kakao650 Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Hei. Opererte for skjev neseskillevegg forrige fredag å er nå på dag 6 etter operasjonen. Tampongene i nesa er fjernet, å jeg lurer på om noen har en viss anelse når nesa er «ferdiggrodd» å man merker resultatet etter operasjonen? Når blir nesa åpen, å hevelse osv er borte? Jeg er enda så tett at jeg puster igjennom munnen istede, men får litt luft igjennom. takk for svar :-)
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg kan ikke svare på spørsmålet, men benytter sjansen til å spørre om du har hatt veldig vondt? Jeg må ta den operasjonen jeg også, og gruer meg! Anonymkode: 2d60d...01f
kakao650 Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke svare på spørsmålet, men benytter sjansen til å spørre om du har hatt veldig vondt? Jeg må ta den operasjonen jeg også, og gruer meg! Anonymkode: 2d60d...01f Jeg gruet meg jeg også men var ikke så ille som jeg fryktet i det hele tatt! Men det er veldig variabelt hva man må gjøre ut ifra hvilke problemer man har med anatomien tror jeg. Til meg så var det kun brusken som ble gjort noe med, tror det er vondere om du må meisle bein. Hadde litt trykk i ansiktet de første dagene etter operasjonen, å nesa rant veldig men ellers lite smerter! Tok meg en Paracet her og der når jeg begynte å komme på grensa til hodepine pga trykket men selve nesa i seg selv har ikke gjort spesielt vondt synes jeg ikke. 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå