, kommer de samme fjesene opp igjen🤣 Anonymkode: cc533...f9e 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #17 Skrevet 23. oktober 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Neida, har skrevet med flere. Ikke noe svar. De sletter heller matchen. Anonymkode: cc533...f9e Da har du kanskje ikke en orginal/morsom startmelding spesialtilpasset akkurat den mannen? Anonymkode: 26bc9...5fb
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #18 Skrevet 23. oktober 2020 bare fordi man matcher, betyr ikke at man MÅ på data. Vi menn er også kvalitetsbevisste. Anonymkode: 8450f...7eb
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #19 Skrevet 23. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: bare fordi man matcher, betyr ikke at man MÅ på data. Vi menn er også kvalitetsbevisste. Anonymkode: 8450f...7eb Det er greit nok. Men match betyr jo faktisk at man har trykket ja på hverandre.... bare så det er sagt. Anonymkode: cc533...f9e 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2020 #20 Skrevet 23. oktober 2020 Hva er vitsen med å trykke like på noen man overhodet ikke kan tenke seg å date? Anonymkode: a1d72...43d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå