Gå til innhold

Hvor treffe kvinner uten tinder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan treffer man kvinner i dag, bortsett fra Tinder? Jeg er en av de 80 % av menn som ikke får det til på tinder.

Må jeg starte med en ny aktivitet for å komme inn i nytt miljø?`

Jeg lurer på hvordan kvinner (hva mener du) liker at vi menn tar kontakt? Starte med et "tilfeldig" "Hei"? 

Anonymkode: 76880...fef

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal finne noen uten Tinder, må du ha tålmodighet og bare være åpen mot mennesker du møter ute i livet. Du kan selvfølgelig begynne med en ny aktivitet, men det er jo ingen garanti for at du finner en singel dame som passer deg akkurat i det miljøet? Gjør deg heller mer attraktiv ved at du lærer deg noe skikkelig godt og lever et aktivt liv med en hobby. 

Der jeg tenker det er lettest å bli kjent med nye er ute på byen (etter koronaen da). Å sitte i en bar en kveld og prate med folk kan være en grei måte.

Anonymkode: 9ca0c...9dd

Skrevet

Alder?

Om du er ung (under 30) kan du jo gjerne møte noen over alt, på fest, på konsert, på butikken, på trening. Om du er mer voksen så blir det mer krevende å finne de single. Dvs at du bør gjøre det samme, smile , si hei, ta initiativ, men det er veldig stor sjanse for at de er opptatt og godt etablert. Så da er det kanskje lurt å søke type singeltreff, singelturer eller lignende? Jeg vet ikke.

Anonymkode: 1c03e...65c

Skrevet

Gjennom felles kjente?

Anonymkode: 86695...a5f

Skrevet

Er du ung kan du møte damer på byen, fester, arrangementer eller foreninger.

Er du godt voksen må det nesten bli tinder. Ikke snakk med fremmede damer, det er villebaresnakkelitt. Er du ikke kjekk nok for tinder kan du prøve andre datingsider, men de færreste damer svarer hvis du sender melding da

Anonymkode: 1077c...4f2

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal finne noen uten Tinder, må du ha tålmodighet og bare være åpen mot mennesker du møter ute i livet. Du kan selvfølgelig begynne med en ny aktivitet, men det er jo ingen garanti for at du finner en singel dame som passer deg akkurat i det miljøet? Gjør deg heller mer attraktiv ved at du lærer deg noe skikkelig godt og lever et aktivt liv med en hobby. 

Der jeg tenker det er lettest å bli kjent med nye er ute på byen (etter koronaen da). Å sitte i en bar en kveld og prate med folk kan være en grei måte.

Du har sikkert rett, må vel bare vente og være åpen. Og kontaktsøkende (?). Samtidig nytter det heller ikke å være sjenert, og hva er dine tanker rundt det? Så lenge jeg ikke tar noe som helst form for initiativ eller slikt, så er det vel lite sannsynlig for at det skjer noe? 

Jeg tror det er viktig at man endrer vaner. Og der er jeg dårlig! 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alder?

Om du er ung (under 30) kan du jo gjerne møte noen over alt, på fest, på konsert, på butikken, på trening. Om du er mer voksen så blir det mer krevende å finne de single. Dvs at du bør gjøre det samme, smile , si hei, ta initiativ, men det er veldig stor sjanse for at de er opptatt og godt etablert. Så da er det kanskje lurt å søke type singeltreff, singelturer eller lignende? Jeg vet ikke.

Anonymkode: 1c03e...65c

Nærmer meg 30 om få år. 

Ja, jeg vet ikke. Trening? Butikken? Der er jo folk opptatt med sitt, og det er kanskje ikke så naturlig å komme i kontakt med folk? Min oppfattelse er at folk er lite imøtekommende her. 

Samtidig kan man heller ikke være sjenert? Og det er kanskje litt av det som er problemet mitt også! Selv om selvtilliten er god, og har godt selvbilde. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du ung kan du møte damer på byen, fester, arrangementer eller foreninger.

Er du godt voksen må det nesten bli tinder. Ikke snakk med fremmede damer, det er villebaresnakkelitt. Er du ikke kjekk nok for tinder kan du prøve andre datingsider, men de færreste damer svarer hvis du sender melding da

Anonymkode: 1077c...4f2

Ikke snakk med fremmede damer, kan du forklare den litt mer? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har sikkert rett, må vel bare vente og være åpen. Og kontaktsøkende (?). Samtidig nytter det heller ikke å være sjenert, og hva er dine tanker rundt det? Så lenge jeg ikke tar noe som helst form for initiativ eller slikt, så er det vel lite sannsynlig for at det skjer noe? 

Jeg tror det er viktig at man endrer vaner. Og der er jeg dårlig! 

Ja, tar du ikke initiativ, så er sannsynligheten liten for at du får kontakt med noen. Min erfaring er at jeg må gi litt innsats selv: Gå på alt jeg inviteres med på, være til sent på fester, sirkulere og snakke med folk, delta på seminarer etc med jobb og være sent oppe, blir med på reiser hvis jeg blir invitert. Smile til folk og snakke med alle, også de jeg ikke kjenner. 

Man faller fort inn i en vane og den vanen er veldig vond å vende! Du må være litt bevisst deg selv og dine valg.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nærmer meg 30 om få år. 

Ja, jeg vet ikke. Trening? Butikken? Der er jo folk opptatt med sitt, og det er kanskje ikke så naturlig å komme i kontakt med folk? Min oppfattelse er at folk er lite imøtekommende her. 

Samtidig kan man heller ikke være sjenert? Og det er kanskje litt av det som er problemet mitt også! Selv om selvtilliten er god, og har godt selvbilde. 

Nei, ikke oppsøk folk på trening eller butikken, hvis du med trening mener treningssenter hvor man holder på med sitt. Hvis det er lagtrening eller en yogakurs som går over lengre tid med de samme, kan man fint ta en snakk i pausen.

Begyn på en aktivitet du liker, enklere å bli kjent hvis man har en felles interesse. Ofte er det overvekt av kvinner på sånne kurs også, så sånn sett er du faktisk heldigere enn kvinner i samme situasjon som deg.

Anonymkode: 2175c...023

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nærmer meg 30 om få år. 

Uff, ja sjenert mann er ikke positivt. Har vært der selv. For det første er det avtennende i seg selv, men det største problemet er at du blir usynlig. Hvordan kan du få vist dine gode kvaliteter når ingen ser deg. Får du ingen muligheter blir det ingen ting mer heller. 

Mitt tips er å innse realiteten at som mann ligger alt ansvar og byrde på deg. Ingen kvinne kommer til å ta initiativ ovenfor deg, hvert fall ikke når du er sjenert og ikke lykkes på tinder. Dette er bra, for når du tar ansvaret selv har du mulighet til å gjøre noe med det. 

Anbefaler deg å gjøre det til en vane å ta kontakt med menn og kvinner overalt du ferdes. I butikken, på trening, på tur med hunden, osv. Om det er noen aktiviteter du vil gjøre, meld deg inn. Når du er fortrolig med å starte samtaler, er det på tide å øke flørtingen og være mer direkte med kvinnene du er interessert i.

Ikke vær redd for avvisning, se på det som noe positivt og gå for det. Blir du avvist passet dere ikke, for du vil jo ikke ha noen som ikke vil ha deg. Så vær tydelig på intensjonen din og bli avvist gang på gang på gang på gang til du møter en der begge er interessert. 

Lykke til! 

Anonymkode: 5aa1b...bc5

Skrevet

Edit. Glømte:

På gang, på gang, på gang, på gang.. 

Anonymkode: 5aa1b...bc5

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du godt voksen må det nesten bli tinder. Ikke snakk med fremmede damer, det er villebaresnakkelitt.

Nå måtte jeg le gitt. Er du godt voksen,  så snakker du til godt voksne fremmede damer, og de tåler samtale.  M52 

Anonymkode: 98722...777

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...