Neverland Skrevet 22. oktober 2020 #1 Skrevet 22. oktober 2020 Er det noen som har erfaring rundt dette? Har fobi for tannleger, og jeg kjenner meg helt ødelagt med tanke på testen jeg må ta i morgen. Gruer meg enormt, og er også redd for eventuell etterreaksjon... Har selvsagt ingen å prate med om dette, og lurer på om noen har erfaring? 🤯
Honey Dew Skrevet 22. oktober 2020 #2 Skrevet 22. oktober 2020 Det tar noen få sekunder. Dette klarer du. 4
Sirianne91 Skrevet 22. oktober 2020 #3 Skrevet 22. oktober 2020 Jeg hadde kontaktet legekontoret og forklart situasjonen. Koronatesting går kjapt og det er ingen tid/rom for småsnakk, dessverre. Om du kontakter dem på forhand kanskje de kan legge til rette for behovene dine. Beregne ekstra tid/ bruke kvinnelig(?) tester osv. Lykke til, kommer nok til å gå bra<3 1
Hattivatti Skrevet 22. oktober 2020 #4 Skrevet 22. oktober 2020 Har du mulighet til å snakke med lege på videosamtale eller telefon for å høre om beroligende? Jeg sliter med enkelte undersøkelser pga overgrep og får alltid valium før slike. Undersøkelsen er veldig fort overstått. Når de er bake i halsen så er de så vidt borti og det er over på få sekunder. Nesen er litt mer ubehagelig, men ikke vondt og det går fort der også. Hele prøven er over kjempefort. Masse lykke til. 1
Neverland Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2020 Tusen takk for svar! Skal virkelig gå all in for å klare det. Noen sekunder liksom...! Er litt redd for å få panikk i siste liten, og dermed ikke få tatt den 🙄 Føler meg vanvittig pinglete, men på andre ting har jeg høy smerteterskel. Blodprøver gjør meg heller ingenting. Valium kan jeg nok ikke ta, da jeg må kjøre bil for å komme dit. Skal gå hardt inn for å gjennomføre. TS 2
Tough cookie Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg ble testet kun i nesen og fikk vite at det var ingen grunn til å teste i halsen, da neseprøven var den som ga det sikreste svaret. Du kan sikkert spørre om å bare bli testet i nesen
Anbefalte innlegg