Gå til innhold

Laste ned videoer fra streamingnettsider.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bruker Chrome og Windows 10. 

Jeg har sett flere steder at man skal kunne laste ned videoer som streames ved å høyreklikke på videoen, trykke på Inspiser, trykke på Nettverk og så finne mediefilen. 

Men når jeg prøver oppskriften så finner jeg aldri noen mediefil. Noen som vet hva jeg gjør feil?

Her er oppskriften jeg bruker:

https://stackoverflow.com/questions/59478948/how-do-i-download-an-embedded-video-from-a-website

Anonymkode: b8203...b57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bump.

• 3 uker senere...
Skrevet

Bump

Anonymkode: 24f88...5a4

• 2 uker senere...
Skrevet

Bump

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er feilen du opplever. Selv bruker jeg Firefox nettleser, og på den har jeg en app som heter Video DownloadHelper - den finnes forresten på Chrome også.

Synes den virker greit til å laste ned videoer, enten nettstedene har nedlastingsfunksjon eller ikke. Appen registrerer videofiler i forskjellige format og virker også på Mp3-filer.

Anonymkode: bb73f...c0e

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke hva som er feilen du opplever. Selv bruker jeg Firefox nettleser, og på den har jeg en app som heter Video DownloadHelper - den finnes forresten på Chrome også.

Synes den virker greit til å laste ned videoer, enten nettstedene har nedlastingsfunksjon eller ikke. Appen registrerer videofiler i forskjellige format og virker også på Mp3-filer.

Anonymkode: bb73f...c0e

Har også Firefox med Video DownloadHelper, men youtube-dl er overlegen som nedlaster - for eksempel gir "youtube-dl -F" oversikt over alle mulige nedlastingsalternativer, også de DownloadHelper ikke viser, og man kan selv seperat plukke ut hvilken kvalitet man ønsker video og lyd i, og youtube-dl mikser dette på et blunk. I tillegg til et hav av andre alternativer.

Selv bruker jeg Terminalen i Linux, men man har også youtube-dl-gui for dem som ikke er dus med kommandolinjen i Windows.

Anonymkode: c1f8c...2a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...